۲
۵۴
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۱
کد مطلب : ۲۴۲۸۰

لیستی از افتخارات دولت احمدی نژاد به کشور و ملت ایران

به گزارش نفت ما،آیا می‌دانید که اگر شخصی 200 سال عمر کند هرماه ده میلیون تومان خرج کندبه 24 میلیارد تومان پول نیاز دارد.
آیا می‌دانید آقای احمدی‌نژاد 340 هزار میلیارد تومان را از درآمد های نفتی بر باد داده است؟ (بانک مرکزی – وزارت نفت – روزنامه سرمایه 17/12/87 و 06/03/88)
آیامی‌دانید که در طول تاریخ 4000 ساله ایران هیچوقت این ثروت برای ایران بوجود نیامده بود؟
آیا می‌دانید که در جنگ 8 ساله؛ سالانه بطور متوسط 125 میلیارد دلار خسارت به کشور وارد شد،اما عملکرد احمدی‌نژاد باعث شد سالانه 188 میلیارد دلار خسارت به کشور زده شود؟(جدول متن ثروت های ملی بر باد رفته در همین مطالب عملکرد اقتصادی)
آیا می‌دانید خسارت دولت احمدی‌نژاد در اقتصاد، حدود 75 درصد جنگ 8ساله با صدام بوده و خسارت های اجتماعی، علمی و معنوی و فرهنگی و سیاسی آن قابل محاسبه نیست؟(جدول متن ثروت های ملی بر باد رفته در همین مطالب عملکرد اقتصادی)
آیا می‌دانید که خسارت اقتصادی احمدی‌نژاد آنقدر زیاد است که به هر خانواده ایرانی بیش از 5/1 کیلوگرم طلا می رسید؟ (مقاله فرصت سوزی ها و خسارات اقتصادی احمدی‌نژاد)
آیا می‌دانید که لایحه چند همسری را دولت احمدی‌نژاد به مجلس تقدیم کرده بود تا بصورت قانون درآید؟ (سایت مجلس)
آیا می‌دانید که ساخت پالایشگاه های نفت در دولت احمدی‌نژاد، سالانه 5/1 درصد پیشرفت داشته و با این حساب 67 سال طول می کشد تا ساخته شوند؟(روزنامه سرمایه 14/02/88)
آیا می‌دانید که دارندگان سهام عدالت بابت قسط های دو سال 86 و 87 حدود 200 هزار تومان به دولت بدهکارند، اما دولت برای جمع آوری رای، 80 هزار تومان سود آنها را پرداخت می کند و پس از به قدرت رسیدن، اقساط را دریافت خواهد کرد؟ (روزنامه سرمایه یکی از شماره های اردیبهشت)
آیا می‌دانید به علت اینکه شرکت های زیان ده را به شرکت های سهام عدالت داده اند، سهام عدالت فاقد سود بوده، اما دولت برای عوامفریبی سودی پرداخت می کند؟ (روزنامه سرمایه یکی از شماره های اردیبهشت)
آیا می‌دانید که در بازارهای خرید و فروش سهام، سهام عدالت پانصد هزار تومانی را حتی به 500 تومان نمی خرند؟(بروید امتحان کنید)
آیا می‌دانید که گرانی لجام گسیخته در جامعه، که نتیجه سیاست های mاقتصادی احمدی‌نژاد است باعث شده، ارزش حقوق 700 هزار تومانی امروز مانند حقوق 200 هزار تومانی سال 84 باشد؟
آیا می‌دانید طبق آمار بانک جهانی، فساد در دستگاههای دولتی ایران در طی 4 سال دولت احمدی‌نژاد 65 رتبه اضافه شده و به 141 در بین 194 کشور دنیا رسیده است؟(صندوق بین المللی پول – روزنامه سرمایه 06/02/88)
آیا می‌دانید که اعتبار گذرنامه ایرانی در بین 194 کشور جهان به رتبه 193 رسیده و فقط یک کشور وضع بدتری نسبت به ما دارد؟(صندوق بین المللی پول – روزنامه سرمایه 06/02/88)
آیا می‌دانید عملکرد احمدی‌نژاد در بانک های کشور، آنها را به پرتگاه ورشکستگی کشانده و آیا می‌دانید که ورشکستگی بانکها در هر کشوری از خطر جنگ بالاتر است؟ (دنیای اقتصاد 03/12/87 و روزنامه سرمایه 06/02/88)
آیا می‌دانید که امارات و قطر از میدان های گازی مشترک سالانه بیش ازدوازده هزار میلیارد تومان گاز بیشتر برداشت می کنند و عدم سرمایه گذاری ایران در دولت نهم منجر به این شده که همسایگان شمالی و جنوبی منابع و ثروت مردم ایران را به یغما ببرند و همچنین اهمیت این موضوع کمتر از واگذاری خاک ایران به بیگانگان نیست؟ (وزارت نفت – روزنامه سرمایه 21/02 و 10/02/88)
 آیا می‌دانید عملکرد تنش زای سیاست خارجی احمدی‌نژاد باعث شده : 1- کالاهای وارداتی 42 هزار میلیارد تومان گران خریداری شود . 2- تحریمهای بین المللی امکان تکمیل طرح های نفت و گاز و پتروشیمی و سایر صنایع را غیر ممکن می سازد . 3- باجهای فراوانی در نفت و گاز و انرژی اتمی و حتی در زمینه حقوق ایران در دریای خزر به روسیه داده شود . 4- امکان انتخاب ایران برای عقد قرارداد با شرکت های معتبر و مهم نفت و گاز دنیا از دست برود و بجای آن شرکت های دست چندم چینی و روسی و حتی ویتنامی و اندونزیایی با تکنولوژی عقب افتاده جایگزین آنها شود. 5- طرح ها و کارخانه های جدید ایجاد نشود و مسیر رشد و توسعه کشور بسته شود . 6- و صدها فرصت ثروت و درآمد و میلیون ها شغل از دست برود؟ (بانک مرکزی – بانک جهانی – روزنامه سرمایه 02/03/88)
  آیا می‌دانید سیاست خارجی احمدی‌نژاد با کشور هایی در ارتباط است (جزایر قمر) که دولت آنها حتی پول بلیط هواپیما ندارد و با خرج ایران به کشور ما می آیند؟
  آیا می‌دانید احمدی‌نژاد در سفر به کنیا (کشور آفریقایی) پیشنهاد داده که ایران حاضر است نفت را با 30 درصد تخفیف بفروشد؟ (اکو نومیست شماره های مربوط به اسفند ماه 87)
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


حمزه
عجب مملکتی
طحان
درود بر این آمار و لطلاعات دقیق. امیدوارم باز هم شاهد این آمارهای خوب شما باشیم
خدا رحم کند او دوباره اعلام کرده که قصد حمله مجدد به ایران را دارد (میخواهد در انتخابات شرکت کند و به شدت هم روی حماقت بعضیها حساب کرده).
عدالت
اینها همش تبلیغه ودروغ
آشنا
آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا
بی وفا حالا .......................چرا
چرا از ساخت مسکن مهر چیزی نگفتید
چرا از پولهای بلوکه شده نگفتد
چرا از پروژه هایی که امروز به نام روحانی افتتاح می شود و هزینه ان را محمود داده چیزی نگفتید اینها همه طوفان قبل ارز انتخابات هست کبا این کارها چیزی از واقعیت تاریخ کاسته نخواهد شد و دو سال بعد عملکرد مدرسه پیرمردها رو خواهد شد
4444
خدا لعنتش کنه
وحید
ایا میدانید اگر احمدی نزاد نبود.با کدام قدرت با5+1 مذاکره می کردید. ایا میدانید دولت ما میتوانیم بهتر از دولت تدبیر وامید است. ایا میدانید دادن یارانه وندادن ان هیچ فرقی نمی کند. ایا میدانید دولت سرمایداری فقط به فکر جیب خودش است نه بفکر ملت واینده اش ایا میدانید رهبری گفته اند سال همدلی دولت وملت .نه همدلی دولت و مجلس
نه که این دولت هم بهتر از اونه که فرهنگ و دین مردم رو هدف قرار داده و امید واهی به آمریکا دارد؟
ضامنپور(معلم)
من همیشه گفتم خسارتی که احمدی نژادبه کشورایران واین سرزمین زد:ازخسارت وحمله ای که اسکندرمقدونی در۲۵۰۰سال پیش زدبیشتروسنگینتربوداونوق بگیدمیرحسین وکروبی فتنه گربودند
یکی
عجیبه تمام استنادات این خزعبلات نویس به یک روزنامه مغرض ومریض احوال است.
امابااینهمه مزخرفات وتبلیغات سوئی که شماودولتیان بیمارعلیه احمدی نژادمی کنید:
آیامی بینیدومی دانیدکه احمدی نژادبشدت درمیان ملت محبوب است؟
آیااستقبال مردم ازاحمدی نژادوشیخ روحانی توسط مردم راهمین روزهادیده اید؟
حق داردچرندیات بنویسیدوسیاه نمائی کنید.خداشفایتان دهد
مهدی
يُرِيدُونَ لِيُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ‏ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ‏
عبدالله
خدا از حامیان اصلی که عامل روی کار آمدن او شدند نگذرد
مهدی
یه کم به آمار نظرسنجی سایتتون نگاه کن بعد این همه مطمئن در مورد دیگران نظر بده.
امیر
شما چکار کردید؟بدبختی روی بدبختی -شما هم جیبتون را پر کنید وبروید-عربستان فقط باپول نفت مردمش زندگی میکنند ما هم میگوییم مرگ بر آل سعود (خاک عالم برسر ما)خجالت باید بکشیم
...
پس بگید دولت های قبل و بعد از او اون5/1کیلو گرم طلای منو بدن تا دروغ های شما رو باور کنم یعنی الکی باور کنم
حبيب
باسلام
احمدي نژاد نه هركس ديگري كه باشد همين است ، چرا اين همه انتقاد بيجا ؟ چرا از بقيه روساي جمهور انتقاد نمي كنيد ؟ يعني فقط احمدي نژاد ايراد دارد يا نه اينكه مي خواهد دوباره وارد سياست شود حال يكسري ها را گرفته و اينكه مي خواهند خرابش كنن و ...
اگر انتقادي هست در تلوزيون و در ديد اذهان عمومي نه يكطرفه
کی چی مثلا دارین افشا کری میکنید بابا جون دست ازاین ...... وردارین که همتون سرتا پا یکرباسین

پاسخ:
محمد 22
عجب نخاله ای بود این احمدی نزاد از کجا پیداش کرده بودن
واقع بین
آیا می دانید احمدی نژاد و کسانی که قبل از او آمده بودند و کسانی که بعد از او آمده اند همگی سرو ته یه کرباسند و توده مردم از هیچ کدام خیری ندیده اند ؟
ميلاد
ببخشيد ببخشيد.. ايشان هر چه كه بود به ظهور اقا امام زمان كمك زيادي كرد .. با انجام سياست هاي توهمي رحيم مشائي..و پيروي كور كورانه احمدي نژاد.. مملكت پر از فساد و فقر و فحشا و رشوه خواري و دزدي شده..و يكي از دلائل و شرائط ظهور امام زمان همين هاست كه دولت فخيمه ايشان در گسترش و زمينه سازي ان نقش پر رنگي داشتن..
sasan
با سلام
فقط خداست که از وضعیت این مملکت خبر د اره ما که نمیدونیم و قضاوت هم نمیکنیم ولی مملکت ما تا زمانی که با چند حزب و گروه طرف هست هیچ وقت روی پیشرفت رو نخواهد دید چون اگه اختلافی باشه میان همه امار میدم ولی معلوم نیست امار کی درسته خدایا همه رو به راه راست هدایت کن و اگه قابل اصلاح نیستن نیست و نابودشان بگردان و سرزمین عزیزم ایران را از گزند دشمنان داخلی و خارجی در امان بدار به امید ایرانی پر امید و پیشرو نه ایرانی با امار و ارقام الکی و خراب کردن همدیگه
امیر عطایی
بی انصاف ها کدام دولت به اندازه احمدی نژاد وام مسکن 4 درصد داد کدام دولت به مردم یارانه داد کدام دولت به مناطق مسکونی فرسوده وام 4درصد داد کدام دولت سهام عدالت را اجرا کرد کدام دولت عرضه داشت پلمپ ها را بشکند و غنی سازی و فعالیت صلح امیز هسته ای را تا 20درصد غنی سازی برساند تو دهن 5+1 بزند مگر قبل از دولت احمدی نژاد فعالیت هسته ای معلق نبود من بخدا هیچ سودی از ان دولت نبردم جون فرهنگی هستم و ان دولت به امزش و پرورش کاری نکرد ولی کارهای بزرگی انجام داد نباید خدا را انصاف را فراموش کرد
ناصر
همش بزرگنمایی و مبالغه بی جاست
درود بر احمدی نژاد
ایشالله خدا برامون نگهش داره

آیا میدانید دروغهای پایگاه خبری نفت ما حناق نیست؟!

آیا میدانید طی ۱۸ ماه نخست دولت کلید، نفت را بشکه ای صد و خردهای دلار میفروخته است؟! کافی است به سایت اوپک مراجعه کنید.

آیا میدانید به محض روی کار آمدن دولت کلید، به دلیل امتیازات داده شده به ۱ + ۵ صادرات نفت ظرف دو ماه از ششصد هزار بشکه در ۳ سال آخر دولت دکتر احمدی نژاد به دومیلیون و هشتصد هزار بشکه در روز در دولت کلید رسید؟!!

آیا میدانید با توجه به میزان صادرات نفت، در آمد نفتی دولت کلید در ۱۸ ماه نخست خود سه برابر کل چهار سال دولت دهم دکتر احمدی نژاد بوده است؟

آیا میدانید پولهای نفتی مصادره شده در ۳ سال آخر دولت دکتر احمدی نژاد در دولت روحانی آزاد شد؟

آیا میدانید دولت کلید ساز ، دولت رو از یوسف ملت ایران با ۱۳۴ میلیارد در صندوق توسعه ارزی تحویل گرفت ؟!

آیا میدانید همه پروژه های صنعتی و علمی و عمرانی و استخدامی کشور در دولت آل کلید تعطیل و تعلیق شد؟!

آیا میدانید چند صد میلیارد دلار در آمدهای نفتی بدست آمده در دو سال دولت آل کلید ، با چراغ خاموش و توسط دولت آل کلید و خرد دسته جمعی به یغما رفت و بخشی از آن خرج یللی تللیهای روزانه در شهرهای خوش آب و هوای سوئیس و دیگر شهرهای اروپا شد؟!


http://www.statista.com/statistics/262858/change-in-opec-crude-oil-prices-since-1960/

http://www.opec.org/opec_web/en/data_graphs/40.htm

Yearly Basket Price (Average prices for OPEC crude oil from 2005 to 2014 (in U.S. dollars per barrel))

میانگین قیمت نفت زمان دکتر احمدی نژاد:

2012 .......... 109.45
2011 .......... 107.46
2010 .......... 77.45
2009 .......... 61.06
2008 .......... 94.45
2007 .......... 69.08
2006.......... 61.08
2005 .......... 50.64

میانگین قیمت نفت زمان آقای روحانی تا جولای ۲۰۱۴

2014 .........104.72
2013 .........105.87
زنده باد بهار
م ا
همه اینها دروغ است چون نمی توانند مثل او کار کنند مجبورند اورا خراب کنند ایمی دانید خانه مهر هم خصوصی شد و به انبوه سازان واگذار شد جون هنوز حیب دولت نردات پز نشده
عبدالله
خدا لعنت کند دروغگو ها را. احمدی نژاد زحمات زیادی برای مملکت کشیده است و مردم هم قدر چنین آدمی را خوب میدانند .
احسنت واقعآ همین طور است
سید علی
ایا میدانید در طول دوران دکتر احمدی نژاد بیشترین کمکهای مالی به مساجد وحسینیه ها شد وپول زیادی صرف یارانه به مردم شد وپولهای میلیاردی صرف جاده سازیی شد که اخرین بار رضا خان اون جاده هارو درست کرده بود وبعد ازاو کسی برای انها خرج نکرده بود ایا مدانید که پولهای میلیاردی صرف گاز رسانی به روستاهایی شده دردولت بهار که دشمنان دروغگوی دکتر هنوز اسم اون روستاها رو نشنیدن تا چه برسه به دیدنش ایا میدانید میلیاردها تومان صرف ساختن مسکن مهر درکشور شد که الان دولت حسن داره اقصاتش رو میگیره ایا میدانید دولت دکتر احمدی نژاد بذای خصوصی سازی کارخانه هایی که فروخته به بخش خصوصی بیشترش اقساطی بوده والان پولش میره تو جیب حسن فریدون واعوان وانصارش ایا میدانید مساجد زیادی رو به علت ناتوانی از پرداخت پول گاز در دوره حسن فریدون گاز وبرقشون رو قطع کردن وحتی گاهی در ایام محرم واربعین بخاطر ناتوانی در پرداخت هزینه برق وگاز مساجد وحسینیه ها رو قطع کردن ایا میدانید پیره زن وپیره مردهاب فراوانی را که سواد وتوان ثبت نام دوباره یارانه را نداشتند حسن فریدون و یارانش ژارانه شونو قطع کردن ودادن به زنگنه ونوش جان کردن وپیره زنان بیچاره رو با ماهی بیست هزار تومان کمیته امداد رها کردن ایا میدانید۹۰درصد قشر روستایی وفقیر ایران عاشق دکتر احمدی نژاد هستند ومتنفر از دولت حسن روحانی
ایا میدامید فتنه گران زخم خو رده درضربه زدن به حریف مرز بی اخلاقی را به جایی رساندن که در دروغ وتهمت رکورد بی سابقه ای را در دولت حسن روحانی ثبت کرده اند وبرای دروغ وتهمت هیچ اندازه وحد ومرزی قایل نیستند
ناشناس
دروغ که حناق نیست تو گلو گیر کنه،ادامه بده شاید به بی بی سی فارسی برسی،همینطور که ال کلید دارند از مصداقهای و بنی صدرها عبور میکنندو درحال ثبت گند هایی مث توافقنامه ترکمنچای وباز گشایی سفارت روباه پیر برگرداندن عزت به پاسپورت ایرانی!!!!!!وتهدید شدن از سوی کشورهای ضعیف همسایه و عبور از خطوط قرمز نظام ور رهبری رساندن بشکه نفت به سی دلار و رکود وتورم بی سابقه و مهدی هاشمی ها و تجاوز به دو نوجوان هم وطنمون،استثناء شدن ایران در بازرسی های آژانس اتمی،و......نه به دروغ ات ادامه بده ،کسی جلو دارت نیست
فقط احمدی نژاد.....
محمد
دست از پدرسوخته بازی علیه احمدی نژاد بردارید
درود بر احمدی نژاد
ناشناس
خود خدا کمک کنه که باز ریاست جمهوری رو به دست نگیره وگرنه از ایران به جز ویرانه باقی نمی مونه خدا رحم کنه
بابا
اینا همه اش حرفه هیچکدوم اینا مستقل نبودن. نه بنی صدر که اولی بود چع روحانی که اخریشه
زنده باد احمدی نژاد
ناشناس
عقل مردم را پشه فرض نکنید دروغگوها. اقتدار و قدرت نظامی و پیشرفت در تمام زمینه ها چیزی نیست که بتوان از آن گذشت و نادیده گرفت این دروغها رو اونهائی میسازند که دستشان از منابع و ثروت کشور کوتاه شد زمان جناب دکتر احمدی نژاد.هم آنزمان از داخل توسط بد اندیشان نظام دکتر را کوبیدن و هم الان که با روی کار آمدن محدد دولت بهار احساس ترس کردند. زنده باد غیرت مختار زمان رئیس جمهور قلبها محمود احمدی نژاد
مهدی
به نظر من بهترین رئیس جمهور ایران احمدی نژاد بوده.
و این یه چیز عادیه که آدم های موفق.دشمنان و حسودان زیادی دارن.
محمد
آیا می دانید غنی سازی ۲۰ درصد یعنی چه؟
یعنی دست یابی به فناوری شیرین کردن آب دریاها...
بحرانی که بلای جان کشورمان شده بی آبی و رکود کشاورزی است...
و آن مرد میرفت تا ایران را به اوج برساند اما بدخواهان تنگ نظر نگذاشتند...
بزرگترین خیانت رو شورای نگهبان کرد که صلاحیت یه مشت وطن فروش رو تایید کرد که ایران رو چهل سال عقب نگه داشتند و نگذاشت دکتر احمدی نژاد ،محبوب قلب ها بیاید... خدا لعنتتون کنه
ثمین
چرت میگید همشو نذاشته بخورید به جیب بزنید اینارو نوشتید
محمود احمدی نژاد بزرگ مرد ایران بود در دوران حکومت او درآمد روزانه ام 60 هزار تومان بود وزندگی راحتتر حالا در آمد 80 هزار تومان وزندگی سختتر (درآمد کار آزاد) با یک تفاوت بزرگ که در آن روز ها کار دنبال من ودر این دور من دنبال کار این یک واقعیت قابل احساس است هرچی که بردی خوردی نوش جونت من که کارمند نیستم ولی ما رو گشنه نگه نداشتی باز بیاین علیه احمدی نژاد سیاه نمایی کنید بهش دفعه قبل رهی ندادم ولی اگه این دفعه بیاد بهش رای میدم
حزب‌الله
احسنت همین طور است
حزب الله
درود بر آحمد نژاد قهرمان
یگانه
ایا نمی خواهید چشمان کورتان را باز کنید و زحمات احمدی نژاد را ببینید بعداز انقلاب احمدی نژاد تنها کسی است که به ایران و ایرانی خدمت کرده مسکن ،ازاد راه ها، انرژی هسته ایی، ایجادشغل،دست ماهش درد نکنه اگه دزدی میکرد میشد مثل بقیه مسئولین ،به جایی یه خونه ی ساده تو ویلای بالا شهر زندگی میکرد نه مثل یه کارمند ساده .اگه واقعا قیامت و قبول داری یا چیزی ننویس یا حقیقت وبنویس. قطعا شما کورید اما مردم کور نیستن
دروغ کافیه
این سهام عدالتی که شده نزدیک ۴۰ میلیون پس زیان ده بوده ؟ که الان مردم دارن مشکلشون رو با همون سهام زیان ده حل میکنن ،با شرکت های زیان ده .
پالایشگاه ستاره خلیج فارس که با افتتاحش باعث خود کفایی بنزین شد سال ۱۳۸۵ استارت خورد و تا اواخر دولت احمدی نژاد بالای ۷۰ درصد پیشرفت داشت
پارس جنوبی کلا چندتا فاز بیشتر نبود همه کلا تو دوره احودی نژاد رونق گرفت .
خدا بنده خودش رو بین مردم محبوب و عزیز میکنه و با دوروغ و سیاه نمایی نمیتونید خرابش کنید . چون خدا نمیخواد
محسن
کدوم خائن مطالب چرت رودرمورداحمدی نژاد میزند
۴سال اول دولتش راآقا بهترین دولت بعدازانقلاب عنوان کردند ۴سال دولت بعدیش هم خوب بودتاجایی که یه مقدارحاشیه درست کردن ولی بازم خدمت‌ می کرد نه خیانت، یک کم انصاف داشته باشید روز قیامت بابت این اهانتهابایدجواب بدیم. اگر قدرآدمهای خوب رو ندونیم افرادظالم مسلط می‌شود. ازماست که برماست
مهدی
گه نخور بابا....اربابت کیه؟؟؟؟مردم عاشق دکترهستن...تف به تو واربابات
حسن
شمابیخودکردیدبااین آماردروغتان چون کورشودهرانکه نتواندعملکردواقعی دکتررادید
حسن
آیا میدانید این چرت های شما را ملت باور نمیکند.
آیا میدانید دولت روحانی (لعنت الله) هیچ غلطی نکرد
عبدالهی
غلط کردید
کذب و استناد به روزنامه واهی
خب شما بدین الان
اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی