۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶
کد مطلب : ۲۴۷۰۳

بهبود تقاضای نفت در جهان

به گزارش نفت ما،در حالی‌ که تقاضا برای نفت در آسیا و آمریکا بهبود یافته است، قیمت نفت در بازارهای جهانی به علت حجم اندک معاملات تغییر چندانی نداشت و ۶۵.۳۸ دلار فروخته شد.

به نقل از رویترز، اگرچه افزایش تقاضای نفت در آسیا و همچنین بهبود تقاضا در آمریکا در آستانه فصل سفرها وجود داشته اما قیمت‌ها روز گذشته اندکی بالا رفت و قیمت نفت امروز به علت حجم اندک معاملات، تقریبا ثابت ماند.

هر بشکه نفت برنت ۱ سنت افزایش یافت و ۶۵.۳۸ دلار معامله شد. نفت خام آمریکا با افزایش ۱۳ سنتی ۵۹.۵۸ دلار در هر بشکه فروخته شد.

انرژی اسپکتز اعلام کرد، تقاضای جهانی نفت همچنان به روند افزایشی شگفت‌انگیز خود ادامه می‌دهد به طوریکه، علی‌رغم افزایش قیمت، آمار ماه آوریل هیچ نشانه‌ای از کاهش به همراه ندارد.

وزیر دارایی ژاپن امروز اعلام کرد، واردات نفت این کشور در ماه آوریل با رشد ۹.۱ درصدی نسبت به ماه گذشته به ۳.۶۲ میلیون بشکه در روز رسیده است.

در چین نیز در ماه آوریل علی‌رغم رکود اقتصادی، واردات نفت به رکورد ۷.۴ میلیون بشکه‌ای در روز رسیده است که بیشتر به علت افزایش فروش خودرو در این کشور است.

در آمریکا، فصل سفرهای تابستانی به طور رسمی با فرا رسیدن روز یادبود در روز دوشنبه آغاز شد و اتحادیه خودروهای آمریکایی اعلام کرد، انتظار می‌رود که سفرهای جاده‌ای به بالاترین رقم در ۱۰ سال گذشته برسد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی