۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
کد مطلب : ۲۷۳۹۷

پول‌های بلوکه شده کمتر از ۸۰ میلیارد نیست

به گزارش نفت ما،غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت در واکنش به آمار و ارقام متضاد برخی مسئولین مبنی بر رقم پول‌های بلوکه شده ایران گفت: همه مسئولین در رابطه با آمار پول‌های بلوکه شده راست می‌گویند، اما درست نمی‌گویند.

وی افزود: بنده معتقدم چه آنهایی که می‌گویند رقم پول‌های بلوکه شده ۱۵۰ میلیارد دلار و یا آنکه می‌گویند ۳۰ میلیارد دلار است، همه راست می‌گویند اما درست نمی‌گویند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کسانی که آمار پول‌های بلوکه شده را اعلام می‌کنند، به اصل طلب‌ها اشاره‌ای ندارند، متذکر شد: زمانی پول بلوکه شده یک رقمی است که با رقم بدهکاری‌های ایران محاسبه نشده است، بنابراین ممکن است بدهکاری‌های مدنظر با مطالبات در مقطعی تسویه شود.

جعفرزاده ایمن‌آبادی تاکید کرد: در برخی موارد طرف‌های بدهکار ما اقداماتی از جمله پروژه‌های عمرانی در راه‌آهن و همچنین فاینانس برای ما انجام داده‌اند که می‌تواند با برخی مطالبات تسویه شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در ادامه با اشاره به تحلیل خود از آمار پول‌های بلوکه شده ایران در خارج از کشور در پایان خاطرنشان کرد: بنده بعید می‌دانم رقم پول‌های بلوکه شده ایران کمتر از ۷۰ الی ۸۰ میلیارد دلار باشد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی