۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۴۴۶۸۱
نامه وارده به " نفت ما " ؛

قانون گذار چطوردر قانون شکنی پیش قدم است؟!

البته همین قانونی که وکلای مردم در مجلس آن را به تصویب رسانده اند، دست و پای آقای نماینده سابق مجلس در کمیسیون انرژی را برای این حاتم بخشی بسته است و از همین رو با نفوذ دیگران در وزارت نفت ، قصد دیدار با معاون اول رئیس جمهور نیز دارد تا بتواند از طریق آقای جهانگیری مجوز حضور آقای "م"را در پتروپارس دریافت نماید .
قانون گذار چطوردر قانون شکنی پیش قدم است؟!
یکی از کاربران آژانس رویدادهای مهم نفت وانرژی " نفت ما " طی پیامی ابراز نموده که :  یکی از نمایندگان مجلس نهم که به تازگی سمتی در شرکت پتروپارس کسب نموده است  سعی در قانون شکنی و دور زدن قانونی که خود در مجلس آن را تصویب نموده اند کرده است . ایشان که در دوره نهم مجلس شورای اسلامی عملا هیچ کار مثبتی چه برای مردم حوزه انتخابی و چه برای ملت در کارنامه خود ندارد، تمام هم و غم خود را این بار برای انتصاب یکی از نزدیکان خود به کار بسته و تا دیدار با بالاترین مقام اجرایی کشور نیز پیش رفته است .   وی از زمانی که پست رئیس هیات مدیره شرکت پتروپارس را عهده دار شده، در پی مدیرعاملی یکی از نزدیکان خود آقای " م "برای تصدی مدیر عاملی این شرکت می باشد ، این در حالی است که طبق قانونی که جدیدا برای دستگاه ها و نهادهای اجرایی دولتی صادر شده ، آقای" م" شرایط این قانون را نداشته و به دلیل بازنشسته بودن نمی تواند این منصب را کسب نماید . البته همین قانونی که وکلای مردم در مجلس آن را به تصویب رسانده اند، دست و پای آقای نماینده سابق مجلس در کمیسیون انرژی را برای این حاتم بخشی بسته است و از همین رو با نفوذ دیگران در وزارت نفت ، قصد دیدار با معاون اول رئیس جمهور نیز دارد تا بتواند از طریق آقای جهانگیری مجوز حضور آقای "م"را در پتروپارس دریافت نماید . این در حالی است که صد درصد سهام شرکت پتروپارس دولتی و متعلق به شرکت نیکو از زیرمجموعه های شرکت ملی نفت می باشد، چطور امکان دارد فردی که خودش قانونگذار بوده و طبیعتا باید مدافع اجرای قانون باشد، برای قانون شکنی پیش قدم شود و اصرار داشته باشد که معاون رئیس جمهور اقدام غیر قانونی انجام دهد؟!  ای کاش این تلاش های رئیس کمیسیون انرژی  مجلس نهم کمی هم در دوران نمایندگی نیز وجود داشت و کمی هم به فکر مردم می بود !      
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


مهدی
متاسفانه به دلیل وجود لابی های پشت پرده مشخص شده که آقای "م" بزودی پست مدیرعاملی پتروپارس رو اخذ میکنه...
جالب هست که بدانیم این آقای مهندس"م.م" حدود 15 سال پیش از مجموعه وزارت نفت بازخرید شده است...

سوال اینجا هست که آیا فردی قابل و متعهد در مجموعه وزارت نفت وجود ندارد که بتواند مدیر عامل شرکت کوچک پتروپارس باشد؟؟!!
از جایگزین آقای جوادی مدیر عامل نفت چه خبر؟؟!!!

انگار حکم دکتر منوچهری با توجه به حمایت های پشت پرده از ایشان بزودی صادر می شود!!!!!
مدبر
همین آقای رییس هیات مدیره با لابی با شرکت های نفتی برای برادرش که شرکت تبلیغاتی به برکت همین برادر بسیار هم نیرومند شده کار می گرفته و پولهای خوبی رو نوش جان کردند.
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی