۰
۳۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۴۵۶۶۰
توسط مدیر عامل شرکت پتروشیمی پردیس صورت گرفت؛

تهدید رسانه حقیقت طلب " نفت ما " درپی حمایت از حقوق کارگران+عکس

در حالیکه رسانه ها نمایندگان مردم برای بیان مشکلات و خواسته هایشان به گوش مسئولین تلقی می شوند و رسالتشان جز در این نیست ، اما گویا برخی از مدیران چندان این سبک و سیاق را نمی پسندند و خواهان آن هستند تا مهر خاموشی بر دهان رسانه ها بزنند تا شاید خبری که ممکن است زلزله ای را در مجموعه شان به وجود آورد در بایکوت خبری نگه دارند .
 تهدید رسانه حقیقت طلب " نفت ما " درپی حمایت از حقوق کارگران+عکس
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " 2هفته گذشته با انتشار گزارشی با موضوع    " کارکنان پتروشیمی پردیس در آستانه اعتصاب" از کارکنانی که از تغییر رویه کاری خود در شرکت پتروشیمی پردیس و مشکلاتی که در پی این موضوع دامنگیر زندگی شان شده بود نوشت، در این گزارش همچنین نامه 280 نفر از پرسنل و دلایل آن ها برای اعتراضشان نیز ضمیمه شده بود، بعد از انتشار گزارش یاد شده بسیاری از کارکنان پیام هایی ارسال کردند که در آن به زوایای پنهان و افرادی که به مطالبات صنفی کارکنان توجهی نمی کنند اشاره داشت.  به فاصله چند روز بعد از انتشار این گزارش، گزارشی دیگر به خبرنگار" نفت ما " در خصوص اعتصاب غذای کارکنان رسید، که بنا بر وظیفه ذاتی هر رسانه که ایجاب می کند مطالبات صنفی هر گروه را رصد، دنبال و پیگیری نماید ، " نفت ما " نیز این رویداد را بر روی خروجی خود قرار داد . قرار گیری این خبر در " نفت ما "  باعث شد تا کمتر از یک ساعت بعد، پیامکی از سوی مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس به مدیر مسئول آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما "  ارسال شود که محتوایی تهدید آمیز داشت. حق مدیرعامل شرکت پتروشیمی پردیس برای شکایت محفوظ است و اینکه قطعا "نفت ما"در مراجع قانونی مدارک کافی برای دفاع از حقوق خود و کارکنانی که از جان و دل برای ایران اسلامی و اعتلای  صنعت نفت کشورمان در تلاش اند و اینچنین مزدشان را از مدیران دریافت می کنند وجود دارد.  سخن آخر اینکه وقوع اعتصاب کارکنان را " نفت ما " روزها قبل پیش بینی کرده بود ، اما متاسفانه علی رغم در جریان بودن مدیر عامل از این موضوع باز هم  با بی توجهی محض از کنار آن گذشت .                    
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


همکار
نفت ما حمایت شما را از خودمون هیچ وقت فراموش نمیکنیم...تا آخر حمایتت میکنیم
اهواز
متاسفم برامسئولین و دولت محترم من که به عنوان حامی دولت وکسی که به اقای رییس جمهور رای داده متاثرشدم .هرگز به این دولت رای نخواهم داد گرچه اصلاح طلب هستم اما گارگران ضعیف ترین قشر جامعه هستن
درود
درود به غيرتتان، سپاس از شجاعتتان
همکار
نفت ما حمایت شما را از خودمون هیچ وقت فراموش نمیکنیم...تا آخر حمایتت میکنیم
کارشناس
با سلام
به قول قدیمیا اگر ریگی به کفششان نیست از چه هراس دارند
آنکه حساب پاک است از محاسبه چه باک است
اعتقاد این حقیر شما بیشتر از آنچه به ما کمک میکنید به آنها کمک میکنید زیرا اگر این امواج نباشد که به آنها برسد تراکم اعتراضات به حد انفجار میرسد و سپس خیدن سوراخ موش به مبلغ نجومی هم گیرشان نمی آید
باغیرت
شاید خیلی از رسانه ها از ترس همین تهدید ها حاضر به پخش این گزارشات نشدند اما آقای قدیری با شجاعت تمام در دفاع از ما بلند شدند. تشکر ما رو بپذیرید.
تهدید نکن
با سلام.مسولین محترم نفت ما باتشکر از انعکاس این اخبار و دفاع از حقوق کارمندان مطمن باشید در طی این جلسات حتما از مدیر عامل خواسته میشه که تهدیدات خودش رو در قبال سایت نفت ما و کارمندان زمین بزاره.مطمنا همه از شما حمایت میکنن.
کارمند پردیس
متاسفانه مدیر عامل پردیس بجای روبرو شدن با حقیقت و برطرف کردن مشکلات عدیده ای که در مجموعه اش وجود دارد،و تغییر رویه دادن در شیوه مدیریتش عادت دارد منتقدان را تهدید و سرکوب کند. ممنون، از نفت ما که اخبار شرکت پردیس را به درستی و در کمال صداقت انعکاس میدهد.
چو ایران نباشد تن من مباد
باتشکر از رسانه نفت ما
تهدید آخرین تیر آدم های ترسوست.وقتی کسی تهدیدت کرد بدان دیگر هیچ راهی برایش باقی نمانده و به التماس افتاده.تهدید التماس کردن به زبان انسان های دیکتاتور است.
حمایت از قدیری
سلام بر آقای قدیری عزیز می‌بینید که حقیقت را میگویید و آقایان خیال میکنند حق کارگران خوردن دارند مرسی از سایت نفت ما
فامیل نزدیک و رفیق مدیریت در پردیس
ما کارکنان پردیس حمایت خود را از نفت ما اعلام و تهدید و شکایت مدیر عامل پردیس را محکوم میکنیم.
کارمند دلسوز
من یکی از کارکنان پردیس هستم میتونم شهادت بدم که اخبار نفت ما چیزی جز حقیقت و صداقت نبوده.ممنون ازشما که مشکلات ما کارکنان پردیس با این مجموعه مدیریتی زورگو و ظالم انعکاس دادین.
شهروند
با سلام
نفت ما مخالف نفتيهاست ميخواهد از آب گل آْلود ماهي بگيرد. بهش اعتماد نكنيد مواظب باشيد.
کارمند پردیس
اقای زمانی گیریم کارکنان پردیس را با تهدید و زور مدیریت کردی ، اما با افکار عمومی مردم میخوای چه کار کنی؟
پردیسی
اتفاقا پیشنهاد خوبی اقای زمانی که مراجع قانونی این موضوع را بررسی کنن، چون اینقدر بی قانونی و تخلف در سیستم مدیریتی شما وجود داره که بد نیست اونجا بررسی بشه.
حقیقت
فساد مالی در شرکت بیداد میکند فاز3 ٬ پروژه آر او٬ پروژه پساب؛
جدیدا هم در حاله ساخت مجتمع مسکونی هستن رییس روسای عزیز که به چند برابر به شرکت بفروشن و بخاطر همون قصدشون بود ۸ساعته کنن ملت رو...
فاز 3
آقای زمانی شما فکر میکنین کی هستین که همه رو تهدید میکنین و میترسونین اولا این کارخودش جرمه، ثانیابهتره بجای داد و بیداد منطقی باشی و سعی کنی مشکلات شرکتو در کمال آرامش و مشارکت پرسنل حل کنی با داد و بیداد و تهدید راه بجای نمیبری .
زحمتکش
با تشکر از مسئولین نفت ما که پرسنل پردیس را صمیمانه حمایت کردند انشاالله همیشه پشتیبان کارکنان مظلوم نفت و گاز و پتروشیمی باشید و در پناه خدا سربلند و سرافراز و پیروز باشید.
آمونیاکی
با تشکر از سایت نفت ما که در این قضیه مهم ما را یاری کرد
فاز 1
درود بر مدیران سایت نفت ما که نشان دادند رسالت خبرنگاری و رسانه ای را به تهدید نمیفروشند.از زحمات شما کمال تشکر را دارم
آبگیر
آقای قدیری مرد بزرگی هستی.درود بر شرفت
ایمنی
درود بر آقای قدیری.خودت و خانواده ات در پناه خداوند باشید.آرزوی بهترین لحظه ها را برای شما دارم
همسرانه
یک دنیا ممنون از شما که از ما حمایت کردید واقعا تنها دلخوشی ما سایت شما بود که در بدترین شرایط حمایت شما را دیدیم و صدای ما را به گوش همه رساندید. آقای زمانی هیچ کاری نمیتونند بکنند
سربداران
(نفت ما) ؛از اینکه ازما کارکنان پردیس حمایت کردید وحقایق را انتقال دادید سپاسگزاریم.ودر پایان از جناب قدیری تشکر میکنم دست خدا بهمراهت.وختم کلام:رؤسا الوعده وفا.
سرباز آقا
دوستان شکایت کردن تهدید نیست، و مطمئن باشید خبرگزاری ها بیدی نیستند که با امثال خس و خاشاکی بلرزند. قرار نیست تو خبرگزاری که اخبار جشن تولد بزارند. برادر عزیز آقای قدیری قطعا اگر نامه 280 نفر از پرسنل به دست شما رسیده کمکه بسیاری در ساکت کردنه این ادم ها به وقتش خواهی داشت اگر هم نرسیده اراده کنید تا با پیک بفرستیم خدمتتون. شما به رسالتتون عمل کردید، اینها خیلی زیاده خواه شده بودند ترمزشون باید کشیده میشد.خداوند پشت و پناهتون.
حقیقت
در اینکه رسالت رسانه ها آگاهی سازی ست شکی نیست، اما همه اونا که در شرکت پتروشیمی پردیس کار می کنند، می دانند خبری از اعتصاب ما یا اعتصاب غذا نبود و با گذاشتن خبر از طرف نفت ما در سایت و ارسال لینک خبر از طریق شبکه های مجازی این زمینه بوجود آمد.
میثم
هیچ .... نمیتواند بکند

پاسخ:
م . م
كافي است سوابق مديريتي جناب زماني را جستجو كنيد .
او در همه ي اعصار مديريتي آمرانه و مرعوبانه داشته است .
او مديري عصبي است كه از فرط عصبيت همواره ناخن هاي خود را مي جود .
او را هيچگاه با ناخن نخواهيد ديد .
بيچاره ما كاركنان ....
امير .م
زماني كلا همينطوره ، همه كاراش با تهديد و حمله است بسيار هم كينه ايست .ولي شما كه واقعيت پرديس رو نوشتيد كاري نميتونه بكنه
آرش
فكر كرده شما هم كارمنداشيد كه با تهديد بتونه هر كاري خواست بكنه
يك كارمند پرديسي معترض
جناب آقاي زماني
اطرافيانتان براي تان مساله سازي كردند و به مجموعه و شما ضربه زدند .
دنبال متهم كردن رسانه ها نباشيد .
دوستان و دشمنان واقعي تان را بشناسيد . همين !!!!!!!
محمودي
مدير عامل پرديس روزگاري نه چندان دور در پتروشيمي خوزستان نيز همين گونه به كاركنان جفا كرد .
او افرادي را به خوزستان وارد كرد و پست و سمت داد كه بعدها لكه ي ننگ و عقده اي شدند براي كاركنان .
به اصطلاح مديراني را دور خود جمع كرد كه چندي قبل با افتضاح هر چه تمام تر و در پي اعتصاب و اعتراض ما كاركنان يك به يك عزل شدند .
جناب مدير عامل باز هم حاشا مي كنيد ؟
فرافكني و فراربه جلو تا كي ؟
روزگار بالاخره انتقام ظلم ها و بي عدالتي هاي تان را خواهد گرفت !
کارمند پردیس
آقای زمانی
تمام تعهداتی رو که به کارمندان پردیس داده بود را با گستاخی تمام زیر پا گذاشت .و باز شروع به تهدید پرسنل کرد .واقعا وقاهت داره ...