۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۵
کد مطلب : ۲۲۸۱۶

سخنان مهران مدیری درباره توقف "درحاشیه"

به گزارش نفت ما ،کارگردان مجموعه تلویزیونی در حاشیه با اشاره به پایان یافتن بخش نخست این سریال، گفت: زمان پخش قسمت دوم در حاشیه، هنوز مشخص نشده است.    
 ، مهران مدیری در خصوص پایان قسمت نخست مجموعه تلویزیونی در حاشیه، اظهار داشت: استقبال مخاطبان از این مجموعه تلویزیونی بیشتر از سریال های گذشته بود و من بسیار از این مساله خرسند هستم و از شما (تماشاگران) تشکر می کنم.

وی که در یکی از شبکه های سیما سخن می گفت با اشاره به حمایت تماشاگران از مجموعه تلویزیونی در حاشیه، اظهار داشت: مردم و بینندگان عزیز همیشه از مجموعه های قبلی بنده حمایت داشته اند و خوشبختانه از این مجموعه نیز استقبال و پشتیبانی کردند. سخنان مهران مدیری درباره
  مدیری با اشاره به اینکه فصل نخست سریال با پخش قسمت سی ام به پایان می رسد، گفت: از ابتدا نیز قرار بود این سریال در سه فصل و هر فصل 30 قسمت ساخته و پخش شود و پخش فصل نخست، هم اکنون تمام شد.

کارگردان مجموعه تلویزیونی در حاشیه یادآور شد: قرار است دو فصل 30 قسمتی دیگر نیز ساخته شود و بعد از هماهنگی با مدیران صدا و سیما و ساخت 30 قسمت دوم پخش سریال آغاز می شود.

یادآوری می شود قسمت آخر از فصل نخست سریال در حاشیه به کارگردانی مهران مدیری شب گذشته (پنجشنبه سوم اردیبهشت ماه) از شبکه سوم سیما پخش شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی