۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۳
کد مطلب : ۲۴۸۰۱

غذای مسموم کارکنان فاز ۱۹ پارس جنوبی را روانه بیمارستان کرد

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر با تأیید مسمومیت ۱۱۸ نفر از کارکنان فاز ۱۹ پارس جنوبی، از اعزام مصدومان به بیمارستان خبر داد.
غذای مسموم کارکنان فاز ۱۹ پارس جنوبی را روانه بیمارستان کرد
به گزارش نفت ما،عبدالرحیم دادجو ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تایید مسمومیت گروهی کارکنان فاز 19 پارس جنوبی اظهار کرد: تعداد 118 نفر از پرسنل شرکت گام در فاز 19 پارس جنوبی پیش از ظهر امروز مسموم و به مراکز درمانی اعزام شده‌اند.

وی افزود: بلافاصله پس از گزارش اعلامی مبنی بر مسمومیت گروهی از کارکنان پارس جنوبی، نیروهای اورژانس به محل اعزام و نسبت به انتقال مصدومان به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی اقدام کردند.

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر خاطرنشان کرد: تعداد 118 نفر از کارکنان دچار مسمومیت شدید شده‌اند که البته خوشبختانه تاکنون فوتی نداشته‌ایم.

دادجو تصریح کرد: 56 نفر از مصدومان بستری موقت شده‌اند و 36 نفر نیز در محل حادثه درمان شده‌اند و 26 نفر نیز در حال اعزام هستند.

وی یادآور شد: اورژانس و فوریت‌های پزشکی استان بوشهر از همه توان و ظرفیت خود برای نجات جان مردم و به ویژه در زمان حوادث به کار می‌بندد و از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

دادجو در ارتباط با دلایل مسمومیت نیز گفت: از غذا و آب این افراد نمونه‌گیری شده و به احتمال زیاد مسمومیت غذایی بوده که نتیجه دقیق آزمایشات به زودی اعلام می‌شود. منبع:جنوب پرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی