۰
۳
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد مطلب : ۲۷۱۷۴

خذف اولویت استخدام دانشجویان دانشگاه صنعت نفت از دفترچه انتخاب رشته

دانشگاه صنعت نفت برای اولین موضوع اولویت دانشجویان این دانشگاه در استخدام در وزارت نفت (که از مزایای این دانشگاه برای متقاضیان محسوب میشده است) را از مزایا و امتیازات انتخاب این رشته کنکور حذف کرده است.
به گزارش نفت ما ، دانشگاه صنعت نفت برای اولین موضوع اولویت دانشجویان این دانشگاه در استخدام در وزارت نفت (که از مزایای این دانشگاه برای متقاضیان محسوب میشده است) را از مزایا و امتیازات انتخاب این رشته کنکور حذف کرده است. این اقدامی مناسب برای جلوگیری از ایجاد انتظار کاذب برای دانشجویان این دانشگاه است.

براساس این گزارش  امتیازات ویژه دانشگاه صنعت نفت برای پذیرفته‌شدگان رشته‌های متمرکز به نقل از وبسایت دانشگاه بدین شرح است:

1-       اهداء یک دستگاه رایانه همراه (Laptop) به داوطلبان دارای رتبه کشوری 1 تا 1500 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و یا معدل کتبی دیپلم ریاضـی فیزیـک 19/75 به بالا و پذیـرفته‌شدگان مرحله نهایـی المپیادهای جهانـی (کسانی که به المپیاد اعزام مـی‌شوند).

2-      اهداء یک دستگاه رایانه (Desktop) به داوطلبان رتبه کشوری 1501 تا 3000 گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی و یا معدل کتبی دیپلم ریاضی فیزیک 19/5 تا 19/74.

3-         وجود شرایط، زمینه‌ها و امکانات مناسب آموزشی برای تسلط یافتن به زبان انگلیسی در دوران تحصیل.

4-      برخورداری از کمک هزینه تحصیلی مطابق مصوبات هیأت مدیره وزارت نفت و هیأت امناء دانشگاه، تغذیه در حد دانشگاه‌های دولتی، تأمین بخشی از هزینه کتاب‌ها و لوازم‌التحریر، تسهیلات بیمه خدمات درمانی و امکانات خوابگاه‌های مجردی (برای مدت چهار سال و در حدود امکانات دانشگاه).

5-      برخورداری فارغ‌التحصیلان ممتاز دانشگاه از تسهیلات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، جهت ادامه تحصیل در مقطع تحصیلی بالاتر مطابق ضوابط مربوطه.

6-      کارآموزی دانشجویان در واحدهای مختلف وزارت نفت (در زمینه‌های مرتبط با رشته تحصیلی دانشجو) در طول مدت تحصیل.


شرایط اختصاصی ورود به رشته نیمه‌متمرکز مهندسی کشتی ـ گرایش موتور: 

الف- داشتن سلامت روح و روان به تشخیص پزشک معتمد سازمان بنادر و دریانوردی (با تأکید بر نداشتن کوررنگی) و اخذ کارت سلامت دریانوردی قبل از ثبت‌نام در دانشگاه.

ب- قبولی در مصاحبه حضوری

ج- دارا بودن حداقل قد 168 سانتی متر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


از دانشجويان دانشگاه نفت
بهتر شد. ديگه به خاطر وعده پوچ دانشگاه يه عده جون با رتبه زير هزار هدر نميرن.
فارغ التحصيل
همون بهتر كه اهوازياي عزيز در اين دانشگاه تحصيل كنند.
دانشجوی نفت
این خیلی نامردیه که مارو علاف خودتون کردید