۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۴۹۵۷

خبر خوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی

وی در خصوص سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مشمول همه ۱۴ بند این سیاست‌هاست و یک ستاد اجرایی برای تبیین و عملیاتی کردن آن با حضور کارشناسان در سازمان ایجاد شده است.
به گزارش نفت ما، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از افزایش ۴۰ هزار تومانی حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تحت پوشش این سازمان پس از ۱۲ سال خبر داد.

به گزارش ایسنا، دکترسید تقی نوربخش، زمان واریز حق خواروبار و مسکن بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی را فروردین امسال، همراه با متمم افزایش حقوق 25 درصدی آنان دانست.

وی همچنین گفت: حق سنوات بازنشستگان نیز حدودا 10 برابر شده است و به افرادی که بیش از 20 سال سابقه پرداخت حق بیمه داشته باشند، به میزان هر سال، 5 هزار ریال پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی، بودجه سال 93 این سازمان را بالغ بر 45 هزار میلیارد تومان دانست و افزود: از این میزان اعتبار حدود 11 هزار میلیارد تومان برای بخش درمان، 29 هزار میلیارد برای پرداخت مستمری و مابقی نیز برای طرحهای عمرانی و سایر هزینه های تامین اجتماعی هزینه می شود.

نوربخش گفت: 120 میلیارد تومان برای مسکن، وام ازدواج و وام تحصیلی در بودجه سازمان برای مستمری‌بگیران مصوب خواهد شد که پس از تدوین آئین نامه‌های آن در خدمت مستمری بگیران و بیمه شدگان قرار خواهد گرفت.

وی در خصوص سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه سلامت تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی مشمول همه 14 بند این سیاست‌هاست و یک ستاد اجرایی برای تبیین و عملیاتی کردن آن با حضور کارشناسان در سازمان ایجاد شده است.

نوربخش گفت: این سیاست‌ها می‌تواند مبنای برنامه‌های پنج ساله ششم قرار گیرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی