۰
۸
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
کد مطلب : ۴۶۷۰۳
عضو کمیسیون انرژی مجلس:

وزارت نفت 3شخمه شده است

وی افزود: همانطور که منتقدان حرف‌های خود را به صورت شفاف بیان کردند زنگنه نیز از این سخنان پر از ابهام دست بردارد و بیان کند که منتقدان چه کسانی هستند و به کجا وابستگی دارند، تهمت‌های تیم رسانه‌ای زنگنه به نمایندگان منتقد تاسف برانگیز است.
وزارت نفت 3شخمه شده است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،عضو کمیسیون انرژی به سخنان وزیر نفت در نشست خبری خود مبنی بر قانع شدن نمایندگان منتقد قراردادهای نفتی اشاره کرد و گفت: حرف‌های زنگنه در رابطه با اینکه نمایتدگان منتقد این الگوی قراردادهای نفتی قانع شدند را رد می‌کنم. هدایت الله خادمی با اشاره به سخنان روز گذشته زنگنه درباره منتقدان قراردادهای نفتی اظهار داشت: وزیر نفت گفته اگر لازم باشد، دلیل مخالفت منتقدان با این الگوی قرارداد نفتی را بیان می‌کنم، امیدوارم که آقای وزیر هر چه زودتر شفاف‌سازی کند. وی افزود: همانطور که منتقدان حرف‌های خود را به صورت شفاف بیان کردند زنگنه نیز از این سخنان پر از ابهام دست بردارد و بیان کند که منتقدان چه کسانی هستند و به کجا وابستگی دارند، تهمت‌های تیم رسانه‌ای زنگنه به نمایندگان منتقد تاسف برانگیز است. وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا وزیر نفت به صورت علنی در مجلس سخنرانی نمی‌کند، تصریح کرد: امیدوارم وزیر نفت در یک جلسه علنی حاضر شوند و موافقان و مخالفان این قراردادها صحبتهای خود را انجام دهند و مردم کشورمان متوجه شوند چه کسانی به فکر منافع ملی هستند و چه افرادی می‌خواهند با این الگوی قراردادها تمام داشته‌های ایران اسلامی را برباد دهند. نماینده مردم ایذه و باغملک با اشاره به سؤالی مبنی بر اینکه آیا منتقدان قراردادهای نفتی با سخنان آقای زنگنه در مجلس قانع شدند، تاکید کرد: مطمئن باشید نمایندگان مخالف این الگوی قرارداد نفتی قانع نشدند و اگر ما در مجلس هستیم می‌گوئیم  تعداد نمایندگان منتقد نیز بیشتر از قبل شده است و بعید می‌دانم چنین قراردادی بسته شود تا اینکه 15 بند ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری اصلاح نشود. عضو کمیسیون انرژی مجلس در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه به وزارت نفت زنگنه در دولت یازدهم چه نمره ای می‌دهید؟ تصریح کرد: به اصطلاح کشاورزان وزارت نفت 3 شخمه شده است، یعنی کاملا زیر و رو شده و وزارت نفت راه درستی در پیش نگرفت و حرف کارشناسان را قبول ندارد و حتی حرف معاون‌های خود را هم نمی‌پذیرد چرا که اگر اظهار نظری کنند از سمت خود عزل می‌شوند. خادمی بیان کرد: به دوران گذشته وزارت زنگنه بر نفت می‌توان نمره 13 داد اما در حال حاضر متاسفانه باید نمره صفر به عملکرد آقای زنگنه داد هرچند که نمی‌توان همه تقصیرها را به گردن آقای وزیر انداخت چرا که باید دوستانش در وزارتخانه نیز به او کمک کنند اما متاسفانه برخی از این آقایان بازنشسته شدند یا اینکه مشکل حقوقی دارند و جسارت انجام کار را ندارند؛  شما ببینید در ظرف 3 سال گذشته هیچ گونه پروژه ای را شروع نکردند. وی در پایان یادآورشد: منتقدان این الگوی قرارداد نفتی هیچ وقت قانع نشدند و روی دیدگاه‌هایشان همچنان هستند و نمی‌دانم چرا دوستان وزارت نفت این اشکالات موجود را با وجود چندین نماینده منتقد نمی‌پذیرند.  وزیر نفت در نشست خبری خود که در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شده بود، بیان کرد: نمایندگان سؤال کننده قراردادهای نفتی از توضیحات ارائه شده در جلسه غیر علنی مجلس قانع شده‌اند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ئرود بر شرف و وجدان نماینده عزیز آقای خادمی مدافع نفت و کارکنان نفت
نفتی
خادمی مغرضانه حرف می زند و نه از سر دلسوزی
ايذه
به جاي تسويه حساب به فکر مردم بدبخت ايذه و باغملک باش
بازنشسته
درودبرهمه مدافعان حقوق ملی ومیهنی انتقادبه معنای تسویه حساب نیست بلکه برای اصلاح درراستای استیفای حق حاکمیت واستقلال میهن است درود برخادمی نماینده محترم مجلس شورای اسلامی
Moslem
درود بر مهندس خادمی. زنگنه مافیای نفت شده، کسی جرات ندارد ازش انتقاد کند بجز مرد باغیرت. بختیاری متخصص صنعت نفت. ما شیران بختیاری همچون زردکوه بختیاری از مهندس خادمی حمایت میکنیم تا انشاءالله وزیر ...... نفت استیضاح شود. ملت ایران به حق حقوقشان برسند.

پاسخ:
حسین موسوی
خادمی حرف نداره بنازمش
حسین موسوی
خادمی حرف نداره بنازمش؛هر چی راجب زنگنه هم گفت راسته نفت رو داره دو دستی تحویل خارجی ها میده مگه ما خودموت نمیتونیم نفت استخراج کنیم تا خارجی ها بیان ها
آفتاب
با توجه به اینکه ایشان سال‌ها در بخش‌های مختلف نفت حضور و پروژه‌های زیادی را مدیریت کرده اند سابقه ایشان مشخص است (به عنوان مثل سابقه ۷ ساله ایشان در شرکت حفاری شمال که این شرکت را به یکی‌ از سود آور‌ترین شرکت‌های نفتی کشور تبدیل کرد و برای افراد زیادی افراد زیادی تخصص ایجاد کرده اند، گواه این است). لذا به نظر من دلیل اصلی‌ انتقاد‌های ایشان به الگوی قرارداد‌های نفتی جدید صیانت از ثروت ملی‌ (ثروت ملی‌ به سود همهٔ مردم است) است که به دست افراد نا اهل خاص (چه داخلی‌ چه خارجی‌) نرود، حرف اصلی‌ ایشان ایجاد باور به نیروی توانمند داخلی با حفظ عزّت نفس است.

ایشان هیچگاه حاضر به گرفتنه باج نبوده اند (شاید دلیل بر کناری ایشان از حفاری شمال هم همین بوده است). اینکه ایشان با چنین روحیهٔ خدمتگذاری مغرضانه صحبت میکنند صرفاً یک ادعای کذب است. اینکه چرا بعضی‌ از نمایندگان به یکباره و بدون هیچ دلیلی‌ نظرشان عوض میشود، خدعه میداند.



ایشان در طول این ۴ ماه از فعالیتشان به اندازهٔ یک دورهٔ کامل نمایندگان قبلی‌ تلاش کرده اند برای آبادانی ایذه و باغملک.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی