۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۶
کد مطلب : ۲۱۲۰۲

شادی هسته ای مردم در خیابانها

شماری از شهروندان مشهد و کرمان با حضور در خیابان های این دو شهر، نسبت به دست یابی به توافق هسته ای اخیر میان ایران و ۱+۵ در لوزان سوئیس به شادمانی و خوشحالی پرداختند.
به گزارش نفت ما ،به نقل از عصرایران، پنجشنبه شب هم خیابان های مرکزی تهران و خیابان مقابل ساختمان وزارت خارجه شاهد تجمع شماری از مردم و جشن و پایکوبی آنها به مناسبت اعلام دست یابی به توافق هسته ای بود. امروز نیز از طریق شبکه های اجتماعی کمپین هایی برای تجمع و اعلام خوشحالی در خیابان ها پس از پایان سخنرانی هسته ای حسن روحانی رئیس جمهوری به راه افتاده بود.

خوشحالی هسته ای در خیابان های مشهد

ایرنا نوشت: جمعی از شهروندان مشهد جمعه شب با تجمع خودجوش در برخی معابر این شهر و به صدا درآوردن بوق خودرو های خود شادمانی خود را از صدور بیانیه ایران و کشورهای عضو 1+5 ابراز کردند.

آنان همچنین این اتفاق مهم را به یکدیگر تبریک و شادباش گفتند.
  شادی هسته ای در خیابان های مشهد و کرمان
  هم اکنون تجمع و حرکت شهروندان، صدای بوق و فریاد شادی آنان در حالی که پرچم ایران را در دستان خود به اهتزار درآورده اند در بلوار هاشمیه و چند منطقه دیگر مشهد ادامه دارد.

شادمانی شهروندان کرمانی از توافق لوزان 

همچنین شماری از شهروندان کرمانی با حضور در یکی از میادین شهر کرمان نسبت به توافق هسته ای بین ایران و گروه 1+5 ابراز شادمانی کردند.

به گزارش ایرنا مردم از حوالی ساعت 20 امروز جمعه در میدان کوثر و خیابان های اطراف آن حاضر شدند و با به صدا درآوردن بوق خودروها شادی خود را از توافق هسته ای اخیر ابراز کردند.

گروهی از مردم نیز بصورت پیاده در اطراف میدان کوثر حرکت و با بالابردن دست به نشانه پیروزی و گفتن جملاتی در حمایت از وزیر امور خارجه و تیم هسته ای جمهوری اسلامی ایران از تلاش های آنان در مدت مذاکرات هسته ای با گروه 1+5 تشکر کردند.

تعدادی از ماموران انتظامی و راهنمایی و رانندگی برای برقراری نظم و جلوگیری از ایجاد ترافیک در میدان کوثر و خیابان های اطراف حضور یافتند و پس از حدود یک ساعت جمعیت حاضر این محل را ترک کرد.

شادمانی مردم رشت در حمایت از توافق هسته ای

 تعدادی از مردم شهر رشت جمعه شب با حضور در خیابان ها، از توافق هسته ای کشورمان ابراز شادمانی، خوشحالی و حمایت کردند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تعدادی از مردم شهر رشت با حضور در میدان لاکانی و همچنین خیابان مطهری سه راهی حاجی آباد، با در دست داشتن پرچم پرافتخار کشورمان، از تلاش های تیم مذاکره کننده ایران و انعقاد تفاهم نامه ابراز خوشحالی کردند.

در میان جمعیت که شمار بسیاری از جوانان نیز حضور داشتند، شعارهایی در حمایت از محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه و همچنین حجت الاسلام روحانی رییس جمهوری سر داده شد و مردمی که از خودروهای خود شاهد این شادمانی بودند، با بوق های ممتد، با آنان همراهی کردند.

حاضران در این مراسم پایکوبی که پس از سخنرانی رییس جمهوری در میدان لاکانی و خیابان مطهری سه راهی حاجی آباد رشت برگزار شد، در تجمعی آرام، حمایت خود از توافق هسته ای کشورمان را اعلام کردند.

شماری از ماموران انتظامی و پلیس راهور نیز گره های ترافیکی ایجاد شده در این مناطق را باز کرده و نسبت به برقراری نظم در این مراسم جشن، اقدام کردند.

 واکنش مردم شهرکرد به مذاکرات هسته ای

تعدادی از مردم شهرکرد نسبت به بیانیه مشترک مذاکرات هسته ای ایران با پنج به اضافه یک ،جمعه شب، واکنش شادی از خود نشان دادند. 

به گزارش ایرنا،تعدادی از مردم شهرکرد با تردد در خیابان های کاشانی و فردوسی این شهر ،با بوق زدن ممتد و در دست داشتن پرچم ایران، نسبت به این بیانیه واکنش نشان دادند.

تعدادی از جوانان با شعارهای ' روحانی دوستت داریم ' و 'ظریف قهرمان ماست ' به این مذاکرات واکنش مثبت نشان دادند.

از سوی دیگر، تعدادی از این جوانان،نیز نسبت به حمله عربستان به یمن واکنش نشان دادند و خواستار برخورد شورای امنیت ملی سازمان ملل نسبت به این حرکت عربستان شدند. 

 مردم قصرشیرین در خیابانها به شادمانی پرداختند

جمعی از مردم شهر مرزی قصرشیرین در پاسداشت تلاش های تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان جمعه شب به خیابان ها آمدند و به شادمانی پرداختند.

به گزارش خبرنگار ایرنا مردم قصرشیرین به صورت خودجوش با به راه انداختن کارناوال شادی و با سردادن شعارهایی از تلاش های ظریف و تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان قدردانی کردند.

این افراد همچنین با به صدا در آوردن بوق خودروها و سردادن ایران ایران و به حرکت در آوردن پرچم های خوش رنگ کشورمان شادی خود را از توافق اولیه کشورمان با 1+5 نشان دادند.

حضور بانوان، جوانان موتور سوار و کودکان که پرچم هایی به دست داشتند نیز به این مراسم حال و هوایی دیگر بخشیده بود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه بیش از 27 هزار نفر جمعیت دارد.

جشن مردم اراک برای توافق هسته ای 

جمعی از مردم اراک شامگاه جمعه در حرکتی خودجوش با حضور در خیابان های این شهر پیروزی ایران در مذاکرات هسته ای لوزان را جشن گرفتند.

به گزارش ایرنا، در این اقدام مردمی طیف های مختلف اعم از پیر و جوان، زن و مرد حضور داشتند و با تجمع در خیابان شهید شیرودی اراک در حالی که پرچم سه رنگ ایران را در دست داشتند، کاروان های شادی راه انداختند.

مردم شعار زنده باد ایران سرداده و سرنشینان خودروها بوق ممتد می زدند و دست هایشان را به علامت پیروزی تکان می دادند و به همدیگر تبریک می گفتند.

جمعی از جوانان و خانواده ها نیز در حالیکه تصویر مقام معظم رهبری، رییس جمهوری و آقای ظریف را در دست داشتند شعارهای 'نگاه نکن ظریفه ، شش کشور را حریفه' و ' ایران چه سربلنده ، دشمن سرافکنده' ،'ایران ایران، کشور شیران'، 'ظریف دوست داریم' و 'الله اکبر' سردادند و از تلاش های تیم هسته ای در مذاکرات تشکر کردند.

حضور جمعیت و خودروها به حدی بود که ترافیک در خیابان های شریعتی، بلوار امام خمینی و انتهای خیابان شهید شیرودی مشهود بود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


ناکارآمدی یا سایه دکل گمشده
محمد صفوی/ مدیر روابط عمومی سابق تاسیسات دریایی ایران
روابط عمومی قلب تپنده سازمان است
عبدالمجيدكمالى /رئيس روابط عمومى شركت مخازن سبزپتروشيمى عسلويه