۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۶
کد مطلب : ۵۵۳۰۲
نامه تاجگردون به وزیر نفت؛

گویا وزرا عادت کرده‌اند استیضاح شوند

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای خطاب به وزیر نفت، خواستار ارائه گزارش و اقدامات جبرانی این وزارتخانه در قبال کشته‌شدن پنج کارگر شرکت نفت و گاز گچساران شد.
گویا وزرا عادت کرده‌اند استیضاح شوند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،  در نامه غلامرضا تاجگردون خطاب به بیژن زنگنه‌ آمده است:   «بسمه تعالی جناب آقای مهندس زنگنه وزیر محترم نفت با سلام و احترام   به استحضار می‌رساند در طول سال جاری به هر دلیل که هیچ‌کدام بلای آسمانی نبود، حداقل پنج کارگر زحمت‌کش در قلمرو عملیات نفتی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران کشته و برخی نیز دچار مصدومیت‌های شدید شدند. درخصوص بی‌توجهی به امکانات، زیرساخت‌ها، فرآیندها و ... یادآور شدم و متاسفانه توجه نداشته و حتی وظیفه خود ندانستید از خانواده‌های این مظلومین که البته هیچکدام از کشته‌شدگان اخیر، ساکن حوزه انتخابیه اینجانب نبودند، عذرخواهی کنید. گویا وزرای محترم تنها به این روش عادت کرده‌اند که همچون حادثه قطار سمنان استیضاح شوند تا به وظیفه قانونی و اخلاقی خود عمل کنند. ضمن تذکر و درخواست اخذ گزارش مستدل فنی و ارائه راهکار جهت رفع مشکل منتظر نتیجه اقدامات جبرانی جنابعالی هستم. غلامرضا تاجگردون»  نماینده مردم گچساران همچنین رونوشتی از این نامه را به علی لاریجانی - رئیس مجلس - جهت صدور دستور رسیدگی به این موضوع ارائه کرده است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


کارمند نفت
جناب آقای ......
شنیده ایم که کشته شدن 5 نفر از گارگران در واحد بهره برداری نرگسی را در نتیجه قصور ...... جناب آقای ..... میدانید! و خود را مبرا از هرگونه قصور کرده اید، خیر اینگونه نیست، .... در این موضوع هیچ نقشی نداشته و علاقه ای به ....... ندارند.
اتفاقا در این قضیه شما مقصرید که عادت کرده اید مملکت را ملوک الطوایفی اداره کنید. مگر شما نبودید که حامیان، بستگان و دوستان خود را که در ...... ................... شرکت ........ صاحب منصب کردید، کسانی که نه تجربه دارند و نه علم و تخصص.
یادمان نرفته است که چگونه در سفر .................. یک شبه مدیرعامل بی تجربه منصوب کردید و در همین دولت در عرض 24 ساعت چه بر سر مدیریت منابع انسانی آن شرکت آورده و 3 با مدیر عوض کردید.
اگر اصرار شما برای سپردن قرادادها و پروژه ها به ................... نباشد. پیمانکارانی کارها را اجرا خواهند کرد که به اصول ایمنی و فنی معتقد بوده و آنرا رعایت می کنند نه پیمانکاران سفارشی که به دنبال منافع شخصی، سود در پروژه و قرارداد و ... کلیه ضوابط ایمنی و فنی را زیر پا میگذارند.
آقای ..... اگر وزیر شدند به پشتوانه تلاش خودشان بوده است. شما چه که به پشتوانه مخارج افرادی که به امید گرفتن پست و مقام و قرارداد و پروژه از شما ..... کرده اند، ..... .... .... نباید پاسخگوی کوتاهی عده ای باشد که به فشار و حمایت و نفوذ شما بر سر کار آمده و در انجام وظایف تعلل کرده اند.
کمی به خود آیید.

پاسخ:
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی