۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۴
کد مطلب : ۶۱۰۱

استقبال زنوزی از اطلاعیه پالایش و پخش

رئیس کل شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اطلاعیه شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر عدم نیاز به بنزین پتروشیمی ها استقبال کرد.
استقبال زنوزی از اطلاعیه پالایش و پخش
به گزارش نفت ما، به نقل از وزارت نفت، هادی زنوزی اصل رئیس کل روابط عمومی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: شرکت ملی صنایع پتروشیمی از اطلاعیه منتشر شده همکاران در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مبنی بر عدم نیاز به بنزین پتروشیمی ها استقبال می‌کند و از این که این شرکت عدم نیاز خود را اعلام کرده سپاسگزار است.

این مقام مسئول افزود: همانطور که همکاران در اطلاعیه خود اشاره کرده اند، صنعت پتروشیمی ایران در برهه ای حساس که تحریم‌های ناجوانمردانه بر ملت ایران تحمیل شده بود به کمک همکاران خود آمده و نیازهای کشور را برطرف کردند و اکنون مجتمع های پتروشیمی می‌توانند روند عادی تولید فرآورده های خود را از سر گرفته و واحدهای آروماتیکی به صنعت پتروشیمی بازگردند.

وی ادامه داد: همسو با اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی بدون تردید جلوگیری از خام فروشی و تولید محصولات نهایی توسط پتروشیمی ها مورد توجه مجتمع های پتروشیمی قرار دارد و همکاران در صنعت پتروشیمی ایران برای خلق اقتصاد مقاومتی و نیز آغاز جهشی بزرگ در این صنعت آمادگی کامل دارند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی