۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۵
کد مطلب : ۴۹۴۵
امروز

نماینده مردم تهران از پاسخ وزیر نفت قانع شد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس از بیان مطالب خود و استماع سخنان وزیر نفت‌ از پاسخ‌های زنگنه قانع شد.
به گزارش نفت ما ، در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ٢٦ فروردین‌ماه) مجلس شورای اسلامی و پس از سخنان بیژن نامدار زنگنه که برای پاسخ به سوال ملی حمید رسایی در صحن علنی مجلس حاضر شده بود، نماینده سوال‌کننده از توضیح های وزیر قانع شد. خود را مکلف به پاسخگویی به سوالات نمایندگان می‌دانم به گزارش خبرنگار شانا وزیر نفت کشورمان پیش از ظهر امروز (سه شنبه ٢٦ فروردین) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به سوال سه نفر نمایندگان مجلس از جمله حمید رسایی پاسخ داد.

بیژن زنگنه با تبریک سال جدید به نمایندگان خانه ملت تصریح کرد: سال ٩٣ سالی است که باید بتوانیم سیاست اقتصاد مقاومتی را به نحو مطلوب اجرا کنیم و از مجلس و کمیسیون های تخصصی های آن از جمله کمیسیون انر‍ژی و صنایع و تلفیق به دلیل حمایت از صنایع نفت کشور تشکر می کنم.

وی افزود: این که آیا سوال برخی از نمایندگان مجلس از بنده جز و وظایف وزیر است یا خیر را به مجلس و هئیت رئیسه آن واگذار می کنم و ترجیح می دهم ابتدا سخنان سوال کننده گان را شنیده و سپس مطالب خود را بیان کنم.

 وزیر نفت در بخش دوم سخنان خود گفت: جلسه ای در بزرگداشت شهید تندگویان برگزار شد و من در آن جلسه سخنانی ایراد کردم که با شعار نمی توان کشور را پیش برد بلکه با شعور و خرد است که می توان کشور  را به سمت توسعه و پیشرفت سوق داد.

 وی افزود: در آن جلسه گفتم در سال های گذشته پیشرفت  کشور سرعت  قابل قبول گرفته بود اما بعد از سال ٨٤ به بعد دچار وقفه ای شدیدم ، اما دیگر نمی توانیم در گذشته سیر کنیم.

 زنگنه با اشاره به دیدار خود با امیر قطر افزود: من به دیدار امیر قطر رفتم که در ان جلسه وی به من گفت من به کشور شما قبطه می خورم سبب آنچه شما در پارس جنوبی دارید.

وی افزود: من نگفتم رئیس جمهوری به خاطر من گریه کرده گفتم اقای روحانی چند روز پیش گفتند که خیلی متاثر شدم ایشان گفتند یکی از وزرا رفتن امارات و باقی قضیه ...

ادامه داد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای