۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
کد مطلب : ۲۱۱۴۴

سقوط شاخص کل بورس کشورهای عربی

به گزارش نفت ما،شاخص کل بورس کشورهای عربی بعد از حمله چند کشور حاشیه خلیج فارس به رهبری عربستان به یمن با افت شدید مواجه شده است. بعد از حمله چندین کشور عربی حاشیه خلیج فارس به رهبری عربستان به یمن، شاخص بورس اغلب کشورهای عربی در معاملات روز پنجشنبه (امروز) با افت شدید مواجه شد.

پایگاه خبری «مصری الیوم»، گزارش داد که شاخص کل بورس کویت در معاملات امروز با 154 پله سقوط به 6222 رسیده و میزان معاملات سهام این کشور به حدود 25.2 میلیون دینار کویتی رسیده است.

از سوی دیگر شاخص کل بورس عربستان با 0.93 % کاهش و از دست دادن حدود 82 پله به 8771 رسیده است و حجم معاملات امروز در بورس این کشور نیز به 322 میلیون ریال عربستانی رسید.

بورس دبی اما در این میان بیشترین میزان خسارت را متحمل شده که شاخص بورس دبی با 4.29 درصد به کمترین میزان خود از دسامبر گذشته تا کنون رسیده و همه ‌سهم‌های معامله شده در بورس دبی با افت قیمت روبه رو شده‌اند و معاملات امروز بورس دبی بر شاخص کل 3407 بسته شده است و حجم معاملات نیز 308.8 میلیون درهم امارات بود.

شاخص کل بورس عمان نیز با کاهش 0.38 درصد به 2143 رسید و بورس قطر (QSI) نیز با 0.81 درصد کاهش در شاخص کل 11410 بسته شده است.

شاخص کل بورس بحرین با 0.71 درصد کاهش نیز به 1444 رسیده است و حجم معاملات امروز بورس بحرین تنها 1.256 میلیون دینار بوده است.

تنها شاخص بورس ابوظبی در این میان رشد کمی داشته که از 0.03 درصد تجاوز نکرده و شاخص کل بورس این شهر در پایان معاملات امروز 4373 بوده و حجم معاملات نیز به 116.6 میلیون دینار اماراتی رسیده است.

از بامداد پنجشنبه چند کشور عربی حاشیه خلیج فارس به رهبری عربستان دست به اقدام نظامی علیه یمن زده‌اند که با حمایت آمریکا، بریتانیا و اتحادیه عرب مواجه شده است.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی