۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
کد مطلب : ۴۶۷۱۶

بازدید مدیر عامل شرکت متن از دستگاه حفاری خشکی NDC۱۱۱ شرکت حفاری شمال

مدیر عامل شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به همراه مدیر عامل شرکت حفاری شمال، ضمن حضور در منطقه عملیاتی میدان مشترک آزادگان جنوبی، از دستگاه حفاری خشکی NDC۱۱۱ شرکت حفاری شمال مستقر در این منطقه عملیاتی بازدید کردند.
بازدید مدیر عامل شرکت متن از دستگاه حفاری خشکی NDC۱۱۱ شرکت حفاری شمال
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در این دیدار، محمد زاده، مدیر عامل شرکت حفاری شمال ضمن تشریح فعالیتهای این شرکت در میدان مشترک آزادگان جنوبی بر آمادگی شرکت متبوع خود در مشارکت و افزایش دکل‌های حفاری برای توسعه هر چه سریعتر میدان مشترک تاکید کرد.
شایان ذکر است شرکت حفاری شمال موفق شد حفر اولین چاه توصیفی در منطقه آزادگان جنوبی را با موفقیت به پایان برساند.
بسیج امکانات برای پیشبرد اهداف توسعه ای در غرب کارون در همین حال، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه نفت( متن )  هم بر اهمیت ویژه توسعه میدانهای مشترک این منطقه تاکید کرد و افزود: همه‌امکانات برای پیشبرد اهداف توسعه ای این میدانهای بکارگرفته می‌شود . سید نورالدین شهنازی زاده گفت: توسعه این میدانهای مشترک میان ایران و عراق اهمیت ویژه ای دارد و نباید از هیچ تلاشی برای دستیابی به اهداف توسعه ای دریغ کنیم. وی بر ضرورت بسیج تمام امکانات و تسریع امور در طرحهای توسعه ای غرب کارون تاکید کرد و خاطر نشان نمود: همه ما اعم از کارفرما و پیمانکار برای پیشرفت هرچه سریعتر این طرحها در یک جبهه مشترک قرار گرفته‌ایم و باید با تمام توان در این مسیر گام برداریم. شهنازی زاده در جریان این بازدید که با همراهی مجریان و مدیران ستادی شرکت مهندسی و توسعه نفت صورت گرفت، از تلاش تمام دست اندرکاران پروژه‌های غرب کارون قدردانی کرد.   منبع: روابط عمومی شرکت حفاری شمال
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی