۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۳۸۲۳۰

تقدیر معاون رییس جمهور و وزیر نیرو از مدیرعامل بانک پارسیان

ارﺗﻘﺎی ﺣﺪود ۱۰ درﺻﺪی ﺷﺎﺧﺺ بهره مندی از آب ﺷﺮب روﺳﺘﺎﯾﯽ ، اﯾﺠﺎد ﺗﺤﺮک اﻗﺘﺼﺎدی در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻣﻌﺪﻧﯽﻓﻮﻻد ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ ﻟﻮﻟﻪ ﺳﺎزی و ﺻﻨﺎﯾﻊ ﭘﻠﯿﻤﺮی و ﺗﺤﺮک ﺑﺨﺸﯽ در ظرفیت های ﻓﻨﯽ و مهندسی داﺧﻠﯽ از دیگر ﻣﺰاﯾﺎی اﺟﺮای اﯾﻦ ﻃﺮح ها اﺳﺖ.
تقدیر معاون رییس جمهور و وزیر نیرو از مدیرعامل بانک پارسیان
به گزارش نفت ما،  در مراسم رونمایی از ﻃﺮح های وﯾﮋه آﺑﺮﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ شهرها و روستاهای ﮐﺸﻮر معاون رییس جمهور و وزیر نیرو به دلیل حضور موثر و تلاش های ارزنده در عملیاتی نمودن این طرح ها از دکتر کورش پرویزیان- مدیرعامل بانک پارسیان، با اهدای لوح، تقدیر به عمل آوردند.   در مراسم رونمایی از طرح های وﯾﮋه آﺑﺮﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ شهرها و روستاهای ﮐﺸﻮر محمد باقر نوبخت- معاون رییس جمهور و رییس ﺳﺎزﻣﺎن ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ و ﺑﺮﻧﺎﻣﻪ رﯾﺰی کشور، حمید چیت چیان - وزﯾﺮ ﻧﯿﺮو، صفدر حسینی-رﯾﯿﺲ ﺻﻨﺪوق ﺗﻮﺳﻌﻪ ﻣﻠﯽ، عبادالله عبداللهی - ﻓﺮﻣﺎﻧﺪه ﻗﺮارﮔﺎه ﺧﺎﺗﻢ و همچنین ﻣﺪﯾﺮان ارشد ﺑﺎﻧﮏ های ﭘﺎرﺳﯿﺎن و ﺳﭙﻪ حضور داشتند.
بر اساس این گزارش: در طرح های وﯾﮋه آﺑﺮﺳﺎﻧﯽ ﺑﻪ شهرها و روستاهای ﮐﺸﻮر که در راستای تحقق برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی و به منظور حمایت از بخش تولید و اشتغال و تامین آب سالم و بهداشتی صورت گرفته است، بانک پارسیان در تامین مالی 27 طرح بزرگ آبرسانی در 115 شهر از استان های مختلف کشور مشارکت دارد.
با اجرای این طرح ها  31 میلیون و 468 نفر از جمعیت کشور از مزایای اجرای این طرح ها بهره مند خواهند شد.
بر اساس این گزارش 2400 ﻣﯿﻠﯿﺎرد ﺗﻮﻣﺎن از ﻣﻨﺎﺑﻊ ﻣﺪﻧﻈﺮ ﺑﺮای اجرای دو پروژه بزرگ آﺑﺮﺳﺎﻧﯽ در این طرح از ﻃﺮﯾﻖ ﺑﺎﻧﮏ هایﭘﺎرﺳﯿﺎن و ﺳﭙﻪ ﺗﺎﻣﯿﻦ ﻣﺎﻟﯽ ﻣﯽ ﺷﻮد .
ارﺗﻘﺎی ﺣﺪود 10 درﺻﺪی ﺷﺎﺧﺺ بهره مندی از آب ﺷﺮب روﺳﺘﺎﯾﯽ ، اﯾﺠﺎد ﺗﺤﺮک اﻗﺘﺼﺎدی در ﺻﻨﺎﯾﻊ ﻣﻌﺪﻧﯽﻓﻮﻻد ﺣﻤﻞ وﻧﻘﻞ ﻟﻮﻟﻪ ﺳﺎزی و ﺻﻨﺎﯾﻊ ﭘﻠﯿﻤﺮی و ﺗﺤﺮک ﺑﺨﺸﯽ در ظرفیت های  ﻓﻨﯽ و مهندسی داﺧﻠﯽ از دیگر ﻣﺰاﯾﺎی اﺟﺮای اﯾﻦ ﻃﺮح ها اﺳﺖ.
همچنین در قالب طرح های مذکور 2200 کیلومتر لوله گذاری برای انتقال آب از منابع آبی به شهرهایی که با بحران های آبی مواجه هستند ، انجام خواهد شد و زمینه برای اشتغال 30 هزار نفر در طول سه سال اجرای این طرح ها فراهم می شود.
    منبع: بانک پارسیان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی