۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
کد مطلب : ۵۱۵۶۶
در گفت و گو با " نفت ما " مطرح شد ؛

جزئیات انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران

یک منبع آگاه گفت: بر اساس نظر وزیر نفت ، قراردادهای خطوط لوله صادرت گاز به شرکت ملی گاز منتقل و بخش گاز ترش مخازن ، LNG ،MINI LNG، FLNG و GTL و خوراک پتروشیمی ها از طریق شرکت ملی نفت صورت خواهد گرفت.
جزئیات انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران
   این منبع در گفت و گو با خبرنگار آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " تصریح کرد: بر همین اساس دو مدیریت که یکی در شرکت ملی گاز به نام امور بین الملل گاز و دیگری در شرکت ملی نفت که زیر مجموعه معاونت بین الملل شرکت ملی نفت خواهد بود  تشکیل و وظایف شرکت صادرات گاز به این دو مدیریت تفیذ می گردد. وی ادامه داد: همچنین قرارداد صادرات گاز به عمان به دلیل اینکه قراردادی فرا مرزی است نیز تا عقد قرارداد نهایی و اجرای پروژه  از طریق شرکت ملی نفت راهبری و اجرا خواهد شد. این منبع آگاه اظهار داشت : به احتمال زیاد تا چند ماه آینده این تغییرات انجام خواهد شد و به همین علت قرارداد های خط لوله آذربایجان ، ارمنستان، عراق ترکمنستان، و پاکستان به شرکت ملی گاز منتقل شده است. وی همچنین گفت: در واقع مقرر است با توجه به تخصص و تجربه  کارکنان در حوزه  بین المللی  بخشی از کارکنان شرکت صادرات گاز به امور بین الملل شرکت ملی گاز و بخشی دیگر به مدیریت بین الملل گاز شرکت ملی نفت منتقل شوند. پیش از این نیز مدیر عامل شرکت ملی گاز در گفت و گو با خبرنگار " نفت ما " از انحلال شرکت ملی صادرات گاز ایران خبر داده بود .    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


غلامحسین محمد باقری
بزرگترین تصمیم اشتباه وزیر محترم نفت . این بود وظیفه این شرکت در راستای کسب سهم ده درصدی از تجارت بین المللی گاز در سند چشم انداز ملی 1404 . عدم مدیریت قبلی و ساختار مدیران شرکت ملی صادرات ایران در سه سال گذشته باعث انحلال این شرکت شده است . از وزیر محترم بعنوان یک کارشناس بازنشسته این شرکت درخواست دارم در تصمیم خود تجدید نظر فرمایند.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی