۰
۶
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱
کد مطلب : ۵۱۱۲۹
مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران در بازدید از غرفه " نفت ما " خبر داد :

شرکت صادرات گاز ایران منحل می شود

مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران از انحلال شرکت صادرات گاز ایران خبر داد .
شرکت صادرات گاز ایران منحل می شود
 حمیدرضا عراقی در بازدید از غرفه " نفت ما " در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها با بیان اینکه طی چند سال گذشته عملکرد شرکت صادرات گاز در بخش صادرات گاز مطلوب نبوده گفت: به همین منظور این شرکت به 2 معاونت در شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت تبدیل خواهد شد . وی همچنین گفت : با ادغام این شرکت در شرکت ملی گاز و شرکت ملی نفت، انسجام در بحث صادرات نفت و گاز بیشتر خواهد شد .  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ر م
پس مجلس و نهادهای نظارتی کجا هستند که تو نفت سلیقه ای عمل میکنن
پیام صبوری
شاید ایشان اطلاع نداشته باشند که شرکت ملی صادرات گاز ایران زیرمجموعه شرکت ملی نفت ایران بوده و کلیه تصمیمات مربوط به آن از اختیارات شرکت نفت است، مضافاً اینکه شرکت صادرات جزو شرکت های درحال واگذاری بوده و هرگونه تغییر در ساختار آن می بایست با موافقت سازمان خصوصی سازی انجام پذیرد. لذا این سوال مطرح می شود چنین اظهارنظری چه ارتباطی به مدیرعامل شرکت ملی گاز میتواند داشته باشد؟ جای شگفتی است!!! و این اظهار نظر غیرکارشناسی و غیر مسئولانه نمونه بارز دخالت در امور دیگران است. ایشان بهتر است به فکر گذران امورات خود بعد از بازنشستگی باشند.
نقی
آقا یکی بیاد تکلیف این شرکت رو مشخص کنه.چند سال هی میگن منحل میشه منحل نمیشه.الانم دو ماه مدیر عامل نداره.آیا اینه ژنرالی گری؟
ر م
پس مجلس و نهادهای نظارتی کجا هستند که تو نفت سلیقه ای عمل میکنن
سیسیب
ناشناس
آقای عراقی

شرکت گاز در دادگاه محکوم به پرداخت غرامت 4 میلیارد دلاری به ترکیه میشوید و قرارداد امضا شده صادرات گاز به عراق را با لابیگری از چنگ صادرات گاز خارج میکنید و هنوز بعد از چند سال گازی به عراق صادر نشده و صحبت از عملکرد دیگر شرکتها میکنید. انحلال صادرات گاز هیچ کمکی به سوء مدیریت در مجموعه تحت امر جنابعالی نخواهد کرد آقای ژنرال!!