۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۴۹۶۰

بازداشتگاه عسلویه راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر اعلام کرد: بازداشتگاه عسلویه به زودی راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش نفت ما ،به نقل از سایت های خبری، حمیدرضا حیدری در نشست با فرماندار عسلویه اظهار داشت: با توجه به شعار امسال، اقتصاد مقاومتی باید در تمام امورات مالی و اداری ما مد نظر قرار گیرد و اگر ما از اموالی که در اختیار داریم دلسوزانه و با رعایت صرفه‌جویی و مصرف صحیح و پرهیز از ایجاد هرگونه هزینه‌های اضافی می‌توانیم گام‌های موثری در این راستا برداریم.

وی افزود: در سال جاری با توجه به نامگذاری سال اقتصاد و فرهنگ، وظیفه تمام زندان‌بان‌ها این ا‌ست که با روحیه جهادی خود با سرلوحه قراردادن نماز و قرآن در راس همه برنامه‌های فرهنگی نسبت به ارتقاء نظام زندانبانی هرچه بیشتر تلاش کنند.

حیدری ضمن تشکر از فرماندار عسلویه گزارشی از وضعیت زندان‌های استان ارائه کرد و با توجه به طولانی بودن مسافت بین شهرستان عسلویه تا بوشهر خواستار مساعدت و همکاری فرماندار عسلویه نسبت به واگذاری زمین برای ساخت بازداشتگاه عسلویه شد.

مدیرکل زندان‌های استان بوشهر یادآور شد: با توجه به موافقت ستاد سازمان با تامین اعتبار برای ساخت و راه‌اندازی بازداشتگاه عسلویه امیدواریم با همت و تعامل و همکاری فرماندار و سایر مسئولان شهرستان در آینده نزدیک شاهد ساخت این بازداشتگاه باشیم.

فرماندار عسلویه نیز ضمن خیر مقدم به مدیرکل زندان‌های استان و هیئت همراه گفت: با توجه به اینکه خانواده مددجویان ساکن عسلویه به بوشهر برای ملاقات با فرزندان خود مشکل دارند و این خود یک دغدغه اصلی مردم این منطقه است، احداث بازداشتگاه جدید باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حسن اسماعیلی ابراز داشت: امیدواریم در اسرع وقت نسبت به ساخت این بازداشتگاه اقدام شود و فرمانداری عسلویه در این راستا تمام تلاش خود را معطوف خواهد ساخت تا این مهم تحقق یابد و از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

وی گفت: در آینده پیش رو بنا داریم که در جشن‌های گلریزان که در ماه مبارک رمضان برای جمع‌آوری کمک‌های مردمی به زندانیان نیازمند جرایم غیرعمد صورت می‌گیرد، به‌صورت جدی با همکاری سایر شرکت‌ها و موسسات مستقر در این شهرستان اقدام کنیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی