۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۷۱۸۶۳

وزارت نفت: دختر نماینده مجلس را استخدام نکردیم

اداره کل روابط عمومی وزارت نفت در واکنش به اخبار استخدام فرزند یکی از نمایندگان مجلس اعلام کرد: طرح موضوع استخدام ایشان به کلی نادرست و انحرافی است و اساسا استخدامی در کار نبوده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، موضوع استخدام دختر یکی از نمایندگان مجلس در وزارت نفت چند روز قبل در یکی از برنامه های تلویزیونی مطرح شد و وزیر نفت نیز بعنوان مهمان تلفنی این برنامه، توضیحاتی درباره این مورد ارائه داد. طرح این موضوع در رسانه ملی، بازتاب گسترده ای در رسانه ها داشت و وزارت نفت امروز در واکنش به این موضوع توضیحی ارائه کرد. در توضیح وزارت نفت آمده است:  ۱. فرد مورد نظر متولد ۱۳۵۸ دارای دکتری شیمی (شیمی فیزیک) کارمند رسمی وزارت آموزش و پرورش (دانشگاه فرهنگیان) با حدود ۱۸ سال سابقه کار، عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد تهران شمال  با ۱۹ سال سابقه تدریس، استادیار پایه ۸ و سال‌ها فعالیت تحقیقاتی و پژوهشی در زمینه نانو داروها، کاتالیست‌ها و حذف آلاینده‌های شیمیایی، مولف ۵ کتاب و ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی چاپ شده در ISI و دیگر مجلات علمی معتبر بین‌المللی است. ۲. مشارالیها با توجه به رشته تحصیلی و سوابق علمی خود طی نامه‌ای در تاریخ ۲۰ آبان ماه سال ۹۵ تقاضای انتقال به پژوهشگاه صنعت نفت را می کند. ۳. در تاریخ۲۸ آبان ماه سال ۹۵ وزیر محترم نفت خطاب به معاون امور حقوقی و مجلس پی‌نوشت می‌فرمایند: «آقای دکتر بازرگانی اگر پژوهشگاه به خدمات ایشان نیاز دارد اعلام کنید تا ابتدا با ماموریت و سپس انتقال ایشان موافقت شود.» ۴. مراتب به رییس پژوهشگاه نفت اعلام می‌شود و ایشان در تاریخ ۲۴ آذر سال ۹۵  طی نامه شماره ۱۹۷۱۹۶۷ نیاز پژوهشگاه به خدمات ایشان را اعلام می‌کند. ۵. نامبرده پس از آغاز به کار در پژوهشگاه به صوت مامور، تقاضای انتقال دائم  می‌کند و با توجه به رضایت از عملکرد ایشان مراتب مورد موافقت پژوهشگاه قرار می‌گیرد. در نتیجه چنانکه مشخص شد فرد مورد نظر اساساً در زمان انتقال، کارمند دولت (دانشگاه فرهنگیان وابسته به وزارت آموزش و پرورش) با ۱۸ سال سابقه کار، دارای دکتری شیمی و استادیار پایه ۸ بوده است و بر اساس تایید نیاز به خدمات ایشان توسط پژوهشگاه صنعت نفت، ابتدا به این پژوهشگاه مامور و سپس انتقال پیدا می‌کند و اساساً استخدامی در کار نبوده و طرح موضوع استخدام ایشان به کلی نادرست و انحرافی است. ۶. در شرایطی که موضوع اشتغال به یکی از چالش‌های پیش‌روی جامعه تبدیل شده برخی حساسیت‌ها در این باره قابل درک و احترام است، اما تقلیل سطح موضوع یا ابزار قرار دادن آن برای تصفیه حساب‌های سیاسی و به حاشیه بردن دستگاه‌های اجرایی بی‌گمان موضوعی نیست که اهل انصاف بر آن مهر تایید بزنند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناشناس
جالب است وزیر نفت نامه های عادی را حتی بعد از سه سال نگاه هم نمیکنند ولی نامه دختر نماینده مجلس را سه روزه جواب میدهند خیلی خیلی جالب است
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی