۰
۴
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۳
کد مطلب : ۵۱۵۳۵
برگی از تاریخ نفت/

نخستین دانشکده نفت ایران+تصاویر

این دانشکده در سال ۱۳۱۸ افتتاح شد. ساختمان آن به سبکی انگلیسی – هندی و با استانداردهای آن روزگار ساخته شده و می شد یافته‌های تکنولوژی روز، مهندسی و ساخت، طراحی و وسایل منحصر بفرد را در آن مشاهده کرد.
نخستین دانشکده نفت ایران+تصاویر
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، نمایی از دانشکده نفت آبادان، نخستین دانشکده نفت ایران در دهه 1340 خورشیدی. این دانشکده در سال 1318 افتتاح شد. ساختمان آن به سبکی انگلیسی – هندی و با استانداردهای آن روزگار ساخته شده و می شد یافته‌های تکنولوژی روز، مهندسی و ساخت، طراحی و وسایل منحصر بفرد را در آن مشاهده کرد.  
برج ساعت این دانشکده از نقاط دور آبادان قایل رویت بود و صدای ناقوس ساعت آن از فواصل دور شنیده می‌شد.  
این دانشکده از سال افتتاح تا سال 1341 به نام آموزشکده تکنولوژی آبادان (AIT) نامیده شد و از سال 1368 نیز به دانشگاه نفت محلق شد.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


صنعت نفتی
کاش یکی پیدا بشه که از وزیر محترم نفت علت خصومت با دانشجوهای این دانشکده که از رتبه های تک رقمی کنکور سراسری هستن رو بپرسه و بگه چرا یه نفتی بورسیه نباید استخدام بشه و یک مهندس معدن و بی ربط به نفت با را بطه باید به بالاترین مقام در وزارت نفت برسه، و بگه که خدای ما نخبه های بی پارتی هم بزرگه
حفار
پسرم یادت باشه مرتبط ترین رشته توی صنایع بالادستی نفت مهندسی معدن هست و توی دنیا بیشترین کارشناسان و مدیران استخراج و حفاری نفت تحصیلات معدنی دارند.

همین که خودت رو نخبه ! میدونی معلوم میکنه مشکل از کجاست. اگه نخبه ای اینقدر منت زنگنه رو نکش اگه باسوادی برو تو یه شرکت خصوصی ببینم استخدامت میکنن.
AIT
آقاي مهندس معدن هر وقت صلاحيت اينو داشتي كه حتي از دم در دانشگاه نفت رد شي بيا اينجا راجع به مهندسي نفت و بالادستي اظهار نظر كن... باشه؟
نخبه عزیزم مجید جان من فارغ التحصیل پلی تکنیک تهران و دکترای نفت از دانشگاه NTNU نروژ هستم.

مشکل دانش جویان صنعت نفتی توهم ودز بالای خیالاته که فکر میکنن هنوز هم دانشگاه صنعت نفت عددیه.

هر وقت تونستی توی یه مصاحبه با یه شرکت خارجی JOB OFFER بگیری و دلاری حقوق نفتی بگیری اونوقت بیا کامنت بذار و ادعای نخبگی کن.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی