۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
کد مطلب : ۵۸۸۱۴

آمارهای تکان دهنده ازسقوط شرکت تاسیسات دریایی

بعد از ماجرای ناپدید شدن دکل معروف به فورچونا ، شرکت تاسیسات دریایی به دلیل بیشترین تاثیر در این پرونده زبانزد خاص و عام شد به طوریکه حتی برخی رسانه های خارجی نیز به نقش این شرکت در این پرونده پرداخته بودند.
آمارهای تکان دهنده ازسقوط شرکت تاسیسات دریایی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،اینک اما شرکت تاسیسات دریایی به بنگاهی رو به احتضار تبدیل شده که حتی همکار سابق آقای زنگنه ؛ یعنی منوچهری و بستگان دور و نزدیک وی هم در تاسیسات دریایی نتوانستند شرکتی که بر اساس آمارهای سازمان مدیریت صنعتی کشور همه ساله در رتبه های بالای صد شرکت برتر کشور قرار داشته را نجات دهند و خود را از مخمصه ای به نام تاسیسات دریایی به بیرون کشید . هرچند این افراد با حقوق هایی بعضا نجومی در این شرکت همچنان  مشغول هستند تا شرکت بحران زده و روبه سقوط شرکت تاسیسات دریایی به نام غلامرضا منوچهری؛معاون فعلی وزیر نفت پیوند نخورد! به هرحال شرکت تاسیسات دریایی امروز به شرکتی تبدیل شده که سازمان مدیریت صنعتی کشور با توجه به عملکرد این شرکت رتبه ای را به دلیل سودآوری منفی این شرکت قائل نشده ،همچنین از لحاظ میزان درآمدزایی با 26 پله سقوط از رتبه 64 در سال 92 به رتبه 90 در سال 93 سقوط کرده است.   در وب سایت شرکت تاسیسات دریایی، اشتغالزایی به عنوان مسئولیت مهم این شرکت معرفی و آن را نقش مثبت و مفیدی  در جامعه برای خود در نظر گرفته است، اما این در حالی است که شروع بحران در این شرکت در سال 93با تعدیل نیرو و به دنبال آن سقوط 60 پله ای  بوده است.  آمارهای متعدد و منفی دیگری از سوی سازمان مدیریت صنعتی کشور برای شرکت تاسیسات دریایی ایران منتشر شده است که به دلیل منفی بودن تمامی شاخص های مورد بررسی این سازمان از انتشار آن خودداری می شود .  شرح حکایت تلخ این روزهای بحران زده شرکت تاسیسات دریایی اتخاذ تدبیری مناسب برای نجات آن است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امید
با سلام - در طول دهه گذشته شرکت تاسیسات دریایی با سوء مدیریت و حیف و میل اموال و فساد در قراردادها و پرداخت های واقعا نجومی روند نزولی خود را طی کرده است بخصوص در دوره .......... که هنوز هم ادامه داشته و نزدیکان و منصوبان ایشان کماکان و تا آخرین لحظه این سفره را ترک نخواهند کرد. هنوز این شرکت و شرکتهای اقماری آن زیر نظر مستقیم آقای ............ اداره می شوند.

پاسخ:
گمنام
همسال آقای ....... و ............ اینقدر خوردن که الان چیزی برای تاسیسات نمونده
رییس جمهورم دم از اشتغال زایی میزنه

پرسنل بومی شرکت رو اخراج میکنن ولی پرسنل اقماری که هزینه ی گزافی برای شرکت داره رو اخراج نمیکنن



پاسخ:
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی