۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۴۵۱۵۲

پاکستان:گاز صادارتی ایران گران است

وزارت نفت پاکستان اعلام کرد، اسلام آباد تصمیم گرفته موضوع قیمت گازی که قرار است از ایران خریداری شود را با تهران مطرح نماید، زیرا پاکستان معتقد است قیمت گاز خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان بسیار بالاست.
پاکستان:گاز صادارتی ایران گران است
به گزارش نفت ما، وزارت نفت پاکستان اعلام کرد، اسلام آباد تصمیم گرفته موضوع قیمت گازی که قرار است از ایران خریداری شود را با تهران مطرح نماید، زیرا پاکستان معتقد است قیمت گاز خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان بسیار بالاست.   وزارت نفت پاکستان اعلام کرد، اسلام آباد تصمیم گرفته موضوع قیمت گازی که قرار است از ایران خریداری شود را با تهران مطرح نماید، زیرا پاکستان معتقد است قیمت گاز خط لوله انتقال گاز ایران به پاکستان بسیار بالاست.
منابع رسمی گفتند، به دستور شاهد خاقان عباسی، وزیر نفت پاکستان، وزارت نفت این کشور خلاصه ای را در این زمینه به کمیته هماهنگی های اقتصادی کابینه ارسال کرده تا در صورت موافقت مذاکرات در مورد تعرفه گازی که قرار است از ایران خریداری شود آغاز گردد.
به گفته این منابع، دولت قبلی پاکستان با دولت ایران روی قیمت بالای گاز توافق کرده و بر اساس این توافق گاز ایران حتی بالاتر از ال ان جی است.
قیمت ال ان جی 6 دلار است در حالی که تعرفه گاز ایران 8 دلار در هر واحد حرارتی است، بنابراین در این شرایط پاکستان تصمیم گرفته درباره قیمت مجددا با طرف ایرانی مذاکره کند و بدین منظور در ماه جاری هیئتی از پاکستان عازم تهران خواهد شد.   منبع: تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی