۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۲۰۷۶۴

بهای نفت در آستانه افزایش قرار گرفت

به گزارش نفت ما، تحلیلگران حوزه نفتی ایالات متحده معتقدند دلالان بازار نفتی به مذاکرات با هدف پایان دادن به اعتصاب در برخی از پالایشگاه‌های نفتی در آمریکا چشم دوخته‌اند. به نقل از خبرگزاری فرانسه، بهای نفت روز گذشته در بازار با افزایش همراه بود. افزایش بهایی که با اعتصاب کارکنان پالایشگاه های برتر آمریکا آغاز شد.
بیش از پنج هزار کارگر از روز یکم ماه فوریه در پالایشگاه‌ها در اعتصاب به سر می‌برند که خواستار افزایش دستمزدها و بهبود شرایط کاری هستند.
قرار است روز چهارشنبه مذاکرات برای حل و فصل و پایان دادن به اعتصاب در سه پالایشگاه مهم در آمریکا که زیر نظر رویال داچ شل قرار دارند از سر گرفته شود.   تحلیلگران حوزه نفتی ایالات متحده معتقدند دلالان بازار نفتی به مذاکرات با هدف پایان دادن به اعتصاب در برخی از پالایشگاه‌های نفتی در آمریکا چشم دوخته اند.   دنیل آنگ تحلیل گر بازار سرمایه در موسسه فیلیپ فیوچرز در سنگاپور اعلام کرد بهای نفت در آستانه این مذاکرات در نوسان قرار گرفته است.
همچنین پایگاه اینترنتی بلومبرگ نیز گزارش داد:این اعتصاب تأسیساتی را تحت تأثیر قرار داده است که 13 درصد از ظرفیت پالایش در بزرگترین مصرف کننده نفت خام را در جهان تشکیل می‌دهد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی