آخرین اخبار
فراتر از نفت

استخدام در شرکت پتروپالایش کنگان+شرایط

زنگنه افزایش قیمت بنزین را تکذیب نکرد

توسعه در غرب کارون، مصداق اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی است

قیمت بنزین عربستانی‌ها را نقره‌داغ می‌کند

افزایش قیمت بنزین در بودجه لحاظ شده است

از محضرتان قیر تقاضا داریم؛منت بگذارید شما شازده وزیر

واکنش پالایش و پخش به افزایش قیمت بنزین

نفت ۶۵ دلاری شد

گرانی بنزین خط قرمز مجلس است

بزرگ‌ترین خط لوله نفت انگلیس تعطیل شد

خرید از شرکت های ایرانی نیازمند مناقصه است

وصل آخرین شهر بی‌گاز یزد به شبکه

بنزین از اول دی ۱۵۰۰ تومان می‌شود!

سناریوهای تامین مالی تکمیل فازهای باقیمانده پالایشگاه ستاره خلیج فارس

علت بی‎گازی زاهدانی‌ها

نفت؛بلا یا عصای دست دولت روحانی؟

حمایت NPC از توسعه پژوهش در پتروشیمی

نقشه خروج از توافق نفتی

توسعه فاز ۱۱ پارس جنوبی در انتظار مجوز آمریکا

راه دشوار توافق رژیم حقوقی دریای خزر به خاطر منابع نفت و گاز

با پول نفت جام جهانی را به ایران بیاوریم

بهمنی : ضراب و زنجانی مراوده ای با من نداشتند

احتمال مهار آتش رگ سفید تا ساعاتی دیگر

جوابیه و تکذیبیه باشگاه نفت طلائیه تهران به خبر "نفت ما"

رونمایی یک استراتژی در نشست آینده اوپک

اختصاصی " نفت ما " ؛

تکذیب خبر توافق کارگران پتروشیمی پردیس با مدیرعامل

۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۷/۳کد خبر: 48598
خبری در برخی رسانه ها منتشر شده مبنی بر توافق کارگران پتروشیمی پردیس با مدیر عامل این شرکت که پیگیری های خبرنگار " نفت ما " از نماینده معترضین نشان از آن دارد که تاکنون هیچ توافقی بین کارکنان و مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس صورت نگرفته است.

 بر طبق این گزارش مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس همچنان به وعده هایی که حدود 2 ماه پیش به پرسنل داده بی توجه است و قرار است بدون در نظر گرفتن موافقت کارکنان طرح چهار شیفت را به زودی در این شرکت به اجرا در آورد .


خبرهای مرتبط:



» نظرات بینندگان
» همسر پرسنل | ساعت ۱۴:۴ - ۱۳۹۵/۷/۳
5
0
نمیدونم با این دروغایی که دادن و غلف وعده کردن چطور میتونن تو صورت بچه خودش نه ماها نه همسرانمان نگاه کند .اخه بچه خودت نمیگه دروغ به این بزرگی رو چرا دادی .....
» آمونیاک | ساعت ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۵/۷/۳
4
3
احسنت بر مرد شرف شرکت
مطمئن باشید با درایت مرد خوش قلبی مثل مهندس ........... هر مشکلی حل خواهد شد.
ما واحد تعمیرات به ایشان اعتماد کامل داریم

پاسخ:
» دادالله اقا حاج علیان دامغانی اصل | ساعت ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۵/۷/۳
6
0
با تشکر از نفت ما ممنون از اطلاع رسانی توافقی که صورت نگرفته هیچ مورد تهدید و اخراج نیز قرار گرفته ایم خواهشمندیم همچنان پیگیر مشکلات پرسنل پردیس باشید
» فاز 1 | ساعت ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۵/۷/۳
6
0
........ به شرفش قسم خورد، به جونه ....... قسم خورد ، ولی قابل پیش بینی بود بزنه زیر حرفش.
آقا کدوم طرح یک یک اینا از 2 سال پیش نقشه کشیدن تا به زور و تهدید ملت رو ساکن بکنن، تا بتونن زمین هاییییی که خودشوووووون خریدن رو خونه بسازن با قیمت 10 برابر به شرکت بفرشن. این طرح اقای ............... بود که ریختش. خدا لعنت کنه باعث و بانیشو.


پاسخ:


پاسخ:
» پیمانکار | ساعت ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
9
آقایان عزیزی که اعتصاب می کنید جای ما باشید به خدا شما هم حالتون خوشه بهترین شرایط دارید خوشی زده زیر دلتون!
» کارمند | ساعت ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۵/۷/۳
2
0
آقای ....... باید از شما تندیس ساخته بشه به عنوان تندیس نامردترین مدیر در کل تاریخ

پاسخ:
» نخل تقی | ساعت ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
3
ابلاغیه وزیر در مورد اسکان نیروهای بخوانید ما 12به4 میخواهیم فاصله با منزل 10 کیلومتر فقط شما حق دارید؟ فقط 12 به 4
» دادالله | ساعت ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۷/۳
4
0
دوستان حرف از طوافق و ایت حرف ها گذشته، اینها شمشیر رو از رو بستن. 2 ماهه پیش هم اشتباه کردیم که با وعده دروغین موافقت کردیم، فقط میخواستن وقت بخرن.
دیگه باید جلوشون وایستاد، آقای ....... که لیست تهیه میکنی اگه فکر مدیر عامل بعدی هستی کور خوندی، اگه فکر کردی خومه هاتون رو میندازید به شرکت کور خوندی.

پاسخ:
» حاج علیان | ساعت ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۵/۷/۳
5
0
ظلم تا کی!!!!!!!!! تو این چند ساله میلیاردر شدید بس نبود؟؟؟؟؟؟
از کجا به کجا رسیدی آقای ............!!!!!
طرح 8 ساعته اولین بار از دهنه شما دراومد، الان خودتو کشیدی کنار که بگی کاره ای نیستییییییی؟؟؟
فکر کردی با کی طرفی
5 نفر رو به خیال خودتون با زدن کارانه تهدید کردی فکر کردی چه خبره

پاسخ:
» برازجانی های مقیم پردیس | ساعت ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۵/۷/۳
5
0
ما از نخوردن غذا و اعتصاب جلوی در شرکت به همراه همسرانمون هراسی نداریم.
» نادر ص | ساعت ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
در جواب پیمانکار ___ لایک خوشی زیادی این شرایط را برای آدم میاره قرار نیست، یک گربه هم که میو داد، بپرید وسط
» برازجانی های مقیم پردیس | ساعت ۱۵:۲ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
دوستان از چیزی نترسید، شرکت جم هم الکی جم نشد،حراست منطقه مدیر عاملشو از تو هواپیما کشید بیرون بهش گفتن بیا جواب کارمنداتو بده که جلوی شرکت اعتصاب کردند
» حرف حساب | ساعت ۱۵:۸ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
آقای زنگنه وزیر محترم، شما که اصلا مدارکه تحصیلیتون هم به صنعت نفت نمیخوره، رو چه حسابی اومدی تو شبکه خبر گفتی پردیس 3 سال 95 به تولید میخوره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حتکا با تکیه به ....... که شرفشو به دروغ قسم خووووورد!!!!


پاسخ:
» فرهاد | ساعت ۱۵:۸ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
5
من نمیدونم شما چرا اینقدر بی انصاف هستید
همکار گرامی وجدانا تا حالا مدیر کوچکتر از مدیر عامل خودمون آقای مهندس ....... دیده اید
به نظر من ایشون بهترین هستند
حرف های شما را باور نمی کنم

پاسخ:
» همکار اداری | ساعت ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
همکاران من افراد باسوادی هستند و قطعا صبر پیشه می کنند
مدیرعامل محترم جناب مهندس ..... قطعا همراه ما خواهد بود

پاسخ:
» اهرم _ دلوار | ساعت ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
5
برازجونی این شیفت بندی برای من و شما بهتر نی، کدوم قانون واسه ما گفته برای هر اعتراضی اعتصاب کنیم ما پشت تصمیم مدیرعامل هستیم
» شیراز | ساعت ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
واقعیت اینه که مدیرعامل هیچ کاری برای کارکنان انجام نمیده
» منم مظلوم اداری | ساعت ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
ما هم دلمون پره، اما چه کنیم دستمون بستست
» برزو | ساعت ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
آقای ............ تا کی میخوای مثل رضاخان با نیروها برخورد کنی؟

پاسخ:
» بله قربان | ساعت ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
چرا اینقدر ظلم میکنی به نیروها آقای ............؟

پاسخ:
» دادرس | ساعت ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
یعنی واقعا"کسی نیست به این ......... یه تذکری بده؟یعنی اینقدر ما بدبختیم که کسی به دادمون نمیرسه؟

پاسخ:
» فریاد | ساعت ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
امیدوارم از مسئولین منطقه به کمک کارکنان زحمتکش پردیس بیان تا این کارکنان زحمتکش به خواسته به حق خود برسن
» کاوه آهنگر | ساعت ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
ظلم تا کی؟به فکر آخرت هم باش.لحظه ای فکر کن اگر خدای ناکرده مرگت فرا برسد چند نفر نفرینت میکنن؟هیچگاه مدیر محبوبی نخواهی شد.ای خوش آن نغمه که مردم بسپارند بیاد

پاسخ:
» بوشهری | ساعت ۱۶:۴ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
6
چرا ما برای حصول به نتیجه، فقط دنبال دعوا، اغتشاش و... هستیم
همکار عزیز که تهمت دارید، مدیریت پردیس در این بازه زمانی چند ساله در تمامی موارد سر آمد خیلی مدیران بوده است و مطمئنا به نظرات شما هم اهمیت خواهند داد

پاسخ:
» جواب بوشهری | ساعت ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
نمیدونم چقدر گرفتی بنده خدا ، برو خدا شفات بده ،خودت و مدیرانی که سنگشونا به سینه میزنی
» تنگ ارم | ساعت ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
3
ما که به همه چیز راضی هستیم،هر چقدر هم داخل شرکت میگردم آدم ناراضی نمی بینم، نمی دانم این کامنت ها از کجا میاد
» جواب تنگ ارم | ساعت ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۵/۷/۳
1
0
بهتره عینک بزنی به احتمال زیاد مشکل بینایی شدید داری یا از توی اتاقت و زیر کولر بلند شو بیا بیرون تا چشمات ببینه ، نبایدم بفهمند اونایی که توی اتاق و زیر کولر نشستند نفهمند که اون بنده خداها توی شرجی و هوای آلوده و شرایط بد چی میکشند تازه با این وضعیت شیفت و رست ،
کاش اول چشماتونا باز کنید و ببینید و بعد دهن باز کنید
» برازجانی مقیم پردیس | ساعت ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
ها تو راضی هسی اما نودونوم کی سی بعضی ها صحرا ایکنه.
» برازجانی مقیم پردیس | ساعت ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
ما هر چی میکشیم از خودمونه خالو
» جواب بوشهری | ساعت ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۵/۷/۳
2
0
اولا کارکنان پردیس هیچ اغتشاشی نداشتند و به مسالمت امیزترین شکل اعتراض داشتند(اعتصاب غذا) .دوما به نظر میرسه شما فقط تو اتاق مدیران گشت میزنی که هممه رو راضی میبینی. سوما مدیر عامل تا به امروز به هیچ کدوم از نیرو ها روی خوش نشان نداده اند.
» جواب تنگ ارم | ساعت ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
شما همینم که بهت دادن زیادی بوده.
» موافق و مخالف | ساعت ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
1
نظرات شما _ موافق و مخالف_ محترم هست، اما با اغتشاش راه به جایی نمیشه برد.چرا مسأله کوچکی را که میشه درون سازمانی حل کرد، این قدر بزرگ می کنید؟
» جواب بوشهری | ساعت ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
حالا نترس عزیزوم، چه شرکت یک یک بشه چه نشه تا أمسال شما هستند نقشی در تصمیم گیری های کلان شرکت نخواهی داشت، الان متوجه شدی منظورم رو یا واضح بگم که زشته
» جالبه | ساعت ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۵/۷/۳
2
0
جالبه عده ای نمیدونن داستان چی بوده و میگن من مدیر شما رو نمیشناسم اما با این کامنتها فهمیدم بهترین مدیره!!!! شماهایی که ادعا میکنید مدیرعامل زبانزده؛هیچ فکر نکردید که چرا چندصد نفر یکپارچه شدن؟! هیچ فکر نکردید که چی یا چیا شده که این بغض چن سالشون الان ترکیده؟! هیچ فکر نکردید که چی شده و چرا شرکتهای گاز، جم و آریاساسول رو یک یک کردن؟ هیچ به این فکر کردی که زندگی و سلامتی تعداد زیادی از هموطنانت تو این منطقه بسیار آلوده و با شرایط کاری سخت به مرور باعث مرگ زودرسشون میشه؟ هیچ فکر کردی 24 روز در ماه تو منطقه باشی و روزی 2 ساعت تو اتوبوس بالا و پایین بشی و تغییر ارتفاع داشته باشی ینی چی؟ هیچ به این فکر کردی که داستان چیه که 4 شیفته 8 ساعته رو قبول دارن اما 4 شیفته یک یک رو قبول ندارن علتش چیه؟ هیچ به این توجه کردی که 20 تا 30 سال تو منطقه بدون امکانات زندگی کردن ینی چی؟ هیچ میدونی خونواده و زندگی ینی چی؟ هیچ میدونی گرفتن حق ینی چی؟ آخه تو چی میدونی که کاسه داغ تر از آش شدی و از چیزی خبر نداری میای نظر هم میدی؟ همیشه نظر رو کسی میده که از همه جوانب یه مشکل اطلاع داشته باشه؛ پس لطفا اگه خبر نداری اظهارنظر نکن.
» تعمیرات | ساعت ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۵/۷/۳
2
0
متاسفم برای چنین مدیریتی و سرپرستی این شرکت.
» اداری | ساعت ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
حامیتون هستیم ، ولی دنبال تفرقه نیستیم، دنبال جار و جنجال نیستیم و در ضمن ما مدیرعاملمون رو نهایت احترام را براش داریم
» اسدي | ساعت ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
مشكلات حل ميشه اين دوران هم ميگذره ولي چه خوبه كه از ادمها نام نيك بمونه دنيا ارزش اين همه حق خوري و لجبازي ها رو نداره
» جناب مدیر عامل | ساعت ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
جناب مهندس......
ما همه به زحمات گذشته شما واقفیم اما مهمترین خواسته ما که ارتباط با زندگی و سلامتی و عمر و بچه ها و خانوادمون داره این طرح یک یک هست.
هیچوقت انتظار نداشتم که شما زیر قولتون بزنید...

پاسخ:
» محمد | ساعت ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
2
سلام و ادب
من اصلا نفتی نیستم و به عنوان یک برادر
واقعا آقای قدیری شما شرافت و اصالت خبرنگاری را زیر سوال برده اید، نمیدانم تا چه حد به قوانین آشنای دارید؟ ولی فقط به کامنت هایی که به عنوان مدیریت سایت تایید کرده اید، نگاهی بندازید
» روزگار ما | ساعت ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
0
شعری از ایرج میرزا که با حال امروزی ما آشناست! ﻫﺮ ﻭﻋﺪﻩ ﮐﻪ ﺩﺍﺩﻧﺪ ﺑﻪ ﻣﺎ ﺑﺎﺩ ﻫﻮﺍ ﺑﻮﺩ ﻫﺮ ﻧﮑﺘﻪ ﮐﻪ ﮔﻔﺘﻨﺪ ﻏﻠﻂ ﺑﻮﺩ ﻭ ﺭﯾﺎ ﺑﻮﺩ ﭼﻮﭘﺎﻧﯽ ﺍﯾﻦ ﮔﻠﻪ ﺑﻪ ﮔﺮﮔﺎﻥ ﺑﺴﭙﺮﺩﻧﺪ ﺍﯾﻦ ﺷﯿﻮﻩ ﻭ ﺍﯾﻦ ﻗﺎﻋﺪﻩ ﻫﺎ ﺭﺳﻢ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩ ؟ ﺭﻧﺪﺍﻥ ﺑﻪ ﭼﭙﺎﻭﻝ ﺳﺮ ﺍﯾﻦ ﺳﻔﺮﻩ ﻧﺸﺴﺘﻨﺪ ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﺍﺯ ﻏﻔﻠﺖ ﻭ ﺑﯿﺤﺎﻟﯽ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ! ﺧﻮﺭﺩﻧﺪ ﻭ ﺷﮑﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺩﺭﯾﺪﻧﺪ ﻭ ﺗﮑﺎﻧﺪﻧﺪ ﻫﺮ ﭼﯿﺰ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺧﺎﻧﻪ ﺑﯽ ﺑﺮﮒ ﻭ ﻧﻮﺍ ﺑﻮﺩ . ﮔﻔﺘﻨﺪ ﭼﻨﯿﻨﯿﻢ ﻭ ﭼﻨﺎﻧﯿﻢ ﺩﺭﯾﻐﺎ ... ﺍﯾﻨﻬﺎ ﻫﻤﻪ ﻻﻻﯾﯽ ﺧﻮﺍﺑﺎﻧﺪﻥ ﻣﺎ ﺑﻮﺩ ! ﺍﯾﮑﺎﺵ ﺩﺭ ﺩﯾﺰﯼ ﻣﺎ ﺑﺎﺯ ﻧﻤﯽ ﻣﺎﻧﺪ ﯾﺎ ﮐﺎﺵ ﮐﻪ ﺩﺭ ﮔﺮﺑﻪ ﮐﻤﯽ ﺷﺮﻡ ﻭ ﺣﯿﺎ ﺑود
» مبین | ساعت ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۵/۷/۳
0
2
این اغتشاش شما از آتش سوزی و انفجار شرکت ما بیشتر به مملکت آسیب میرسونه.
» غیرت | ساعت ۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۷/۴
0
0
واقعا واسه این مدیران متاسفم، که فقط منافع خودشون مهمه، و اصلا به فکر نیروها نیست. و مثل برده ها باهاشون برخورد می کنن. چوب خدا صدا نداره، بترسید بترسید.
» مظلوم | ساعت ۱:۵ - ۱۳۹۵/۷/۴
0
0
تا کی ظلم ظلم ظلم، ان شاالله هر چه زودتر خدا جواب ظالم ها را می دهد. به امید خدا.
» نیک سرشت | ساعت ۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۷/۴
0
1
یعنی همچین مورد کوچکی، اینقدر احتیاج به این رفتارهای ناصحیح مثل اعتصاب و توهین دارد؟
» تعمیرات | ساعت ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۷/۴
1
0
آقا ...... با شارلاتان بازی راه به جایی نمی بری ، ما تا شما رو و دارو دستتونو از شرکت بیرون نکنیم آروم نمیشنیم.

پاسخ:
» شاهرخ | ساعت ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۵/۷/۴
0
0
در جواب نیک سرش معلومه نمیدونی چه خبره و الکی داری می نویسی که مدیرعامل خوشش بیاد.حتما"اطلاع نداری که چندنفر دارن طلاق میگیرن بخاطر این شرایط کاری بد.معلومه یه جای خوش آب و هوا نشستی و بهت گفتن چی بنویسی
» خشایار | ساعت ۱۱:۲ - ۱۳۹۵/۷/۴
0
0
قابل توجه کارکنان فهیم و زحمتکش پردیس یکی دو نفر از طرف مدیرعامل دارن کامنت میزارن که مشخصه از همون افرادی هستن که در کنار مدیرعامل قول انجام طرح یک هفته کار و یک هفته استراحت رو دادن،همونهایی که ما گول موی سفیدشون رو خوردیم،همونهایی که بچه ها رو بازی میدادن.اگر به قرآن قسم بخورن باور نمیکنیم،برای همشون متأسفم
» جمی | ساعت ۱۱:۳ - ۱۳۹۵/۷/۴
1
3
90 تا 92 پردیس بودم، بهتر از این مدیرعامل ، مدیر تو این چند سال خدمتم تو منطقه ویژه چه برای رسمی ها و چه پیمانکار ، مثل مهندس زمانی مدیرعامل محترم پردیس ندیدم.
» جیره خور مدیریت | ساعت ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۷/۴
2
1
با سلام ،من کسی هستم به خاطر کارانه تولید و پست ومقام حاضرم تن به هر کاری بدم و میام تو سایت نفت ما، علیه همکاران و حمایت از مدیریت کامنت میذارم .تعدادمون به تعداد انگشتای دسته.ممنون از سایت نفت ما که شخصیت ما رو به همه میشناسونه.
» آر | ساعت ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۷/۴
1
0
زندگی در دنیای امروز، زندگی در مدرسه اراده است و سعادت و شقاوت هر انسانی به اراده همان انسان رقم می خورد امام خمینی
» توجه توجه | ساعت ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۷/۴
0
1
لطفا جو الکی ندید و قضیه یک یک رو لوس نکنید. از فردا منتظر اتفاقات جدید باشید.
منم اگه ناکجاباد تو خونم نشسته بودم با حقوق 1 ملیون تومان، بعد دری به تخته میخورد و میومدم تو یه شرکت ...........حساب کتاب با شغل مخبری و انبری ماهی حداقل 10 ملیون میگرفتم، منم ..................................

پاسخ:
» پرسنل | ساعت ۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
نمیدونم چرا تعدادی خودشون به خواب زدن و میام کامنت میزارن که ما از مدیر و مسولان شرکت راضی هستیم بله اقا اینقدر کفششون رو لیس نزن چیزی بهت نمیرسه.
» لشکر سایبری مدیریت | ساعت ۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
من از افراد خونواده مدیریت هستم و پول مفت و اینترنت رایگان و پورشه زیر پام هست و کارم اینه در حمایت از مدیریت و شرف ایشان کامنت بزارم
» توجه توجه | ساعت ۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
اعتصاب غذا شروع شده، و خیلی سریع تر از دفعه قبل وارد فاز جدید میشه. تا ببینیم آقایان با 500 نفر میخوایین چیکار کنن.
» 95.7.5. | ساعت ۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
باسلام. نیروهای شرکت پتروشیمی پردیس از تاریخ امروز 95.7.5 اعتصاب شروع کردن.امیدوارم حضرت فاطمه زهرا کمک کسانی کندکه واقعا دارند رنجو ناراحتی میکشند ولی هیچ کس کمک آنها نمیکند. اخه چراااااااااااااااااآاا............یاامام حسین.
» همراهی | ساعت ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
ما همسران کارمندان پتروشیمی پردیس از همسران خود حمایت میکنیم و در صورت لزوم ما هم به پتروشیمی رفته و در اعتصاب شرکت خواهیم کرد. آقایون مدیر بهتر است چادر بسر کنید حیف اسم مرد که روی شما بگذارند

پاسخ:
» برو بچ CM | ساعت ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
مام خسته شدیم حقوقمون خیلی کمه
» سرباز | ساعت ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
انشالله امام حسین جواب آقایان مدیر عامل و رئیس مجتمع رو بده. یا حسین مظلوم
» تعمیرات | ساعت ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
ما تا حمقمونو نگیرم کوتاه نمی آییم. این دفعه خیلی مصصم تر از قبل هستیم خصوصا که شخصیت مدیریت و دستش کاملا رو شده .
» با غیرت | ساعت ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
بچه ها یه نفر کلمه ی شرف رو واسم معنی کنه. ذهنیت خوبی از این کلمه داشتم . ولی ....
» همه با همه | ساعت ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
از همه کسانی که از وضعیت خود در پردیس ناراضی هستن میخاییم که به اعتصاب غذا بپیوندند,مخصوصا نیروهای پیمانکار.اقایون پیمانکار که از شرایط راضی نیستین الان موقع خوبیه تا به شکل مسالمت امیز وبدون هرج و مرج و به ارام ترین شکل اعتراض خودتو به گوش بالاتری برسونی.
» سعداوی | ساعت ۱۴:۲ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
من یکی که مشکلی نمی بینم، شرایط عالی و حقوق و مرخصی نیز نسبت به دیگر شرکت ها بهتر است ،میدانم الان هر انگی را خواهید زد، ولی چیزی جز واقعیت نگفتم
» حاجی | ساعت ۱۴:۳۲ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
بابا نکنید، نسازید، بااین کاراتون میخاین خونه هایی ک پسرم درست کرده رو دستش باد کنه.اصلا دوستتون ندارم
» یک پارچگی | ساعت ۱۵:۴ - ۱۳۹۵/۷/۵
2
0
ما از همسرانمان حمایت میکنیم .و اگه لازم باشه ما هم در اعتصاب شرکت میکنیم .فقط کافی اعلام بشه به همسران. مطمعا باشید که ما پشت مرد های خود را خالی نمیکنیم و حرفمون حرفه....
» پرسنل | ساعت ۱۵:۶ - ۱۳۹۵/۷/۵
1
0
ما از تاریخ 1395,7,5 اعتصاب را در پتروشیمی پردیس اغاز کردیم .خدا با ماست
» یکی از پیمانکاران | ساعت ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
ما جای شما
» خدماتی | ساعت ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۵/۷/۵
0
0
اعتصابی در کار نی،همکار عزیز په سیچه شایعه ایکنی،ما اعتصاب نیکنیم، ولی حقمون رو ایخیم
» یک پارچگی | ساعت ۱۶:۶ - ۱۳۹۵/۷/۷
0
0
امروز چهارمین روز اعتصاب بچه های پردیس .ما ادامه میدیم تا وقتی که به حرف ما گوش نکنند .این بار دیگه فرصت خریدن در کار نیست .فورا باید چیفت بندی یک یک را ارائه بدن تا یک یک نشیم دست از اعتصاب بر نمیداریم.
» اسی | ساعت ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۵/۷/۲۸
0
0
اقای الف کمد امیدوارم شرایط کاری شما بهتر بشه و با .....کنار بیای.

پاسخ: