۰
۲
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳
کد مطلب : ۲۸۳۰۷

آغاز طرح‌های متنوع فروش ایران خودرو

به گزارش نفت ما،گروه صنعتی ایران خودرو طرح های متنوع فروش محصولات خود در شهریور ماه را آغاز کرد.   

  معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با اعلام این خبر اظهار کرد: برای پاسخگویی به نیازهای طیف گسترده ای از مشتریان سعی داریم از روش های متنوع فروش استفاده کنیم، از این رو طرح های جدید و متنوع فروش محصولات ایران خودرو از ابتدای شهریور ماه آغاز شده است.

به نقل از ایکوپرس،مصطفی خان کرمی گفت: پیش فروش عادی، پیش فروش پلکانی، فروش فوری و فروش اقساطی از جمله روش هائی هستند که در شهریورماه ارائه شده و مشتریان می توانند با توجه به توان مالی و علاقه مندی خود به یکی از روش های خرید خودرو، نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

وی زمان شروع طرح های مذکور را از ابتدای شهریور ماه اعلام کرد و افزود: هموطنان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و یا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به نشانی iranecar.ikco.com از مزایای طرح های فروش متنوع شهریور ماه بهره مند شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ظاهرا ایران خودرو در حال مبارزه با خریداران و مشتریان است . شرایط فروش شهریور با شرایط فروش مرداد نه تنها فرقی نکرده بلکه در بعضی از موارد مثل 206SD بدتر شده و کارت طلایی حذف شده است . لابد می خواهند مردم را تنبیه کنند . اینم نوعی از تکریم ارباب رجوعه
اصغر
هیچ جای دنیا تولید کننده بر علیه مشتریانش اقدامی نمیکند....
دلیلش روشن است انحصاری بودن آنست و اگر از انحصار خارج شود به گریه خواهند افتاد...مقصر اصلی اول خریداره بعد دولت که اجازه انحصاری صنعتی را فقط یه خاطر سود آوری به یک گروه میدهد...متاسفاه به عواقبش فکر نمیکنند...به نظر من یاد دادن فرهنگ تولید را باید از ملت بیاموزیم آنهم با نخریدن...بر خلاف چیزی که مسئولین همیشه میگویند >> به ملت باید فرهنگ مثلآ رانندگی را آموخت در صورتیکه خود مسئولین هم نمیتوانند درست رانندگی کنند.....چه برسد که به دیگران هم بیاموزند....واقعآ که خنده داره...جالب تر از همه,, اگر کسی هم پیدا شود که بداند و بخواهد کمکی در این راه حتی مجانی ارائه دهند ....کجاست....گوش شنوا؟؟؟
بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی