۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵
کد مطلب : ۴۵۱۴۶

خبر "نفت ما" تایید شد؛ اکبری مدیرعامل پتروپارس شد

روز سه شنبه آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" در خبری با عنوان " بالاخره مدیر عامل شرکت پتروپارس منصوب شد " خبر از انتصاب مدیر عامل جدید شرکت پتروپارس داده بود که امروز تایید شد.
خبر "نفت ما" تایید شد؛ اکبری مدیرعامل پتروپارس شد
روز سه شنبه آژانس رویدادهای مهم نفت و انرژی "نفت ما" در خبری با عنوان " بالاخره مدیر عامل شرکت پتروپارس منصوب شد " خبر از انتصاب مدیر عامل جدید شرکت پتروپارس داده بود که امروز تایید شد. در حکمی از سوی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نیکو، حمید اکبری به عنوان مدیرعامل شرکت پتروپارس منصوب شد. در حکم سیدمجید هدایت زاده خطاب به  حمید اکبری آمده است: نظر به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جنابعالی و با عنایت به مصوبه مجمع عمومی شرکت پتروپارس به موجب این حکم به سمت مدیرعامل و عضو اصلی هیات مدیره شرکت پتروپارس منصوب می شوید؛ موارد ذیل از حیطه وظایف آن شرکت مورد تاکید است: اجرای مجدانه طرح ها و پروژه های در دست آن شرکت به ویژه پارس جنوبی طبق برنامه زمان بندی تعیین شده، انتقال و بومی سازی دانش و فناوری های جدید در اجرای طرح ها و پروژه ها، ساماندهی فرآیندهای بازاریابی جهت اجرای پروژه ها و طرح ها در داخل و خارج از کشور، ساختارسازی مناسب جهت افزایش بهره وری. در پایان ضمن تاکید بر بکارگیری نیروهای متعهد، متخصص و ارزشی، موفقیت روزافزون جنابعالی و کلیه همکاران را از خداوند منان مسئلت می نمایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ترا خدا یه فکری به حال شرکت .......و مدیرش اقای م.ج و باندش بکنید

پاسخ:
امیدوارم مدیرعامل جدید باند مدیر عامل بخش ..... شرکت پتروپارس آقای ""م.ج"" رو که باعث ضرر های بسیار بر صنعت حفاری کشور شده رو از ببین ببره.
عملکرد ضعیف ایشان موجب تخریب اکثر چاه های حفاری شده است.

پاسخ:
نزول مجدد شرکت پتروپارس
مدیریت آقای اکبری بر طرح و پروژه فاز 12 پارس جنوبی پر از ایراد و سوء استفاده های فراوان بود خصوصا در بخش حفاری فاز 12 و....
چرا این شخص با این سوابق مورد دار به مدیر عاملی برگزیده شده است؟؟!!!
رامین
پتروپارس در سراشیبی.
به سوابق مدیریت دکتر اکبری در فاز 12 و خصوصا سوء استفاده های بسیار در حفاری فاز 12 و مدیران حفاری که مورد حمایت اکبری هستند اون نیم نگاهی بکنید!!!!!
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی