۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
کد مطلب : ۴۵۶۸۹
اختصاصی نفت ما/رسم احمدی نژادی همچنان در نفت ادامه دارد؛

عزل می کنی یا عزلت کنم به روایت عالیجناب نفتی!

گویا رفتارهای احمدی نژاد گونه در سیستم صنعت نفت تمامی ندارد ، داستان عزل و نصب های این روزهای صنعت نفت هرکدام مثنوی هفتاد من است اما جالبترین آن را می توان بنام آقای مهندس عالیپور مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب ثبت کرد که با جمله " عزل می کنی یا عزلت کنم ؟!" نقل محافل مردم شهرستان گچساران شده است .
عزل می کنی یا عزلت کنم به روایت عالیجناب نفتی!
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، ماجرا از آنجا آغاز می شود مدیر امور ورزش مناطق نفتخیز جنوب برادر خود را برای سرمربی گری تیم فوتبال گچساران که در لیگ دست 2کشور حضور دارد انتخاب می کند ، این انتخاب با اعتراض سعید غلامی ، مدیر منابع انسانی شرکت نفت و گاز گچساران که از قضا یکی از مدیران نفتی بومی منطقه نیز است مواجه می شود و مانع انتصاب سرمربی تیم فوتبال گچساران که به گفته فوتبال دوستان این منطقه وی را نامناسب برای حضور در تیم شرکت می دانستند، شد. این داستان به گوش آقای مهندس عالیپور مدیر عامل مناطق نفتخیز جنوب می رسد و به امین محمدی، مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران دستور می دهد که آقای سعید غلامی می بایستی عزل شود، پیرو این دستور محمدی دستور وی را اجابت می کند و بلافاصله بعد از عزل با خیل عظیمی از اعتراضات منطقه مواجه می گردد . وی که انتظار تبعات این عزل را نداشت بعد از گذشت یک ساعت حکم خود را ملغی اعلام می کند . این انتصاب مجدد به گوش آقای مهندس عالیپور بازنشسته فعلی نفت می رسد و با عصبانیت به آقای محمدی یکی دیگر از بازنشستگان نفت ( مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران) تماس می گیرد و جمله مشهور خود را ابراز می دارد" یا عزل می کنی یا عزلت کنم ؟!" سرانجام تصمیم این 2 بازنشسته نفت ( بخوانید مدیر عامل نفتخیز جنوب و مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران) ، منجر به عزل سعید غلامی  که به شهادت هم استانی های خود مدیری توانمند و شایسته نفت و گاز گچساران است، می گردد و شرکت نفت و گاز گچساران به عنوان یکی از مدیران بومی و دارای مدرک دکترای خود را به راحتی از دست می دهد . اما داستان به همینجا ختم نمی شود ، چرا که مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران با استفاده از تجربیات ارزشمند آقای احمدی نژاد در زمان ریاست جمهوری که سرپرستی وزارت نفت را در دوره ای بر عهده داشت بهره برده و حکم سرپرستی منابع انسانی شرکت را برای خود صادر می کند! 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


امیر علی
چرا دروغ می نویسی
مرد باش و حقیقت را بگو البته فکر کنم مرد بودن این روزها کمیاب شده
بنویس بدستور از ما بهترتون برگشت بکار شد.
همونی که تمام فامیلش از جمله سعید غلامی رو داره حمایت میکنه
مرد باش مرد نترس و حقیقت را بگو
نفتي
تمامي مطالب نوشته شده کذب محض است ايشون بخاطر نقض قوانين و سوء استفاده از موقعيت شغلي که در اينجا امکان گفتنش نيست از سمت برداشته شد.
بکاربردن عبارات"رفتارهای احمدی نژادگونه"یا "تجربیات ارزشمند آقای احمدی نژاد " نون به نرخ روزخوردن است
نفت ماچندخودت فروختی؟
آخرش چی شد؟
زنگنه وزیر نفت
بازنشسته های نفت همچنان می تازانند،
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای