۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۵ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۵
کد مطلب : ۲۱۰۹۶

آخرین اخبار از سقوط هواپیمای ایرباس در فرانسه

وزیر ترابری فرانسه روز سه شنبه گفت که هیچیک از ۱۴۸ سرنشین هواپیمای ایرباس ای ۳۲۰ (A۳۲۰) آلمانی که در جنوب فرانسه سقوط کرده است، زنده نمانده اند.
به گزارش نفت ما ،به گزارش خبرگزاری فرانسه از پاریس به نقل از مقام های هوانوردی غیرنظامی فرانسه، این هواپیما متعلق به شرکت جرمن وینگز از شرکت لوفت هانزا با 142 مسافر و 6 خدمه شامل 2 خلبان و 4 مهماندار در مسیر بارسلون اسپانیا به دوسلدورف آلمان، در کوه های آلپ فرانسه سقوط کرد. براساس این گزارش خلبان یک ساعت پیش از سقوط در پیامی اضطراری (SOS)، درخواست کمک کرده بود.

ظرفیت این نوع هواپیما 150 تا 180 نفر است.
فرانسوا اولاند رییس جمهوری فرانسه در پی اعلام خبر سقوط این هواپیما، دریک نطق تلویزیونی با بازماندگان این سانحه هوایی و آنگلا مرکل صدر اعظم آلمان و پادشاه اسپانیا ابراز همدردی کرد.

اولاند گفت که برنار کازنو وزیر کشور فرانسه به محل این حادثه اعزام شده است.

رییس جمهوری فرانسه همچنین این حادثه را رخداد غم انگیز و ناگواری در خاک این کشور دانست.
تلاش برای یافتن علت سقوط هواپیمای آلمانی نخست وزیر فرانسه گفت که هیچ فرضیه‌ای را درباره سقوط هواپیمای آلمانی رد نمی‌کنیم.  "مانوئل والس" نخست وزیر فرانسه طی سخنانی گفت که هیچ فرضیه‌ای درباره سقوط هواپیمای آلمانی که به کشته شدن 150 نفر منتهی شد را رد نمی‌کند.

صبح دیروز یک فروند هواپیمای خطوط هوایی Germanwings‌ آلمان که از بارسلون به مقصد دوسلدورف آلمان درحال حرکت بود به دلایلی نامشخص در کوه‌های آلپ در جنوب فرانسه سقوط کرد.

مقامات کشورهای فرانسه، آلمان و اسپانیا با تایید خبر سقوط هواپیمای مذکور اعلام کردند تحقیقات درباره سقوط این هواپیما آغاز شده است.این هواپیما 150 سرنشین داشته و به گفته نخست‌وزیر فرانسه بالگردی که به محل حادثه اعزام شده است موفق به یافتن بازمانده‌ای نشده و به نظر می‌رسد تمام سرنشینان این حادثه جان خود را از دست داده‌اند.

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی