۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۵۰۷۳۳
با صدور احکامی از سوی وزیرنفت

اعضای شورای‌عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب شدند

وزیر نفت سه‎شنبه، چهارم آبان‎ماه طی احکامی هفت نفر اعضای شورای‌عالی مهندسی مخازن نفت و گاز را از میان کارشناسان برجسته صنعت نفت و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی منصوب کرد.
اعضای شورای‌عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب شدند
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، براساس حکم بیژن زنگنه، وزیر نفت از میان کارشناسان صنعت نفت همایون مطیعی، هاشم باقرپور، اسفندیار علاءالدین و اردشیر اسفاری را به عنوان اعضای شورای‌عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب کرد. بهنام صدایی، شهاب گرامی و علیرضا طباطبایی نژاد هم از میان اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی با توافق با محمد فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری برای مدت ٢ سال به عضویت در شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز منصوب شدند. براساس مصوبه مهرماه سال ٩٥ هیئت وزیران، شورای‌عالی مهندسی مخازن نفت و گاز (عالی‌ترین مرجع تخصصی در سطح صنعت نفت) برای ارائه مشاوره فنی - مهندسی در زمینه مخازن نفت و گاز کشور و طرح‎های مربوط به نگهداشت تولید از مخازن و یا افزایش بازیافت تشکیل شد. شورای‌عالی مهندسی مخازن نفت و گاز از ١٣ عضو تشکیل شده که افزون بر هفت عضو یاد شده، وزیر نفت (رئیس شورا)، معاون نظارت بر منابع هیدروکربوری وزیر نفت، معاون مهندسی، پژوهش و فناوری وزیر نفت، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران، مدیر اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و مسئول ذیربط منابع هیدروکربوری در ستاد شرکت ملی نفت ایران از دیگر اعضای این شورا به شمار می آیند. هیئت دولت در جلسه ١٤ مهرماه به ریاست اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهوری شیوه نامه تشکیل شورای عالی مهندسی مخازن نفت و گاز را تایید کرد. با توجه به مسئولیت شورای عالی مهندسی مخازن نفت در تأیید خط پایه تولید، در این مصوبه، وظایف، ساختار، ترکیب، نحوه انتخاب و تصمیم گیری اعضای شورای عالی مهندسی مخازن نفت که برای مدت دو سال انتخاب و منصوب می شوند، مشخص شد. حوزه وظایف این شورای عالی، بررسی و اظهارنظر مشورتی و فنی درباره طرح‎ها و راهکارهای پیشنهادی برای بهبود و افزایش و برداشت از مخازن نفت و گاز کشور، ساماندهی توسعه دانش فنی و نیز انتقال فناوری در امور مرتبط با مهندسی مخازن و زمین شناسی نفت، ارزیابی اقدام‎های انجام شده در حوزه افزایش تولید و یا بهبود و افزایش برداشت از مخازن نفت و گاز کشور و اظهارنظر مشورتی فنی درباره آن‎ها خواهد بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


شهرام
با تمام این اوصاف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان و سازمان رفاهی تفریحی شهرداری و نهادهای ذیربط در اصفهان برای خاکسپاری مهندس همایون مطیعی در قطعه نام آوران آرامستان باغ رضوان اصفهان مساعدت نکردند.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی