۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد مطلب : ۴۰۹۲۵
وعده های دروغین سامسونگ به مردم؛

ما را دنبال کنید گوشی همراه جایزه بگیرید!

تقریبا روزی نیست که کانال و شبکه ای برای یک برند و یا یک سازمان و ارگان ساخته نشده و بلافاصله توسط آن نهاد تکذیبیه صادر نشود . به نظر می رسد بازی ساخت و تکذیب این چنین مواردی برای برخی از شرکت ها به منظور اهداف خاصی طراحی و مهندسی شده است چرا که بدون هزینه و بی هیچ عذر و بهانه ای می توانند برند خود را در اذهان حک کنند.
ما را دنبال کنید گوشی همراه جایزه بگیرید!
به گزارش نفت ما ،  در حالیکه استفاده از نرم افزارهای پیام رسان ، به جزو لاینفک زندگی روزانه ما تبدیل گشته و روز به روز بر دامنه حضورش در زندگی مردم به خصوص ایرانی ها افزوده می شود، شرکت ها نیز از این غافله عقب نمانده و سعی در شناسایی هر چه بهتر نشان خود کرده اند . تسخیر ساعت ها و ثانیه های حتی خصوصی زندگی مان توسط این نرم افزارها باعث شده تا در این بین کمتر توجهی به پیامدهای پیش روی آن داشته باشیم ، بارها هشدارهای پلیس سایبری مبنی بر سوء استفاده های روبات ها و برخی اشخاص از اطلاعات خصوصی شهروندان داده شده ولی به نظر می رسد این آگاهی ها راه به جایی نبرده و همچنان افراد سودجو دام سوء استفاده های خود را برای برخی از افراد بی اطلاع هر روز گسترده تر پهن می کنند . تقریبا روزی نیست که کانال و شبکه ای برای یک برند و یا یک سازمان و ارگان ساخته نشده و بلافاصله توسط آن نهاد تکذیبیه صادر نشود . به نظر می رسد بازی ساخت و تکذیب این چنین مواردی برای برخی از شرکت ها به منظور اهداف خاصی طراحی و مهندسی شده است چرا که بدون هزینه و بی هیچ عذر و بهانه ای می توانند برند خود را در اذهان حک کنند. در تازه ترین موارد ،شرکت سامسونگ برای ترغیب کاربران برای دنبال کردن روبات تلگرامی خود ، وعده هدیه گوشی هوشمند را به مخاطبین خود داده است . فارغ از اینکه وعده هایی از این دست بارها توسط شرکت های مختلف بیان شده و کاربران را به نوعی نقره دار کرده تا فریب اینگونه تبلیغات را نخورند اما هستند افرادی که به واسطه آشنایی و اعتبار با یک نشان وارد این فضا ها شده و دست آخر نیز اطلاعات شخصی آن ها به راحتی توسط روبات ها هک شده و می شود آنچه که نباید اتفاق بیافتد . برای هک کردن اطلاعات گوشی و یا تبلت نیازی به دانش و یا تخصص نرم افزاری نیست چراکه با کمی جست و جوی کوتاه در سایت های اینترنتی راه و روش هک کردن گوشی های هوشمند به راحتی در دسترس قرار خواهد گرفت . نمی توان اینگونه موارد را تنها به ضعف آگاهی مردم نسبت به این موضوعات بسط داد ، بستر لازم برای اجرای این پروژه ها توسط افراد سودجو در فضای مجازی در سایه بی خبری شرکت های مطرح به راحتی فراهم گشته و شرکت هایی همچون سامسونگ نه تنها هیچ اقدامی در این باره نمی کنند بلکه به نظر می رسد چشم خود را بر روی این تبلیغات دروغین و فریبنده بسته و فقط سعی در شناساندن برند خود دارند . نباید فراموش کرد که ذات رسانه برای جذب مخاطب ایجاب می کند تا تبلیغات غیر واقعی را به منصه ظهور بگذارد ، شرکت ها می توانند با اطلاع رسانی به موقع جلو پیشرفت سودجویان را بگیرند امری که نه تنها توسط شرکت های شناخته شده تاکنون مورد توجه قرار نگرفته  بلکه از عدم آگاهی مردم در این میان استقیال نیز می کنند.            
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


نوید
دیروز کلی این متنی رو که شما گذاشتید رو در گروه های دیگه فرستادم کلی بدو بیراه به من گفتن و آخرش هم گفتن این سرکاریه !منم با قاطعیت دفاع می کردم!امروز فهمیدم که سرکاریه
امیدی
ظاهرا گفتن این متن ها سیستم گوشی رو حک می کنه،امیدوارم که گوشی من حک نشه
باقری
چندی پیش یک تلوزیون 55 اینچ سامسونگ خریدم بعد از ارسال از شرکت ،نصاب تلوزیون در کارتون را باز کرد تا نصب نماید بعد از اتمام نصب کابل اتصال برق در داخل کارتن نبود؛سرانجام نصاب گفت که شرکت یادش رفته کابل بگذارد خودتان بخرید!