۰
۵
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
کد مطلب : ۳۸۵۲۸
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی:

تمایل آمریکایی ها برای حضور در پتروشیمی ایران/سیاستمان حمایت کامل از هلدینگ خلیج فارس است

پس از توافق برجام شرکت های بزرگ بین المللی زیادی تمایل به حضور و مشارکت در اجرای طرح های پتروشیمی دارند که علاوه بر اروپائی ها، شرکت های معتبر امریکائی را نیز شامل می شود.
تمایل آمریکایی ها برای حضور در پتروشیمی ایران/سیاستمان حمایت کامل از هلدینگ خلیج فارس است
به گزارش نفت ما،مهندس شاهدائی معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی در دیدار با مدیرعامل و جمعی از مدیران هلدینگ خلیج فارس ضمن ابراز خوشحالی از حضور در جمع صمیمی همکاران خود در این مجموعه اظهار داشت وزیر نفت بارها بر این نکته تاکید کرده اند که هلدینگ خلیج فارس را حمایت می کنند و با توجه به توانمندی های ارائه شده از سوی این مجموعه انتظارش از این شرکت بالاتر از سایر شرکت هاست.
وی بر این نظر وزیر نفت تاکید کرد که در حال حاضر هلدینگ خلیج فارس از NPC بزرگتر است و با توجه به هدف کلان ما برای توسعه پتروشیمی بیشتر نگاه ها متوجه شما می باشد. شاهدائی افزود :هدف ما حمایت از شرکت های پتروشیمی در جهت توسعه آن است و تلاش داریم جهش بزرگ دیگر این صنعت تا سال ۱۳۹۹ را محقق کرده، در این مسیر هرکمکی که بتوانیم انجام خواهیم داد و امیدوارم ما را از نظرها و پیشنهادهای خود مطلع کنید. به گفته مدیرعامل پتروشیمی فراهم کردن امکانات برای جذب سرمایه گذاری و فاینانس اهمیت ویژه ای دارد و آنها نسبت به آن نگاه ویژه ای دارند. وی به این نکته اشاره کرد که پس از توافق برجام شرکت های بزرگ بین المللی زیادی تمایل به حضور و مشارکت در اجرای طرح های پتروشیمی دارند که علاوه بر اروپائی ها، شرکت های معتبر امریکائی را نیز شامل می شود و هلدینگ خلیج فارس باید تلاش کند علاوه بر جذب سرمایه گذاری و فاینانس در جهت استفاده از آخرین تکنولوژی های جهانی نیز تلاش جدی داشته باشد. وی افزود انشالله در سال آینده شرایط بسیار مطلوبی را پیش روی پتروشیمی نظاره گر باشیم و بتوانیم در جهت تحقق برنامه ریزی های انجام شده گام برداریم. در این جلسه همچنین مهندس نژادسلیم ضمن تبریک به خانم شاهدائی گفت: شرکت های خصوصی شدده پتروشیمی همیشه حمایت NPC را خواستار بوده و تلاش دارند با تعامل مشترک راه ارزشمند توسعه را ادامه دهند. وی افزود از جمله کارهای ارزشمند ما این است که پورتفوی هلدینگ خلیج فارس را به سرعت و با دقت و اعتبار بالا تهیه کرده و برنامه استراتژیک کلان این مجموعه را تدوین کرده و طبق آن عمل می کنیم .نژاد سلیم افزود یکی دیگر از کارهای بنیادی ما در هلدینگ خلیج فارس این است که تمامی شرکتها هر سه ماه یکبار در جلسه ای مشترک عملکرد سه ماهه خود را گزارش داده و میزان پیشرفت کارها بر اساس برنامه تدوین شده گزارش می شود.نژاد سلیم تاکید کرد:تلاش زیادی را برای به بهره برداری رساندن پروژه پالایشگاه گاز بیدبلند ۲ به کار گرفته ایم و حتما باجذب مشارکت شرکت های معتبر اروپائی فازهای آن را به تولید خواهیم رساند. مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس در پایان  افزود تاکنون مذاکرات بسیار خوبی با شرکت های اروپائی داشته و هدف ما علاوه بر جذب سرمایه گذاری انتقال آخرین تکنولوژی های روز جهان و اجرای آن حتی در مجتمع های تولیدی برای افزایش تولید می باشد و امیدوارم بتوانیم در جهت توسعه و افتخار آفرین پتروشیمی کمک موثری داشته باشیم. منبع:روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


میرزایی
صنعت پنتروشیمی ایران که می رفت قدرت اول منطقه بشود و سابیک عربستان رو پشت سر بگذارد متاسفانه وزارت و پتروشیمی به دست عده ای ناپاک افتاد و اینگونه پتروشیمی ایران را تکه تکه کردند.آرزو می کنم این صنعت مهم و پتانسیل اول کشور چنان به توسعه برسد که بتواند از طریق این صنعت در دنیا حکمرانی کند.
سروش
الان هی می گید امریکا میاد این دوستان دلواپس این رو پرچم عثمان می کنند هی می تازند به وزیر نفت
رویگری
پیشنهاد می کنم در عرصه بین الملل تیمی از کارشناسان و خبرگان عرصه ارتباطات استفاده شود در روزنامه های مطرح کشورها اقدام به چاپ مقاله در جهت معرفی پتانسیل های صنعت پتروشیمی ایران صورت بگیرد .ضرورت این امر در این شرایط احساس می شود و از هر فرصتی در جهت معرفی این صنعت ارز آور استفاده شود.صنعت پتروشیمی نماد اقتصاد مقاومتی می تواند باشد.
سیدمحمدحسن صالحی
بنام خداوندیکتا وبی همتا.
باتوجه به عدم شفاف سازی قوانین ومقررات شرکت هلدینگ خلیج فارس وکم کردن مزایای کارکنان به بهانه های مختلف.وباتوجه به اینکه کارکنان رسمی طی سالیان مختلف وبا انجام مراحل گزینشی وکارکردن دربدترین شرایط آب وهوایی وکارکردن دربدترین شرایط کاری ازلحاظ کارهای سخت وزیان آور.ودوری ازخانه وخانواده.ودچاربیماریهای مختلف شدن وگذراندن دوران نشاط وجوانی دراین شرکت ها به امنیت شغلی رسیده اند.اکنون دوسال است.که به علت خصوصی شدن که البته درحقیقت خصوصی نیست.زیرا توسط بخش دولتی واگذارشده اند.واین خلاف اصل 44قانون میباشد.
واین بخش دولتی فقط وفقط به فکرسودزیاداست.وهیچ چیز دیگربرایش ارزش ندارد.وعزت وکرامت براساس ارزش های بنیادین برایش هیچگونه معنا ومفهومی ندارد.واگرهم چیزی بیان شود.درحدحرف وشعاراست.ودرعمل خبری نیست.
ودلایل مهم براین موضوع این است.که درعمل هیچ کاری درجهت توسعه منابع انسانی انجام نداده است.وحتی بخشنامه ها ودستورالعمل های صادره ازوزارت نفت مثل.طبقه بندی مشاغل کارمندان.کارهای سخت وزیان آور.دستورلعمل های اجرایی آموزشی که درجهت ارزش گذاری وایجاد انگیزه کارمندان نسبت به آموزش های ضمن خدمت رااجراء نمی کند.سوابق ارزشمندکاری وسوابق آموزشی هیچگونه نقشی درارتقاء شغلی کارمندان ندارد. التزام به نظم وانضباط کاری واداری هیچگونه نقشی درتعیین کارمندان نمونه ندارند.
اعمال سلیقه ای وشخصی مدیران درارزیابی وارتقاء شغلی کارمندان.تابعیت نکردن ازقوانین ومقررات صادره ازوزارت نفت. وموافقت نکردن با انتقالی کارمندان موجبات بی انگیزه شدن.وکاهش تعهد وتعلق سازمانی وکاهش بهره وری وفرسودگی شغلی رافراهم آورده است. با کمال تشکر.
مروجی/تهران
حضور رسانه ای کشورمان در عرصه مختلف چه در جذب منابع مالی و سرمایه گذار و چه در حوزه گردشگری برای کشور بسیار مفید است؛هر ایرانی امروز باید از امکاناتی که دارد چه در فضای مجازی و چه در سفر کشورمان را معرفی کند و مزایای بیشمار آنرا بیان کند.اگر این در ما نهادینه شود مسیر توسعه کشور کوتاه می گردد و در نهایت سریعتر به پیشرفت مدنظر خواهیم رسید.
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی