۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۴۶۴۹۵

حبس ده روزه رئیس بهره برداری و رئیس مخازن شرکت پتروشیمی بیستون

این اقدام، موجی از رعب در میان مدیران و کارکنان بیستون را فراگرفته و ادامه کار در آن شرکت را با کندی و مشکلات عدیده همراه ساخته است.
حبس ده روزه رئیس بهره برداری و رئیس مخازن شرکت پتروشیمی بیستون
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،از پتروشیمی بیستون خبر می رسد رییس بهره برداری و رییس مخازن این شرکت ,پس از حادثه ی آتش سوزی مخزن نفتا ,به مدت قریب به ده روز در حبس بوده و اخیرا و به قید وثیقه ی 300 میلیونی آزاد شده اند .   بر اساس اخبار واصله بدنبال اتفاقات اخیر در این شرکت , موجی از رعب در میان مدیران و کارکنان بیستون را فراگرفته و ادامه  کار در آن شرکت را با کندی و مشکلات عدیده همراه ساخته است.   مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی علت آتش سوزی مخزن پتروشیمی بیستون کرمانشاه را جمع شدن گازهای 'لایت آن' زیر سقف مخزن اعلام کرد که بر اثر جرقه ای شعله ور شده است.   مجتمع پتروشیمی بیستون در 15 کیلومتری شرق کرمانشاه و در کنار بزرگراه کربلا واقع شده است.مجتمع پتروشیمی بیستون کرمانشاه الکیل بنزن خطی (LAB) والکیلات سنگین (HAB) تولید می کند.   الکیل بنزن خطی (LAB) نقش مهمی در شکل گیری صنایع پایین دستی پتروشیمی در کشور دارد، زیرا این محصول به عنوان ماده اولیه شوینده ها در تولید پاک کننده های خانگی و صنعتی کاربرد دارد. الکیلات سنگین (HAB) از دیگر تولیدات این مجتمع پتروشیمی بیستون است که با هدف کاهش وابستگی به درآمدهای نفتی، اقتصاد تک محصولی، ایجاد ارزش افزوده از مواد خام، تأمین نیاز داخلی، افزایش صادرات محصولات پتروشیمی، ایجاد درآمد ارزی و اشتغال زایی تولید می شود. طرح الکیل بنزن خطی مجتمع پتروشیمی بیستون با مهندسی اصولی و تحت لیسانس شرکت IFP فرانسه و طراحی و مهندسی تفصیلی شرکت تکنیکاس ریونیداس اسپانیا و شرکت انرشیمی ایران اجرا شده است. خوراک پتروشیمی بیستون سالانه 386 هزار تن نفت سفید و 19 هزار تن بنزن است که نفت سفید از پالایشگاه کرمانشاه و بنزن از مجتمع پتروشیمی بندر امام و پتروشیمی اصفهان تأمین می شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


علي رضا از مارون
حبس ؟؟؟
كجا ؟؟؟
نفت بايد پاسخگو باشد ؟
با اين وضع ديگر سنگ روي سنگ بند نخواهد شد
با امنیتی کردن موضوع وضع کار بدتر میشه .ماهیت کار نفت همینه.
قبلا چون تلگرام و موبایلهای هوشمند نبود اتفاقات به بیرون درز نمیکرد ولی الان کوچکترین اتفاق در کل کشور پخش میشه و امنیتی کردن این اتفاقات ضربه مهلکی بر بدنع نفت وارد میکنه که نتیجه خوبی ندارد.