۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد مطلب : ۶۹۴۶۵
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در گفت و گو با " نفت ما " :

مدیر عامل شستا دلسوز کارگران باشد

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت : شخصی که در راس شستا قرار می گیرد باید بتواند هدف گذاری که در برنامه ششم توسعه برای نهادهای عمومی غیر دولتی تعریف شده به خوبی اجرا نماید.
محمد خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " افزود : بیکاری یکی از بحران های کشور است و بخش خصوصی نمی تواند تمام این نیاز را بر طرف کند لذا هلدینگ های زیر مجموعه شستا می توانند به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته کشور در حل این بحران کمک کنند . نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : متاسفانه طی چند سال گذشته این مجموعه با توجه به ظرفیت هایی که در اختیار داشته نتوانسته جایگاه خوبی را به دست آورد و نمایندگان مجلس نیز نارضایتی خود را از عملکرد شستا بارها اعلام کرده اند . وی ادامه داد: مدیری که قرار است سکان مجموعه شستا را در دست بگیرد باید مسئولیت پذیر باشد و بتواند ناکارآمدی فعلی را حل نماید  .
خدابخشی تصریح کرد : خواست مجلس از وزارت کار و نیز سازمان تامین اجتماعی این است که مدیری را برای شستا انتخاب نمایند که کارآمد ، متخصص و نیز دلسوز حق و حقوق کارگران باشد ، ضمن اینکه باید در انتخاب هئیت مدیره این شرکت نیز از زد و بند های سیاسی فاصله بگیرند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی