۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۹
کد مطلب : ۶۲۲۴۲

برگزاری دو آزمون استخدامی در وزارت نفت

وزیر نفت از برگزاری دو آزمون استخدامی در این وزارتخانه طی سال جاری خبر داد و گفت که مجموعا مجوز استخدام ۲۶۰۰ تا ۲۸۰۰ نفر گرفته شده است.
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  بیژن زنگنه با اشاره به برگزاری دو آزمون استخدامی در سال جاری توسط وزارت نفت گفت: آزمون نخست مربوط به دانشگاهیان سراسر کشور اعم از دانشگاه نفت و دیگر دانشگاه هاست در رشته های نفتی است که مجوز استخدام ١٢٠٠ تا ١٣٠٠ نفر گرفته شده است. وی ادامه داد: آزمون دیگری نیز به صورت مجزا برای استخدام در صنعت نفت برگزار می شود و طی آن از میان فعالان و کسانی که در این حوزه مشغول هستند نیز تعداد ١٢٠٠ تا ١٣٠٠ نفر در سال جاری استخدام می شوند. زنگنه تصریح کرد: این درحالی است که همچون پارسال ٢٠٠ نفر از میان دانشگاه نفت به استخدام صنعت نفت در می آیند.   منبع: مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حسین
سلام.جناب وزیر چرا هیچ حرفی از قراردادی شدن نیروهای پیمانکاری(ارکان ثالث)که از دوره قبل به دلیل بی توجهی مدیران وقت وبا داشتن مدارک دکتری ،فوق لیسانس ولیسانس با داشتن سابقه ی طولانی در نفت از لیست قراداد موقت شدن بابسته شدن سایت نفت ،مورد ظلم واجحاف قرار گرفته اند ،فکری نمیکنید؟حدود 180نفر از نیروهای شرکت نفت امیدیه که سال 91قراردادی نشدند همچنان چشم امید به شما بسته اند،لطفا فکری بحالشان کنید.