۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۷۱۹۸۶
پاسخ روابط عمومی حفاری شمال به اخبار کذب فضای مجازی؛

حفاری شمال هیچگونه حقوق غیرمتعارفی پرداخت نمی کند

در پی انتشار شایعات اخیر و اخبار کذب دریافت حقوق غیرمتعارف توسط مدیر منابع انسانی و برخی از مدیران شرکت و همچنین وجود ارتباطات فامیلی در انتصابات سازمانی، روابط عمومی شرکت حفاری شمال با انتشار مطلبی خاطرنشان ساخت؛ از ابتدای سال ۱۳۹۶ هیچگونه حقوق و دستمزدی خارج از اصول قانونی و چهارچوب های مصوب سازمانی پرداخت نمی گردد و معیار پراخت حقوق کارکنان شرکت؛ به مشابه پرداخت های حقوق کارکنان حفاری در وزارت نفت است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،همچنین درخصوص وجود ارتباطات فامیلی نیز به هیچ عنوان نقش و جایگاهی در انتصابات سازمانی ندارد و علیرضا شفیعی مدیر منابع انسانی شرکت نیز هیچگونه ارتباط فامیلی با هیچکدام از مسئولین؛ مدیران و مدیر عامل محترم مجموعه هلدینگ انرژی گستر سینا نداشته و هدف از انتشار این دست اخبار سخیف وغیرموثق، از طریق فضای مجازی و توسط عوامل معلوم الحال تنها با هدف مسموم سازی فضای حاکم بر شرکت و با غرض ورزی کاملا"  شخصی صورت گرفته است که مدیریت حقوقی شرکت با جدیت تمام از طریق حراست و سایر مراجع ذی صلاح در حال پیگیری و شناسایی عوامل مرتبط با این موضوع است. در ادامه این متن آمده است: اگر حقوق غیرمتعارفی نیز در گذشته وجود داشته است با بکارگیری آئین نامه جدید حقوق و دستمزد شرکت، بازنگری شده و تعدیل و تصریح گردیده است. براساس تدوین آئین نامه جدید و دستورالعمل پرداخت حقوق و دستمزد کارکنان شرکت حفاری شمال که  با رویکرد عدالت محوری, افزایش بهره وری و ایجاد انگیزه مضاعف میان کارکنان خدوم و  زحمتکش شرکت و توسط کارگروه مربوطه محقق گردیده است، مبنای پرداخت حقوق به برخی از صاحبان مشاغل افزایش خواهد داشت و در بعضی از گروه های شغلی و صاحبان مشاغل نیز شاهد کاهش حقوق خواهیم بود که این مهم نیز به مرور زمان اعمال می گردد و در این راستا هیچگونه حقوق و دستمزد غیرمتعارف در هیچ سطحی از کارکنان شرکت پرداخت نمی گردد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حفار
جالبه همکاران یکی یکی اخراج میشن و نیروی جدید میاد جاشون بدون سابقه بعد میگی فامیل بازی توش نیست خدا خیرت بده دروغ نگو بگو آقا میخام فامیلا خودم به نون ونوا برسن ،طلب کارگرا رو هم خو ندادی عیدی سال گذشته اضافه حقوق سال گذشته ۸ماه اضافه حقوق امسال ۴ماه،۸ماه هم هست که قرارداد نداریم امنیت شغلی صفر اگه بخام بگم یه کتاب باید. بنویسم از ضعف مدیریت................ ،نمیدونم چرا اینقدر. مدیرای نفت اینقدر لابی گری دارند خدا رحم کنه به ما

پاسخ:
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی