۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۵
کد مطلب : ۲۰۷۱۲

واکنش مطهری به سخنان آقا تهرانی

به گزارش نفت ما ،عضو کمیسیون فرهنگی مجلس ادعاهای احمدی نژاد در مورد یکشنبه سیاه را بدون هیچ‌گونه سندیتی دانست و تصریح کرد: آن‌چه لاریجانی و مجلس در پاسخ احمدی نژاد انجام دادند به نوعی دفاع از اتهامی بود که برای فرافکنی مطرح شده بود.  
علی مطهری در گفت‌وگو با خانه ملت، در واکنش به سخنان آقاتهرانی، نماینده مجلس در برنامه تلویزیونی شناسنامه گفت: به نظر بنده این همکار محترم درباره ماجرای یکشنبه سیاه قضاوت نادرستی داشتند و نمی توان هم احمدی نژاد و هم لاریجانی را مقصر دانست زیرا آنچه به وقوع پیوست یک پروژه شخصی و بی ارتباط با استیضاح در جلسه استیضاح بود.
 
این نماینده تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه مشهور به یکشنبه سیاه احمدی نژاد با قانون شکنی ادعایی را در جلسه استیضاح وزیرکار وقت مطرح کرد که هیچ‌گونه سندیتی نداشت. آن‌چه که لاریجانی و مجلس در پاسخ وی انجام دادند به نوعی دفاع از اتهامی بود که برای فرافکنی مطرح شده بود. من فکر می کنم قضاوت آقاتهرانی درباره جلسه یکشنبه سیاه اشتباه است زیرا بین مهاجم و مدافع فرق است.
 
وی همچنین درباره جلوگیری از سخنرانی سیدحسن خمینی و این که اخلال‌گران دچار اشتباه نشده‌اند گفت:‌کسانی که در حرم امام خمینی (ره) و در سالگرد رحلت بنیان‌گذار انقلاب مانع سخنرانی وی شدند، کار درستی انجام ندادند و اقدام آنها محکوم بود و ما نباید اینگونه رفتارها را تایید کنیم.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی