۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۵۷۸۷

ساختمانی وقفی در اختیار روزنامه" وطن امروز" چه می کرد؟

روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش در دوره دولت قبل و طی سالهای ۸۷ تا ۹۰ با امکانات موسسه ایران و به صورت رایگان چاپ و توزیع می شد و همه هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع آن با این موسسه بود.
ساختمانی وقفی در اختیار روزنامه" وطن امروز" چه می کرد؟
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ،در پی تعطیلی روزنامه معلوم الحال وطن امروز از حامیان سینه چاک دولت احمدی نژاد خبرهایی از پشت پرده امکانات و برخی تعاملات با ارگان های خاص به گوش رسیده است.  فردی که نخواست نام وی فاش شود به ایرنا گفته است که ساختمان روزنامه وطن امروز متعلق به سازمان اوقاف و امور خیریه است که رییس وقت این سازمان، بیت المال و اموال وقفی مردم را به صلاح خود در اختیار بذرپاش و روزنامه اش قرار داده بود.
وی تصریح کرد: حالا ماجرای 8 ساله این بذل و بخشش، علنی شده و سازمان اوقاف با آگاهی از ماجرا، ملک وقفی مردم را طلب کرده است.
این منبع آگاه خاطرنشان کرد: روزنامه وطن امروز به علت اجرای حکم تخلیه ساختمان و خروج برخی وسایل، امکان چاپ و انتشار در روز جاری را نداشت و به همین دلیل، منتشر نشده است.
وی یادآور شد: روزنامه وطن امروز با مدیریت مهرداد بذرپاش در دوره دولت قبل و طی سالهای 87 تا 90 با امکانات موسسه ایران و به صورت رایگان چاپ و توزیع می شد و همه هزینه های کاغذ، چاپ و توزیع آن با این موسسه بود اما پس از آن، این روند متوقف و هزینه های چاپ، کاغذ، لیتوگرافی و توزیع روزنامه ' وطن امروز' با قیمت تمام شده محاسبه شد اما مسئولان این روزنامه با وجود تعهد و پذیرش بدهی 800 میلیون تومانی یادشده، از پرداخت آن خودداری می کنند.
وی گفت: روزنامه وطن امروز که از دولت های نهم و دهم حمایت می کرد، در حال حاضر، چهار هزار نسخه در روز تیراژ دارد.نکته قابل تامل در این ماجرا، حمایت ویژه برخی نهادها از روزنامه وطن امروز است.
حالا باید منتظر ماند و دید آیا کسانی که با بیت المال اینگونه برخورد کرده اند و این روزها، مدعی عدالت و بازگشت پولهای حرام به بیت المال هستند، اقدامات خود را موجه نشان می دهند یا همچنان در سایه عنایات خاص نهادهای ویژه، دم از پاکدستی می زنند !   منبع: تدبیر24
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی