۰
۱
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۲۶۱۳۸

آغاز خاموشی ها در تهران

دمای هوا، در روز گذشته به ۴۱ درجه رسید و میزان مصرف انرژی برق در تهران افزایش یافت که این میزان مصرف در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است.
به گزارش نفت ما ، دمای هوا، در روز گذشته به 41 درجه رسید و میزان مصرف انرژی برق در تهران افزایش یافت که این میزان مصرف در سال‌های گذشته بی‌سابقه بوده است. مدیرعامل برق منطقه‌ای تهران گفت: ‌با توجه به افزایش بی‌سابقه مصرف برق در روز گذشته احتمال خاموشی در تهران وجود دارد. در شرایطی هشدار خاموشی داده می شود که پیش تر شهروندان تهرانی در منطقه های مختلف، خاموشی های مکرر را تجربه می کنند. زمزمه این خاموشی ها چندی ست به گوش می رسد. بنا به اظهار شهروندان، از چند هفته گذشته تا امروز در منطقه های سعادت اباد، تهران پارس، میدان سپاه و .. قطع برق گزارش شده است. خبر از آغاز خاموشی ها در تهران در حالی ست که در اسفند گذشته همایون حائری، مدیرعامل سابق شرکت توانیر اظهار داشته بود که در سال آینده خاموشی برق در برنامه نداریم و امیدواریم با همکاری مردم پیک مصرف را پشت سر بگذاریم. همچنین گفته ها حاکی ست مردم نواحی شمالی کشور نیز در دوره زمانی مشخصی با قطع برق روبرو هستند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


۱۱۰
اگر وجود دارن برق مناطق بالا را قطع کنند تا در عرض ۲ساعت ادره برق تعطیل شود فقط زورشان به اهالی پایین شهر می رسد در حالی که اکثر کولرهای گازی در آنجاست چون از ما بهترون آنجا ساکن هستند .
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی