۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۲۶۲۱۲

زندگی جالب یک زن شگفت انگیز!! + عکس

به گزارش نفت ما،شاید شنیدن اینکه یک زن بدون داشتن دست بتواند یک خلبان حرفه ای باشد عجیب به نظر برسد اما این موضوع حقیقت دارد! زندگی جالب یک زن شگفت انگیز!! + عکس زن بدون دست اولین خلبان حرفه ای جسیکا کاکس jessica cox اهل آمریکا با وجود نداشتن دو دست، گواهینامه خلبانی خود را از انجمن هواپیمایی آمریکا دریافت و به عنوان بهترین خلبان زن بدون دست امریکا لقب گرفته است. جسیکا کاکس  که اکنون کمربند مشکی انجمن تکواندوی آمریکا را نیز دریافت کرده است مادرزادی بدون دست متولد شده و حالا در 32 سالگی به یکی از موفق ترین زنان امریکا تبدیل شده است. او در ۱۴سالگی تصمیم می‌گیرد که از دست‌های مصنوعی استفاده نکند و به جای آن از پاهایش برای انجام کارها کمک بگیرد نتیجه‌اش اینکه حالا او می‌تواند رانندگی و غواصی کند، تایپ کند و پیانو بنوازد حتی با پاهایش لنزهای مصنوعی چشمش را بگذارد.
جسیکا موفق به دریافت گواهینامه خلبانی شده است جسیکا موفق به دریافت گواهینامه خلبانی شده است او که  در سال ۲۰۰۸ پس از سه سال آموزش موفق به دریافت گواهینامه خلبانی شد و نامش در کتاب رکوردهای جهانی گینس به ثبت رسید, ازدواج کرده و حتی در روز عروسی اش  توانست قطعه‌ای کیک در دهان همسرش بگذارد.
انعطاف بدنی جسیکا انعطاف بدنی جسیکا
مراسم ازدواج جسیکا مراسم ازدواج جسیکا جیسکا معتقد است: می‌توانستم به خاطر شرایطم خشمگین باشم که در بچگی همینطور هم بود. اما آموختم  که می‌توانم قدردان باشم آموخته‌ام که سپاسگزار بودن احساس بهتری دارد.»
   
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


بخش خصوصی؛ عامل موثر در تحقق رشد تولید با مشارکت مردم
 سید حمیدرضا فاطمی حسینی/کارشناس حوزه نفت و گاز 
شاخص بروکفیلد و تحلیل ویسکوزیته دینامیکی سیالات
مهندس علیرضا آمار محمدی/مشاور و کارشناس ارشد روانکارهای خودرویی و صنعتی
دولت و مجلس غافل از احوال مردم
 عبدالرسول جوادی بالاجاده / فعال رسانه ای