۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
کد مطلب : ۲۴۸۲۰

نفت بهران نیروی کار می‌پذیرد

به گزارش نفت ما،شرکت نفت بهران به منظور تامین بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود در دفتر مرکزی، پالایشگاه و دفتر صادرات در کشور عراق دعوت به همکاری کرده است.

 این شرکت از افراد متخصص، متعهد و با انگیزه ، از طریق برگزاری آزمون کتبی و همچنین مصاحبه عمومی ، تخصصی و سنجش سلامت به صورت قراردادی/ پیمانکاری، همکار می پذیرد.

دارا بودن مدرک تحصیلی از دانشگاه ها و موسسات مورد تائید آموزش عالی کشور و یا دانشگاه های معتبر خارج از کشور که توسط وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری ، ارزشیابی و تائید شده باشد (دارندگان معدل های بالاتر از اولویت برخوردارند )، دارا بودن شرایط احراز شغل از نظر مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی و تجربه مورد نیاز، آشنایی با نرم افزارهای رایانه ای متناسب با شغل، قبولی در کلیه مراحل جذب و گزینش از شروط استخدام است.

متقاضیان تا پایان روز ۱۲ خردادماه ۹۳ فرصت خواهند داشت با مراجعه به تارنمای http://job.behranoil.com نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. اطلاعات مربوط به تمامی مراحل استخدام ( اعم از برگزاری آزمون و مصاحبه ) و نتایج آن، صرفا از طریق سیستم ارسال پیام کوتاه و تماس تلفنی به داوطلبان واجد شرایط اعلام خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی