۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۲۰۰۱۴

داعش ۴۰ سعودی را اعدام کرد

به گزارش نفت ما ،گروه تروریستی داعش 40 سعودی عضو این گروه را که قصد جدا شدن از این گروه و بازگشت به عربستان را داشتند، اعدام کرد.

به نقل از پایگاه اینترنتی المختصر، گروه تروریستی داعش 40 سعودی عضو این گروه را که قصد جدا شدن از این گروه و بازگشت به عربستان را داشتند، اعدام کرد.

منابع حقوق بشر سوریه اعلام کردند گروه تروریستی داعش طی چند روز اخیر 40 سعودی را که قصد بازگشت به کشورشان داشتند، اعدام کرده است.

خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز به نقل از داعشی‌هایی که از این گروه جدا  شده‌اند ، اعلام کرد مسئولان داعش دستور قتل هر یک از اعضای این گروه را که مشکوک به فرار هستند صادر کرده است.

دیده بان حقوق بشر سوریه که مقر آن در انگلیس است تاکید کرد گروه داعش طی شش ماه گذشته 120 عضو خود را که بیشتر خارجی‌هایی بوده‌اند که  قصد بازگشت به کشورشان را داشتند اعدام کرده است.

این منبع تصریح کرد  گروه داعش 40 سعودی فراری عضو این گروه را  در پایگاه العکیرشی در شهر الرقه سوریه تیرباران کرده است. دو سعودی نیز اوایل هفته گذشته در همین پایگاه اعدام شدند.

فعالان سوری تاکید کردند گروه داعش 60 تن از اعضای خود را نیز سه شنبه گذشته پیش از رسیدن به مرز سوریه و ترکیه از مسیر شهر تل ابیض در منطقه الرقه اعدام کرده است. منبع: باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما
کد امنيتی


اکسیداسیون کاتالیزوری، روشی در حال تکامل جهت گوگرد زدایی
ساسان طالب نژاد/دکتری مهندسی شیمی و کارشناس توسعه کسب و کار در حوزه پتروشیمی و‌پالایش
پتروشیمی صنعت بی سردار!
عبدالرسول دشتی