۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۵۱۰۹۷
اختصاصی "نفت ما"/

دستگیری یکی از مدیران پتروشیمی به اتهام اختلاس

بر اساس گزارشهای رسیده به نفت ما، یکی از مدیران پتروشیمی در ماهشهر به اتهام اختلاس توسط بازرسی وزارت نفت دستگیر شده است. نامبرده مدت ۲ سال است که مدیر یکی از مجتمعهای پتروشیمی ماهشهر بوده است.
دستگیری یکی از مدیران پتروشیمی به اتهام اختلاس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، بر اساس گزارشهای رسیده به نفت ما، یکی از مدیران پتروشیمی در ماهشهر به اتهام اختلاس توسط بازرسی وزارت نفت دستگیر شده است. وی مدت 2 سال است که مدیر یکی از مجتمعهای پتروشیمی ماهشهر بوده است. پس از پدیده های شوم و نامیمون فیشهای حقوقی نجومی و املاک نجومی، این بار فساد در صنعت نفت که ستون اصلی اقتصاد کشور است خود را نمایان می کند. بر اساس پیگیریها، ظاهرا می توان موارد دیگری از این فساد را در پایتخت انرژی ایران پیدا کرد کم اینکه چند مورد آن توسط مقامات محلی در رسانه ها اعلام شده بود.  قطعا ظهور و بروزچنین فسادهایی منشا تولید انواع ویروس های متعدد پورسانت، تبانی و رانت خواری های بسیار گسترده تر و در نهایت همه گیر شدن این فسادهای سازمان یافته در قالب بوروکراسی های به ظاهر قانونی در منطقه عظیم اقتصادی ماهشهر خواهد گردید و نیازمند توجه ویژه سازمان بازرسی و دیگر نهادهای نظارتی می باشد. قطعا ظهور و بروز چنین فسادهایی نتیجه عمل نکردن مسئولین به فرمایشات رهبری در خصوص مبارزه جدی با فساد است.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناشناس
دین مبین اسلام میفرماید.هرجا باند بازی ورفیق بازی وگروه بازیباشد فساد میاورد.شما نگاه کنید هر کس فک وفامیل ودوست ورفیقشو دور خودش جمع کرده.ایا اینطور نیست .با یه بازرسی ساده میشه فهمید
ناشناس2
داداش خبرت رو اصلاح کن, توی تیتر نوشتی, عسلویه
توی متن نوشتی ماهشهر
علی
اسم مدیر رو شفاف بگویید
کارمند
اوضاع یه جوری شده که هر کارمند پتروشیمی که این متنو بخونه فکر میکنه مدیرعامل شرکت خودشو میگن.
من که گفتم مدیر ما که دزدی کرد اما نگرفتن. بعد دیدم نوشته ماهشهر. ماشالا هزار ماشالا هر دم از اختلاس مدیری میرسد
افتخاری
چنتا میگیرید همه که نمیشه بگیری حالا هم بگیرید چکار شون میکنید این گرگ سالها ست که با گله اشناست
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی