۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۳۵
کد مطلب : ۳۸۹

آغاز دور جدید استخدام ها در نفت و گاز

مسئولان دو شرکت نفت و گازی از استخدام حدود ۹۱۳ نفر در مجتمع گازی پارس جنوبی و شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب خبر می دهند.
به گزارش نفت ما،محمدرضا بابایی مدیر منابع انسانی شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی از آغاز دوره آموزش تخصصی کارآموزان استخدامی فاز 12 پارس جنوبی خبر داد.

این مقام مسئول از جذب و استخدام 700 نیروی جدید در فاز 12 پارس جنوبی خبر داد و افزود: حدود 700 نفر پس از طی کردن فرایند جذب از دی ماه 91 تا پایان شهریور ماه امسال شامل آزمون کتبی، مصاحبه شفاهی، تایید گزینش، طب صنعتی و اعمال سمت سازمانی برای کار در فاز 12 استخدام شدند.

وی در ادامه با بیان اینکه نخستین گروه از کارآموزان شامل 192 نفر از کارآموزان جدیدالاستخدام در زمینه بهره‌برداری از مهرماه سالجاری برای گذراندن آموزش‌های تخصصی به پتروشیمی ماهشهر اعزام می‌شوند تصریح کرد: بقیه کارآموزان با فاصله کوتاهی به مراکز جهاد دانشگاهی اصفهان، جهاد دانشگاهی شیراز و مرکز علوم و فنون اهواز برای گذراندن دوره‌های آموزشی تخصصی اعزام خواهند شد.

مدیر منابع انسانی مجتمع گاز پارس جنوبی در زمینه طب صنعتی و گزینش نیروهای جدید الاستخدام نیز توضیح داد: حدود 70 درصد از فرایند طب صنعتی و بیش از 70 درصد از عمل گزینش نیروها به اتمام رسیده است.

وی گفت: دوره آموزش تخصصی کارآموزان از 6 ماه به 4 ماه کاهش یافته و کارآموزان دوره آموزش زبان انگلیسی را به صورت مجازی در دوره آموزش تخصصی می‌گذرانند.


جذب 213 نفر در شرکت نفت و گاز غرب

از بین پذیرفته شدگان در آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران، 213 نفر جذب مناطق عملیاتی شرکت نفت و گاز غرب می شوند.

صفرعلی رییسی مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز غرب با اشاره به آزمون استخدامی شرکت نفت در سال جاری گفت: این آزمون با رقابت 129 هزار داوطلب برگزار شد و در این بین، 8364 نفر در آزمون شهر کرمانشاه شرکت کردند.

وی افزود: آزمون استخدامی شرکت ملی نفت ایران در کرمانشاه، در دانشگاه رازی و علوم اجتماعی این شهر برگزار شد و در مجموع 8205 نفر مرد و 159 نفر زن در این آزمون شرکت کردند.

رییسی با بیان اینکه آزمون‌های استخدامی در دوره‌های گذشته بر مبنای رشته تحصیلی برگزار می ‌شد، اما در آزمون امسال گروه شغلی داوطلبان مورد توجه قرار گرفته است، تصریح کرد: بر همین اساس شرکت ملی نفت ایران با هدف تضمین بیشتر ماندگاری نیروها، آزمون امسال را به صورت گروه های شغلی برگزار کرد تا این امکان برای متقاضیان به وجود آید که از همان ابتدا گروه شغلی و محل اشتغال خود را انتخاب کنند.

وی در ادامه از برگزاری مصاحبه استخدامی شرکت نفت و گاز غرب در دهه اول مهرماه امسال خبر داد و گفت: مصاحبه استخدامی برای 426 نفر از پذیرفته شدگان آزمون در ایلام برگزار می شود که از این تعداد، 213 نفر در مناطق عملیاتی نفت و گاز غرب مشغول به کار خواهند شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


سارا اسدي زاده
چگونه ميتوانيم ثبت نام و چه شرايطي بايد داشته باشيم؟
سجاداقبالی
سلام،آیاامسال هم استخدامی خواهیدداشت؟ثبت نامش کی هست؟رشته مدیریت هم جز رشته های موردنیاز هست؟
Javad
واقعا استخدامی دارین یا نیروا از قبل تعیین شدن
ابراهیم عساکره ازشادگان
سلام ایاامسال هم استخدام می کنیدوچه شرایطی داشته باشد.
امید بهمئی
سلام منم کار میخوام دیپلم دارم مدرک فنی تهویه هم دارم لطفا برا ماهایی که کسیو ندارم اطلاع بده خبر رسانی کنید باور کنید ما هم نیاز داریم