۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد مطلب : ۴۵۳۵۵

خطای انسانی در آتش سوزی بوعلی منتفی است

مسئول روابط عمومی پتروشیمی بوعلی خاطرنشان کرد: در حادثه آتش سوزی شخص خاصی مقصر نیست و خطای عمدی در کار نبوده، گرمای هوا تاثیر داشته، نشتی هم که مرتب در کارخانجات و شرکت‌ها رخ می‌هد.
خطای انسانی در آتش سوزی بوعلی منتفی است
به گزارش آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی " نفت ما " ، مسئول روابط عمومی پتروشیمی بوعلی گفت: در حادثه آتش سوزی شخص خاصی مقصر نیست و خطای عمدی در کار نبوده است. ابراهیم غلامشاهی درباره تغییر سرپرست تعمیرات مجتمع بوعلیگفت: ما به خاطر شرایط واحد که در حال بازسازی هستیم به فرد متخصص‌تر و چالاک‌تر نیاز داشتیم لذا به عنوان رئیس تعمیرات کسی را انتخاب کردیم که تبحر دارد، چون شرایط فرق کرده و اکنون به تخصص دیگری نیاز داریم. وی افزود: در این انتصاب جدید منظور این نیست که رئیس تعمیرات قبلی مقصر بوده است. غلامشاهی با بیان اینکه در حال حاضر تیم‌ها مشغول تهیه گزارش حادثه هستند، تصریح کرد: اکنون تعمیرات آغاز شده و سعی این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن کار انجام شود. وی ادامه داد: تمامی شیفت‌ها ۱۲ ساعته شده، روزی ۲ بار جلسه هماهنگی داریم، تیم‌ها تقسیم‌بندی شدند تا کار انجام شود و مجتمع به چرخه تولید برگردد. مسئول روابط عمومی پتروشیمی بوعلی خاطرنشان کرد: در حادثه آتش سوزی شخص خاصی مقصر نیست و خطای عمدی در کار نبوده، گرمای هوا تاثیر داشته، نشتی هم که مرتب در کارخانجات و شرکت‌ها رخ می‌هد. وی یادآور شد: همچنین حادثه مربوط به فرسودگی قطعات و تجهیزات نبوده زیرا می‌بینیم که بعد از این همه آتش‌سوزی دوام خوبی داشته زیرا اگر اینگونه نبود مخازن کناری هم دچار آتش سوزی می‌شد.   روز گذشته صاحب نسق، مدیرعامل شرکت پتروشیمی بوعلی سینا طی حکمی منوچهر محرم‌زاده را به سمت سرپرست تعمیرات مجتمع منصوب کرد.   منبع: ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناشناس
اقای غلام شاهی عزیز لطفا" اگر جرات دارید و اینقدر به انتخاب مدیران تون اعتماد دارید لطفا" یه رزومه از این دو مدیر اعلام کنید تا مردم تصمیم گیری کنند تا جایی من مطلع هستم از افتخارات اقای محرم زاده همیشه شاگردی اقای مهندس بهروز بوده لطفا" اعلام بفرمایید تصمیم فوق اقای نژادسلیم اخذ نموده اند
ناشناس
فقط امیدوارم اگه این مدیر چالاک و متبحرتون نتونست کاری براتون بکنه بتونید توضیحی برای تصمیمی گرفتید برای انتخابی که داشتید راستی با این حساب باید به گریدهایی که تواست وزارت نفت به کارکنانس اهدا می شود شک کرد چرا مدیر متبحرتون گرد و تجربش قابل مقاسه مدیر قبلی نمی باش(جهت اطلاع)
اونوقت این اقای بهروز که از مهره های اصلی و تاثیر گذار در بازسازی پتروشیمی ابادان بعد از جنگ تحمیلی بودن الان تبحر کافی را نداشتن؟؟؟؟؟ لطفا" یه بار دیگه گرید هایی که به پرسنلتون میدید را بررسی کنید چون این که تبحر کافی ندارد چه طور تاپ گرید نفت میشود؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا" شما تاپ گرید غیر از ایشون تو شرکتتون دارید؟؟؟؟