۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۰
کد مطلب : ۲۸۳۲۵

یادداشت حداد عادل در دفاع از زنجانی

به گزارش نفت ما ،زنگها برای که به صدا در می آیند
آقای وزیر محترم ٬ جای بسیار خوشبختی است که آنچه شما در گفتار و کردار از احمدی نژاد آموخته اید و امروزه همه جا بکار میبندید تاریخ مصرفش در زمان خود احمدینژاد گذشته است و دیگر عوام فریبی خریداری ندارد مگر اینکه خود عده ای را دعوت کنید و به زور وادار نمایید به حرفتان گوش دهند و وانمود کنند فریب خورده اند! وانگهی٬ وزیر نفت یک کشور نفت خیز چرا باید اینقدر بیکار باشد که شب و روز در کار قوه قضاییه دخالت کند؟ خوب استعفاء دهید و بروید از دادیاری ور دست یک بازپرس شروع کنید!
آقای وزیر٬ اگر ما سکوت کرده و تا امروز پاسخ تهمتهای شما و دار و دسته باج گیر وزارت نفت را نمی دهیم فقط به احترام تاریخ ایران است که در آینده کسی پیش خود نپرسد که آیا مصدق اگر میدانست روزی شما وزیر نفت خواهید شد و کرسنت رقم میخورد٬ آیا باز نفت را ملی اعلام میکرد یا نه؟
دو سال است که هر آنکه هشت سال در زمان احمدینژاد بیکاری و گرسنگی کشیده اکنون دنبال لقمه نانی بر سر لاشه هولدینگ سورینت و اموال بابک زنجانی نشسته است و خوب سفره ای پهن شده است. اما لطفا بفرمایید آقایان خود سفره را نخورند٬ پلاستیکی است.
آقای وزیر٬ شما بهتر از هر کسی میدانید که داستان چیست و چه اتفاقی افتاده است٬ اما بهره برداری سیاسی و داخلی هم حدی دارد٬ مگر شما چند رای برای انتخابات مجلس لازم دارید که آنقدر برای اثبات حزب خود ریسک میکنید؟ مگر در بین این مردم چند عوام دیگر باقی مانده که باید بیشتر فریب بخورد تا فردا مک دونالد را دوست داشته باشد؟؟ تا کی میخواهید نمایش زنجانی را روی پرده نگه دارید؟؟ باور کنید حرفهای شما تکراری و خنده دار شده است و برای وزیر نفت برازنده نیست که چپ و راست در مورد بدهی صحبت کند تا خود بدهکار نشود در حالیکه رقم بدهی را به درستی نمیداند و هر باری یک چیزی میگوید. اگر از نظر شما مردم عقل نداشته باشند٬ حافظه که دارند!
آقای وزیر٬ شما اجازه ندارید بیش از این درمورد بابک زنجانی دروغ پراکنی و توهین کنید. به سکوت ما احترام بگذارید و اجازه دهید قوه محترم قضاییه به وظیفه اش عمل نماید. بهتر است یک وزیر شصت ساله ٬اگر صداقت ندارد حداقل صبور باشد.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


در دیالوگ اقای حداد یک نوع نگرانی خاصی دیده میشود و به نوعی فرار به جلو محسوب میشود
احمد
احسنت
منتقد
این درست نیست که نظر من را قرار ندادید و سانسور کردید و با صهیونیست ها هیچ فرقی ندارید