۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۴۵۸۶۴

ایست قلبی مدیر عامل و مصدومیت 9 نفر در آتش سوزی چندباره پتروشیمی بوعلی

واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی بندر ماهشهر امروز دوباره دچار آتش سوزی شدو نشت گسترده پارازایلین به عنوان یک ماده شیمیایی خطرناک در این مجتمع منجر به مصدومیت و سوختگی شدید ۹ نفر از کارکنان این مجتمع پتروشیمی شده است
 ایست قلبی مدیر عامل و مصدومیت 9 نفر در آتش سوزی چندباره پتروشیمی بوعلی
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،واحد پارازایلین مجتمع پتروشیمی بوعلی بندر ماهشهر امروز دوباره دچار آتش سوزی شده که حریق در مدت زمان کوتاهی مهار شده است. همچنین نشت گسترده پارازایلین به عنوان یک ماده شیمیایی خطرناک در حین تعمیر این بخش از مجتمع منجر به مصدومیت و سوختگی شدید ۹ نفر از کارکنان این مجتمع پتروشیمی شده است. وضعیت 2 نفر از مصدومین این حادثه وخیم است، ضمن آنکه محمدرضا صاحب نسق مدیرعامل پتروشیمی بوعلی به دلیل وقوع این حادثه دچار ایست قلبی شده و به بیمارستانی در ماهشهر منتقل شده است. نفت ما جزئیات بیشتر یاز این حادثه را منتشر خواهد شد. حوادثی از این دست برای چندمین بار در یک ماه ان هم در یک مجتمع نشان از جدی نگرفتن بحث HSE در پتروشیمی کشور است.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


وقتی معلوم نیست با کی هستیم و کسی هم پاسخگو نیست و تازه وزیر نفت از وزیر کار میخواهد به مشکل پرسنل پتروشیمی رسیدگی کند. میخواهید چه دل و دماغی داشته باشیم به آینده مان فکر کنیم یا به کارمان.