۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۱
کد مطلب : ۴۴۷۴۵

کمیسیون انرژی در قرق خوزستانی‌ها

با نگاهی به لیست اعضای حاضر در کمیسیون انرژی مجلس دهم کاملا مشخص است کفه ترازو به نفع نمایندگان جنوب کشور به خصوص استان خوزستان سنگینی می‌کند.
 کمیسیون انرژی در قرق خوزستانی‌ها
به گزارش نفت ما،با حضور مسعود پزشکیان، نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی‌اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم انتخاب شدند. به گزارش‌ آفتاب یزد، مجلس دهم در اولین قدم‌های خود این روزها با توجه به ابراز تمایل نمایندگان مشغول نهایی کردن آرایش کمیسیون‌ها است. بر این اساس، در سال اول مجلس دهم مجید ناصری‌نژاد، علی گل مرادی، عبدالله سامری، علی عسگر ظاهری عبدوند، غلامرضا شرفی، حبیب‌الله کشت‌زر، جواد کاظم‌نسب، فریدون حسن‌وند، قاسم ساعدی، محمد خالدی، کوروش کرم پور، عدل‌هاشمی، بهروز نعمتی، عبدالحمید خدری، حسن بهرام نیا،اسد الله قره خانی، جلال میرزایی، حسین امیری خامکانی، سکینه الماسی، احمد مرادی، احمد صفری، علی ادیانی، هدایت الله خادمی، سلام امینی ، ترکیب 24 نفره کمیسیون انرژی را تشکیل می‌دهند.
حضور پررنگ خوزستانی‌ها
با نگاهی به لیست اعضای حاضر در کمیسیون انرژی مجلس دهم کاملا مشخص است کفه ترازو به نفع نمایندگان جنوب کشور به خصوص استان خوزستان سنگینی می‌کند. البته از قبل هم بیشترین درخواست‌های نمایندگان خوزستانی مجلس دهم برای عضویت در کمیسیون انرژی بوده و حالا با مشخص شدن لیست نهایی، کمیسیون انرژی به محل اجماع خوزستانی‌ها تبدیل شده است. به طوری که از میان 24 نماینده حاضر 10 نماینده متعلق به حوزه‌های انتخابیه مختلف استان خوزستان هستند.
دو نماینده از استان بوشهر، دو نماینده ازاستان ایلام، یک نماینده از علی آباد، دو نماینده از نهاوند، یک نماینده از زرند، یک نماینده از کرمانشاه ، یک نماینده از قائم شهر، یک نماینده از فیروزآباد، یک نماینده از چهارمحال و بختیاری و یک نماینده از کهگیلویه و بویراحمد دیگر اعضای کمیسیون انرژی مجلس دهم را تشکیل می‌دهند.   منبع: روزنامه آفتاب یزد
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ابراهيم
با سلام
طبق آيين نامه هاي داخلي تعداد كميسيون انرژي از تعداد 18 نفر و تا سقف 23 نفر ميباشد در صورتي كه اسامي فوق 24 نفر ميباشند !احتمال قوي يك نفر ديگر ميبايست حذف گردد يا تا الان حذف گرديده است/
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی