۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۲۴۵۲۲
با حکم یوسفی؛

روسای روابط عمومی؛ بازرسی و تشریفات منطقه ویژه پارس منصوب شدند

به گزارش نفت ما ،طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ایوب بنوی به عنوان رییس روابط عمومی این سازمان منصوب شد. در متن حکم مهندس یوسفی آمده است: جناب آقای ایوب بنوی با سلام
نظر به تعهد، تخصص و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان رییس روابط عمومی سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس منصوب می‌نمایم.
امیدوارم با توکل به خداوند متعال و رعایت جوانب شرعی و قانونی، استفاده از تمام ظرفیت‌ها خصوصاً سرمایه‌های انسانی، تکیه بر اقدامات مبتنی بر برنامه‌ریزی و پایش عملکرد در راستای نیل به اهداف تعیین شده سازمان که خود تابعی از اصول و سیاست‌های کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است تلاش نمایید. ضرورت دارد موضوعاتی چون سامان‌دهی وضعیت اطلاع‌رسانی با استفاده از ابزارهای روزآمد، رابطه خوب و تنگاتنگ با ذینفعان درون و برون سازمانی، توجه به امور فرهنگی و اجتماعی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری جناب عالی است که انتظار دارد به نحو احسن مورد توجه قرار گیرد.
از درگاه خداوند متعال توفیقات روزافزون جناب عالی را خواستارم و از زحمات جناب آقای اسدپور در دوران سرپرستی روابط عمومی سپاسگزارم. مدیر تشریفات، بازدیدها و امور بین‌الملل سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس سعید اسدپور به عنوان مدیر تشریفات، بازدیدها و امور بین‌الملل این سازمان منصوب شد.در متن حکم مهندس یوسفی آمده است:
جناب آقای سعید اسدپور
با سلام
با توجه به بخشنامه وزارتی شماره 331-1/28 مورخ 83/2/14 و تأکید شده در بخشنامه‌های بعدی وزارت نفت بدین وسیله جناب عالی به عنوان مدیر تشریفات، بازدیدها و امور بین‌الملل منصوب می‌شوید.
بر این اساس اهم وظایف شما بر اساس بخشنامه‌های فوق و اهمیت امور بازدیدها در منطقه به شرح ذیل می‌باشد:
-برنامه‌ریزی، اجرا و نظارت کلیه بازدیدها از منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با مرکزیت سازمان منطقه ویژه. 
-ارائه معرفی کامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس با استفاده از امکانات روز در قالب بروشور، فیلم و... و به روزرسانی آن‌ها.
-فراهم نمودن امکانات مورد نیاز بازدیدها از قبیل سالن جلسات، محل اسکان، وسایل نقلیه، پرواز مورد نیاز، تعیین صندلی FC و پذیرایی مناسب با توجه به استانداردهای موجود جهت میهمانان ویژه و نظارت بر اجرای آن‌ها.
-هماهنگی و نظارت بر فرآیند اجرایی پاویون فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس جهت ورود و خروج میهمانان در ارتباط با مدیریت فرودگاه و واحدهای مرتبط.
-هماهنگی تردد میهمانان با حراست و HSE ارشد منطقه و تمهیدات امنیتی و ایمنی مورد نیاز بازدیدها.
-برنامه‌ریزی جهت یکپارچه‎سازی بازدیدها و تشریفات منطقه و نظارت بر حسن اجرای آن در ارتباط با شرکت‌های منطقه و واحدهای مرتبط در صنعت نفت.
-انتخاب و آموزش نیروی انسانی مورد نیاز و توانمند در امور محوله مدیریت بازدیدها.
-پیگیری بودجه مورد نیاز مدیریت بازدیدها و نظارت بر نحوه هزینه‌کرد آن.
-تهیه گزارش بازدیدها و ارائه به اینجانب جهت ارجاع به مراکز ذیصلاح. 
-ارجاع نیازهای مدیریت بازدیدها به واحدهای مرتبط سازمان و پیگیری تا حصول نتیجه و ارائه گزارش به اینجانب.
-انجام نظرسنجی از فعالیت‌های انجام شده در مدیریت بازدیدها و ارائه گزارش به اینجانب.
-هماهنگی با  مدیریت‌های تشریفات و روابط عمومی وزارت نفت در بازدیدهای مقامات ارشد داخلی و خارجی.
-انجام امور تشریفات مربوط به مراسم افتتاحیه، کلنگ‌زنی و برنامه‌های موردی. رییس بازرسی سازمان منطقه ویژه پارس منصوب شد
طی حکمی از سوی مدیر عامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، علیرضا کامیاب به عنوان رییس بازرسی این سازمان منصوب شد.در متن حکم مهندس یوسفی آمده است:
جناب آقای علیرضا کامیاب
با سلام
 نظر به اهمیت، جایگاه و رسالت بازرسی در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزشمند جناب عالی در مسئولیت‌های مختلف صف و ستادی و با عنایت به موافقت امور بازرسی شرکت ملی نفت ایران با پیشنهاد اینجانب، به موجب این حکم به عنوان رییس بازرسی منصوب می‌شوید. انتظار دارد با توجه به فعالیت‌های گسترده و تکالیف محوله در حوزه “بازرسی و نظارت” ضمن تقویت جایگاه بازرسی با دقت، هوشیاری، انصاف و بیطرفی در بررسی مسائل نسبت به انجام وظایف ذیل‌الذکر اقدام فرمایید.
1-بازرسی و نظارت بر عملکرد کلیه واحدهای تابعه سازمان (مدیریت‌ها و ادارات بلافصل) به منظور حصول اطمینان از حسن جریان امور و ارائه پیشنهادهای پیشگیرانه و اصلاحی لازم.
2-اتخاذ تدابیر صحیح و برنامه¬ریزی مناسب برای تجزیه و تحلیل مشکلات و ارائه راه‌حل‌های کارشناسی و خلاقانه.
3-تعامل سازنده با واحدهای نظارتی درون و برون سازمانی.
4-رسیدگی دقیق به شکایات دریافتی از سوی ذینفعان، کارکنان واحدهای نظارتی، مراقبتی و دوایر دولتی.
5-به کارگیری پرسنل متعهد، آگاه و متخصص در جهت انجام امور بازرسی و نظارت.
ضروری است کلیه مدیران محترم واحدهای سازمان با در نظر داشتن اصل شفافیت امور در اجرای برنامه¬های بازرسی نهایت همکاری را به عمل آورند.
با اغتنام از فرصت پیش آمده از خدمات جناب آقای باقریان که در کنار وظایف حسابرسی؛ تاکنون امور بازرسی را نیز مدیریت می‌کرده‌اند کمال تشکر را دارم.
انتهای پیام
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی